Gå til innhold

Tights.no erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt fra denne siden? Ser de har mye lavkalori mat som ser god ut ift innholdet. 

Ser også at deres mest solgte produkt er noen piller som heter "stardust - body sculpt fat burner", noen med erfaring fra denne?

Tenker å bestille meg noen matvarer herfra, kom gjerne med tips til hvilke :) 

Anonymkode: 18fe5...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler masse derfra.

jeg syns Stardust hjelper veldig med sult og søtsug. Men om det er placebo vet jeg ikke 🤣 

Den sjokolademoussen de selger er farlig god!!! 

Anonymkode: 1ec50...bdb

• Liker 1
Skrevet

Jeg handler der også, og er veldig fornøyd med det meste. I tillegg har de rask levering. 

Anonymkode: ad722...f66

Skrevet

Handlet en del derfra, fornøyd med alt fra varer til kundeservice 

Anonymkode: b6cbf...f22

Skrevet

Ts

Så flott å høre, er så lett å bli lurt på nett!

Har dere noen konkrete varer dere anbefaler? 

Skrevet

Jeg har ikke bestilt det du snakker om, men har bestilt andre ting derifra et par ganger og aldri hatt problemer. Det er en seriøs nettbutikk du kan stole på, iallefall. :) 

Jeg har kjøpt en del Barebells proteinbarer. Kjempegode, uten sukker. Har kjøpt noen lavkarbo pizzabunner og tortillalefser, elsker begge to. De hadde noe sukkerfritt godteri som jeg ikke var så stort fan av. Ikke vondt, men heller ikke godt. Tror også jeg har kjøpt noen sukkererstatninger, men husker ikke nøyaktig hvilke det var. Tror kanskje det var bl.a. Sukrin Sirup Gold, men har ikke prøvd den enda. Har også kjøpt noe lavkarbo spaghetti jeg heller ikke har fått smakt enda.

Har flere ganger sett gode salg på klesplagg, men de er en av de butikkene med enten ingen store størrelser eller der de største størrelsene blir utsolgt med en gang, så har egentlig gitt opp klesplaggene deres. Litt skuffende egentlig, da de ser ut til å ha fine treningsklær til gode priser.

Anonymkode: 9103a...7cb

Skrevet

Veldig fornøyd! Gode priser, rask levering. 

Bestilte varer på lørdag og de kom i dag! 

Skrevet

Elsker dem. Og de er så raske også! Bruker farlig mye penger der på treningstøy og protein-greier. 😁

Anonymkode: 6a9af...7c5

Skrevet

Er avhengig. Fine klær og supre produkter. Monster fibersirup er topp på pannekaker og grøt.   

Skrevet

Er også veldig fornøyd med dem! Utrolig kjapp levering, og gode produkter. Bestilte den to-pack tightsen for litt siden, og den var faktisk veldig bra. Sklir ikke ned og er behagelig på. Ikke er de gjennomsiktige heller. Har også blitt smått avhengig av sjokoladepålegget deres, spesielt det med crunch, det er sikkert ikke så sunt da 😝

Anonymkode: b00b6...a5d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Handler masse derfra.

jeg syns Stardust hjelper veldig med sult og søtsug. Men om det er placebo vet jeg ikke 🤣 

Den sjokolademoussen de selger er farlig god!!! 

Anonymkode: 1ec50...bdb

Jeg skriver under på den sjokolademoussen 😄 Sukrin sjokolademousse fra Funksjonell mat, heter den.

Min erfaring er at tights.no er en seriøs butikk. Får alltid varene raskt.

Skrevet

Produktene er gode og leveringen pleier å være rask. Evt kontakt med kundeservice ang retur er mer problematisk. 

Anonymkode: c9f4b...bcc

Skrevet

Jeg er hekta på dem! bestiller hver uke!

Anonymkode: ffc3d...36e

Skrevet
På 28.9.2020 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Noen som har bestilt fra denne siden? Ser de har mye lavkalori mat som ser god ut ift innholdet. 

Ser også at deres mest solgte produkt er noen piller som heter "stardust - body sculpt fat burner", noen med erfaring fra denne?

Tenker å bestille meg noen matvarer herfra, kom gjerne med tips til hvilke :) 

Slike piller fungerer ikke.

De er proppet full i blant annet koffein som mirakuløst skal øke ditt aktivitetsnivå og øke forbrenningen. Det virker lakserende, ergo at du vil bæsje litt ekstra, og koffein er jo kjent for å gi mer energi, altså øke aktivitetsnivå. Den påståtte effekten om at grønn te reduserer appetitten, er så liten at det ikke vil ha noen betydning for appetitten din i det hele tatt. Hadde disse pillene fungert hadde ALLE overvektige brukt dem, og ALLE hadde fått ekstreme resultater og du ville lest om de OVERALT. Med andre ord, det er bortkasta penger, bruk pengene på noe mer fornuftig som er bra for kroppen din! Produktet er mest solgt fordi folk er naive og tror at en pille kan løse alle deres problemer.

Amerikanere bruker estimert 33 billioner dollar hvert år på slankeprodukter, likevel er 2/3 av amerikanere overvektige, bare for å legge ved et eksempel på uvitende pengebruk når det kommer til slankeprodukter og vektreduksjon

Skrevet

De er dårlig med klær i store størrelser. Har kjøpt noe sukkerfritt godteri som ikke smakte godt. Men de har rask levering

Anonymkode: f739e...afb

• Liker 1
Skrevet
På 28.9.2020 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er hekta på dem! bestiller hver uke!

Anonymkode: ffc3d...36e

Hva i all verden er det de har som du trenger bestille HVER uke?

Anonymkode: 36ccf...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...