Gå til innhold

Barnemor brant ullgenser jeg strikket til stedatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger bare å lufte tanker, og kanskje få noen råd angående situasjon med barnemor, altså mammaen til min kjærestes barn. Vi har vært sammen i snart 2 år, og disse årene har vært turbulente da barnemor ikke klarer å godta at han er gått videre. Jeg er 13 år yngre enn begge, og det har vært ett av «hovedproblemene» i hennes øyne. De har to barn sammen, og har de 50/50. Disse barna kommer jeg supergodt overens med, og vil ikke kalle meg «stemor» direkte, men jeg gleder meg til å være med de, og de gleder seg til å være med meg. Uten at jeg går inn for å ta noen «rolle» i livet dems annet enn en ekstra tilføying av voksen personer i livet dems. I så fall, moren hater meg og vi har ikke hatt kontakt annet enn at hun ringte meg å skjelte meg ut en kort stund etter jeg og kjæresten ble sammen. Men nå kjenner jeg at jeg koker! Jeg strikket en god og varm høstgenser til ene barnet, som hun valgte ut selv, både farger og mønster. Den var superfin og hun brukte den hele tiden når hun var her uka som var, og ville ha den på skolen idag (ikke høstferie her oppe nå). Moren hentet hun på skolen idag, og for en time siden sendte hun melding og bilde av at hun brente genseren fordi barnet hadde fått den av meg. Kjenner jeg er kjempe såret, og far sier ifra til henne alt han klarer, men hun kjører på likevel. Er ikke noe mer vi kan gjøre. Det var slutt mellom de i 1 år før han traff meg, så ingen har gjort noe galt.... er det noe mer vi kan gjøre?

Anonymkode: a58c7...ba2

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager. Er dama frisk? Jenta må jo ha blitt kjempelei seg.

Skrevet
Akkurat nå, Tamsi skrev:

Er dama frisk? 

Det er vel nokså åpenbart at ikke hun er...

Anonymkode: c49c6...9d4

• Liker 49
Skrevet

Hun har ingen diagnoser annet enn det jeg og samboer har stilt henne... men ellers er hun en godt likt dame ute i det «offentlige», og har stell på livet sitt. Kjæresten ringte henne å spurte hva i alle dager hun holdt på med og lurt på hva hun hadde sagt til barnet, og hun mente at hun bare skulle fortelle at den var krympet i vask så hun måtte kaste den. Er skikkelig såret og lurer på hva jeg noengang har gjort galt...

• Liker 23
Skrevet

Wow 🤯 Gud forby at datteren hennes motar kjærlighet fra andre, liksom. 

Anonymkode: fc8e6...a0e

• Liker 35
Skrevet

Hun har omsorgsretten til barna desverre, og derfor er far veldig redd for å tråkke «feil». Har ikke satt meg så mye inn i dette, siden det er demmes område, men i følge far er det ikke mye som skal til før hun velger å ikke la han ha samvær. Kan hun bare gjøre det uten videre? 

Skrevet

Selv om jeg naturligvis ikke har opplevd akkurat det samme minner dette veldig om psykopateksen min. Hun sendte også bilder av at hun ødela ting, og kunne skjelle ut folk på syltynt grunnlag mens hun var sint som et lemen. Det finnes sikkert andre potensielle årsaker, men dette er klassisk psykopat-oppførsel.

Anonymkode: 12392...535

• Liker 22
Skrevet

Stakkars unge... Men bra at ungen ikke vet at den ble brent av hennes gale mor i det minste.

Orker du å strikke en til? En som bare skal være hos pappaen? Jug om at det sikkert var trist for mora at den ble ødelagt i vask og at det er like greit at den er hos far eller noe.

Anonymkode: beee5...c07

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, Kenelz skrev:

Tok du vare på bildet? 

Bildet ligger på samboers telefon

• Liker 18
Skrevet

Noe så utrolig slemt 😱 ... godt å høre at barnet ikke fikk det med seg, men samtidig ganske «psykt» å sende bilde og SMS til dere 😬

Tenk å ikke unne barna sine en ekstra og nær omsorgsperson. 

Anonymkode: 11b3f...036

• Liker 27
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bildet ligger på samboers telefon

Så flott! Ta det videre opp på familiekontoret. 

• Liker 37
Skrevet

Atte, hva? Hun brenner genseren og sender bilde av det til deg? Da tror jeg dessverre det er lite du og barnefaren får gjort, hun er åpenbart et forstyrret og bittert menneske og døv for både kritikk og gode råd.

Taperne her er dessverre barna, ta godt vare på dem og vær den flotte bonusmoren du allerede er!

• Liker 34
Skrevet

Man skal være forsiktig med å diagnostisere over nett, men det lukter unektelig noe psykopatisk av denne handlingen. Særlig når du samtidig sier at hun er godt likt blant folk flest. 

Ta vare på bildet/meldingen. Den kan dere komme til å trenge. 

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...