AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Jeg har vært hjemme med sønnen min siden fødsel for 11 mnd siden. Nå har jeg jobbet 50% stilling i tre uker, og merker at jeg får så utrolig mye mer kos av han! Han kan komme bort under lek feks, klatre opp i fanget mitt og gi meg en god klem. Når vi sitter å spiser drar han i ermet på genseren min og signaliserer at jeg skal komme nærmere, og når jeg gjør det får jeg igjen kos og gode klemmer. Det er jo selvfølgelig utrolig deilig, for dette er en turbo som ikke har hatt tid til kos på månedsvis - men jeg blir litt bekymret likevel. Savner han meg så mye når jeg er borte? Var han ikke klar for at jeg skulle i jobb igjen? Er dette normalt? ER mitt første barn så er jo bekymret over alt :p Anonymkode: a8d0f...290
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært hjemme med sønnen min siden fødsel for 11 mnd siden. Nå har jeg jobbet 50% stilling i tre uker, og merker at jeg får så utrolig mye mer kos av han! Han kan komme bort under lek feks, klatre opp i fanget mitt og gi meg en god klem. Når vi sitter å spiser drar han i ermet på genseren min og signaliserer at jeg skal komme nærmere, og når jeg gjør det får jeg igjen kos og gode klemmer. Det er jo selvfølgelig utrolig deilig, for dette er en turbo som ikke har hatt tid til kos på månedsvis - men jeg blir litt bekymret likevel. Savner han meg så mye når jeg er borte? Var han ikke klar for at jeg skulle i jobb igjen? Er dette normalt? ER mitt første barn så er jo bekymret over alt 😛 Anonymkode: a8d0f...290 Han savner deg nok veldig mye.Barna trenger mammaen sin de første årene.Er sikkert tungt for han uten deg så lenge hele tiden. Men det går seg nok til Anonymkode: 3729f...f56
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Kanskje han setter meir pris på deg sida du har våre borte? Anonymkode: 0c3ca...051 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 De fleste barn ville nok ha vært med mamman sin døgnet rundt i flere år om de fikk velge selv 😅 det er det dessverre ikke så mange som har mulighet til. Han savner deg nok, men han har det nok samtidig helt fint når du er på jobb. Vær glad for at han reagerer sånn. Min første reagerte med å ignorere meg totalt i et par måneder Anonymkode: e006c...41d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han savner deg nok veldig mye.Barna trenger mammaen sin de første årene.Er sikkert tungt for han uten deg så lenge hele tiden. Men det går seg nok til Anonymkode: 3729f...f56 Ja jeg vet det, men det har jeg dessverre ikke mulighet til.. Har dog redusert stillingen til 6-timers vakter 2 dager i uka, så det er jo heldigvis ganske lite! 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han setter meir pris på deg sida du har våre borte? Anonymkode: 0c3ca...051 Kanskje. Håper det bare er det 😄 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste barn ville nok ha vært med mamman sin døgnet rundt i flere år om de fikk velge selv 😅 det er det dessverre ikke så mange som har mulighet til. Han savner deg nok, men han har det nok samtidig helt fint når du er på jobb. Vær glad for at han reagerer sånn. Min første reagerte med å ignorere meg totalt i et par måneder Anonymkode: e006c...41d Jada jeg vet han har det bra, han er hos sin mormor som kjenner han svært godt og som han er 100% trygg på! Men lurer jo likevel. Setter pris på hver eneste klem ja, har ikke fått kos av han på månedsvis, han er en apekatt som slett ikke har tid til slikt mas 😂 Anonymkode: a8d0f...290
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 Min var helt lik, ble veldig mammadalt etter jeg begynte på jobb. Synes det var litt trist å tenke på at han kanskje savnet meg, men også veldig koselig at han ble mer kosete Anonymkode: f7515...bc2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 Tror også det er litt alderen? Min ble også sånn rundt den alderen selv om jeg var hjemme. Koselig er det hvertfall! 🥰 Anonymkode: c47d0...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå