Gå til innhold

Er du for rasediskriminering, eller er du en rasist?

Er du for rasediskriminering, eller er du en rasist?  

10 stemmer

1. 1. Er du for rasediskriminering, eller er du en rasist?

• Jeg er for rasediskriminering, fordi jeg ikke er rasist
      0
    • Jeg er for rasediskriminering, fordi jeg er rasist
      1
    • Jeg er imot rasediskriminering, fordi jeg ikke er rasist
      4
    • Jeg er imot rasediskriminering, fordi jeg er rasist
      0
    • HÆÆÆÆÆ?!?!?!
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens progressive og venstreradikale mener at forbud mot rasediskriminering, er rasediskriminering, og at den eneste måten å unngå rasediskriminering på, er å benytte utstrakt bruk av rasediskriminering.

Derfor ble ting som "positiv særbehandling", som også kan kalles positiv rasediskriminering innført i Norge, og i USA er det nå intensive kampanjer fra venstresiden for å fjerne forbud mot rasediskriminering de stedene det ikke er lov. Er mye problemer i California, 150'000 hjemløse bla.a, men heldigvis tar de grep nå og å innføre rasedsikriminering vil nok løse det meste av problemer i samfunnet der tror jeg.

https://ballotpedia.org/California_Proposition_16,_Repeal_Proposition_209_Affirmative_Action_Amendment_(2020)

Hva synes dere om dette. Er det rasistisk å være imot de progressives/venstresidens ønske om å rasediskriminere folket? Hva har egentlig skjedd med verden de siste årene? Dette skulle være en trolle-tråd, men plutselig ble ting fryktelig alvorlige her 😕 

Hvordan kan folk i 2020, virkelig mene at rasediskriminering er OK ????? Om samfunnet virkelig har urettferdige problemer, bør ikke de kunne løses på andre bedre måter?

Kjør debatt!

Anonymkode: f41c4...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ønsker ingen diskriminering, men jeg ønsker at utfordringene med ikke-vestlige kulturer i Norge skal synliggjøres mer, ikke dysses ned, og gjøres noe med. 

F.eks kriminaliteten enkelte grupper står for.

Oppfører du deg bra og i tråd med norske normer mener jeg du er hjertelig velkommen i Norge. Dessverre er ikke det alltid tilfelle

Endret av isw
Skrevet

Jeg er mot all forskjellsbehandling med bakgrunn i hudfarge. Egentlig all forskjellsbehandling generelt. Det gjelder kvoteringer på grunn av kjønn og på grunn av etnisitet. Affirmative action feks. Flinke hvite og asiatiske mennesker blir tatt fra muligheter fordi mindre flinke svarte Skal ha studieplassene deres fordi de er svarte. Det er ikke rett. 

Anonymkode: 7672d...ad5

Skrevet

Hæ?

Anonymkode: e9c1e...dc5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: e9c1e...dc5

Følte teksten beskrev situasjonen ganske så bra, men kan prøve å forenkle. Anti-rasistene, ønsker å innføre "positiv" rasediskriminering, av uvisse årsaker. Er du imot dette er du tydeligvis ingen antirasist. Og for venstresiden er det det samme som en rasist. Så, du havner i en kinkig situasjon, hvor du taper uansett hva du velger.

Samme greia med "Black Lives Matter", måten de setter opp frasen, med dobbelt betydning, gjør at du ikke kan si deg uenig, for da sier du jo at svarte liv ikke betyr noe og dermed er en rasist, og sier du deg enig, støtter du også all dritten som ligger bak frasen, med kommunisme og å bryte ned kjernefamilien og alt mulig rart den organisasjonen står for. 

Venstresiden liker å manipulere språket, hvor du taper uansett. Jeg vet ikke hvorfor vi ga all makt over språket vårt til venstresiden, men det gjør at de vinner :P Så dermed befinner vi oss i denne situasjonen.

Så, er du for rasediskriminering, eller er du en rasist?

Og, støtter du at "Black Lives Matter", eller er du rasist?

Er du med oss på venstresiden og ukritiskt jatter med på alt våset vårt, eller er du et monster/rasist?

Og om du ikke svarer og tror det redder deg, ikke tenk tanken engang. Å ikke svare/agere er et svar det også mener venstresiden .... 

Silence_violence_meme_banner.jpg

Anonymkode: f41c4...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...