AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hei! Trenger bare å lufte tanker, og kanskje få noen råd angående situasjon med barnemor, altså mammaen til min kjærestes barn. Vi har vært sammen i snart 2 år, og disse årene har vært turbulente da barnemor ikke klarer å godta at han er gått videre. Jeg er 13 år yngre enn begge, og det har vært ett av «hovedproblemene» i hennes øyne. De har to barn sammen, og har de 50/50. Disse barna kommer jeg supergodt overens med, og vil ikke kalle meg «stemor» direkte, men jeg gleder meg til å være med de, og de gleder seg til å være med meg. Uten at jeg går inn for å ta noen «rolle» i livet dems annet enn en ekstra tilføying av voksen personer i livet dems. I så fall, moren hater meg og vi har ikke hatt kontakt annet enn at hun ringte meg å skjelte meg ut en kort stund etter jeg og kjæresten ble sammen. Men nå kjenner jeg at jeg koker! Jeg strikket en god og varm høstgenser til ene barnet, som hun valgte ut selv, både farger og mønster. Den var superfin og hun brukte den hele tiden når hun var her uka som var, og ville ha den på skolen idag (ikke høstferie her oppe nå). Moren hentet hun på skolen idag, og for en time siden sendte hun melding og bilde av at hun brente genseren fordi barnet hadde fått den av meg. Kjenner jeg er kjempe såret, og far sier ifra til henne alt han klarer, men hun kjører på likevel. Er ikke noe mer vi kan gjøre. Det var slutt mellom de i 1 år før han traff meg, så ingen har gjort noe galt.... er det noe mer vi kan gjøre? Anonymkode: a58c7...ba2 14
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 28. september 2020 Hun er syk. Hun trenger hjelp. Hun trenger ihvertfall ikke omsorg for barn. Anonymkode: 14355...97b 236
Gjest Tamsi Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 I alle dager. Er dama frisk? Jenta må jo ha blitt kjempelei seg.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 28. september 2020 Spar for guds skyld på det bildet. Anonymkode: c49c6...9d4 189
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Akkurat nå, Tamsi skrev: Er dama frisk? Det er vel nokså åpenbart at ikke hun er... Anonymkode: c49c6...9d4 49
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 28. september 2020 Åh... blir rett og slett lei meg. Jeg kunne ALDRI brent noe bonusmammaen til barna mine har lagd eller gitt. Det er jo lagd med kjærlighet. Og barna ikke minst... de hadde blitt knust Moren er syk av sjalusi og sinne. At hun ikke kan være voksen og tenke at barna har flere som er glad i dem er helt på tryne. Jeg må bare si at jeg er veldig lei meg på dine vegne, og vit at du er super flott som gjør dette her for barna. Det viser litt om deg og hvor voksen du faktisk er. Her virker det som du er mer voksen enn denne moren. Anonymkode: 70070...dba 88
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 Populært innlegg #7 Skrevet 28. september 2020 En sak for barnevernet... en mor bør være glad ungene og stemor har et godt forhold, og nøre opp under det. Hun virker ikke helt på stasjon. Anonymkode: 5a89c...443 114
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 Hun har ingen diagnoser annet enn det jeg og samboer har stilt henne... men ellers er hun en godt likt dame ute i det «offentlige», og har stell på livet sitt. Kjæresten ringte henne å spurte hva i alle dager hun holdt på med og lurt på hva hun hadde sagt til barnet, og hun mente at hun bare skulle fortelle at den var krympet i vask så hun måtte kaste den. Er skikkelig såret og lurer på hva jeg noengang har gjort galt... Anonymkode: a58c7...ba2 23
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 28. september 2020 Dette hadde jeg tatt videre, hadde jeg vært far! Ikke bare for det hun gjorde mot deg, men tenk å være så slem mot sitt eget barn! Ingen gpd omsorgsperson denne kvinnen! Anonymkode: 02d57...0c2 75
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 Wow 🤯 Gud forby at datteren hennes motar kjærlighet fra andre, liksom. Anonymkode: fc8e6...a0e 35
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #12 Skrevet 28. september 2020 Hun har omsorgsretten til barna desverre, og derfor er far veldig redd for å tråkke «feil». Har ikke satt meg så mye inn i dette, siden det er demmes område, men i følge far er det ikke mye som skal til før hun velger å ikke la han ha samvær. Kan hun bare gjøre det uten videre? Anonymkode: a58c7...ba2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #13 Skrevet 28. september 2020 Selv om jeg naturligvis ikke har opplevd akkurat det samme minner dette veldig om psykopateksen min. Hun sendte også bilder av at hun ødela ting, og kunne skjelle ut folk på syltynt grunnlag mens hun var sint som et lemen. Det finnes sikkert andre potensielle årsaker, men dette er klassisk psykopat-oppførsel. Anonymkode: 12392...535 22
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #14 Skrevet 28. september 2020 Stakkars unge... Men bra at ungen ikke vet at den ble brent av hennes gale mor i det minste. Orker du å strikke en til? En som bare skal være hos pappaen? Jug om at det sikkert var trist for mora at den ble ødelagt i vask og at det er like greit at den er hos far eller noe. Anonymkode: beee5...c07 25
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #15 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, Kenelz skrev: Tok du vare på bildet? Bildet ligger på samboers telefon Anonymkode: a58c7...ba2 18
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #16 Skrevet 28. september 2020 Noe så utrolig slemt 😱 ... godt å høre at barnet ikke fikk det med seg, men samtidig ganske «psykt» å sende bilde og SMS til dere 😬 Tenk å ikke unne barna sine en ekstra og nær omsorgsperson. Anonymkode: 11b3f...036 27
Kenelz Skrevet 28. september 2020 #17 Skrevet 28. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Bildet ligger på samboers telefon Anonymkode: a58c7...ba2 Så flott! Ta det videre opp på familiekontoret. 37
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 Populært innlegg #18 Skrevet 28. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stakkars unge... Men bra at ungen ikke vet at den ble brent av hennes gale mor i det minste. Orker du å strikke en til? En som bare skal være hos pappaen? Jug om at det sikkert var trist for mora at den ble ødelagt i vask og at det er like greit at den er hos far eller noe. Anonymkode: beee5...c07 Har allerede begynt på ny genser av det garnet jeg hadde igjen, så kjøper jeg mer garn i morgen. Klart hun skal ha genseren som hun likte så godt, og jeg skal selvfølgelig ikke fortelle noe annet enn vaskehistorien... det holder jeg meg for god for... Anonymkode: a58c7...ba2 117
Momma Skrevet 28. september 2020 #19 Skrevet 28. september 2020 Atte, hva? Hun brenner genseren og sender bilde av det til deg? Da tror jeg dessverre det er lite du og barnefaren får gjort, hun er åpenbart et forstyrret og bittert menneske og døv for både kritikk og gode råd. Taperne her er dessverre barna, ta godt vare på dem og vær den flotte bonusmoren du allerede er! 34
Ullvott Skrevet 28. september 2020 #20 Skrevet 28. september 2020 Man skal være forsiktig med å diagnostisere over nett, men det lukter unektelig noe psykopatisk av denne handlingen. Særlig når du samtidig sier at hun er godt likt blant folk flest. Ta vare på bildet/meldingen. Den kan dere komme til å trenge. 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå