AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Del Skrevet 28. september 2020 En jente som er 31 hvis hun ser veldig ung ut og ser ut som å være mellom 20-23? jeg vurderer å selge sex og å ha 2-3 faste kunder. Men lurer da på om mennene kommer til å synes at jeg er for gammel eller skal jeg heller bare lyve om alderen og si at jeg er 22 for eksempel. Jeg vet de vil tro glatt på det, da ingen tar meg for å være mer enn 22. men jeg vil jo helst være ærlig. Anonymkode: c00bf...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Del Skrevet 28. september 2020 Ja. Selv om du ser ut som om du er i 30 årene så er det no problem. Anonymkode: 54fc0...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VOX Skrevet 28. september 2020 #3 Del Skrevet 28. september 2020 Har du puls ? I så fall er du grei nok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Del Skrevet 28. september 2020 Sikkert lurt å lyve om alder, navn og diverse. Anonymkode: a7232...ab5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Del Skrevet 28. september 2020 15 minutter siden, VOX skrev: Har du puls ? I så fall er du grei nok. 😆 Anonymkode: 9a5b7...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Del Skrevet 28. september 2020 Hvorfor vil du selge sex? Anonymkode: 308b9...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. september 2020 #7 Del Skrevet 28. september 2020 Ha håret i musefletter, så skal du se at du kan presse alderen enda litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Del Skrevet 28. september 2020 Hva i all verden får deg til å tro at en 30-åring ikke er attraktiv? Anonymkode: 91fb0...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #9 Del Skrevet 28. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du selge sex? Anonymkode: 308b9...472 Fordi jeg lever under fattigdomsgrensen. Jeg får ikke noe jobb. Søker og søker og søker til ingen resultat. Driver å går skole nå og prøver å gjøre noe med livet mitt. Men blir så jævlig deprimert av alt. jobbet i mange år- kan ikke jobbe med det samme lenger. har ikke utdannelse innenfor noe annet og da helle ikke arbeidserfaring innen noe annet siden jeg jobber i 11 år innenfor det samme. og nå sitter jeg her og begynner å bli drittlei av å lese alle disse stillingsannonser om at man skal ha erfaring innen ditt og datt eller utdannelse innen ditt og datt hvis ikke, blir man ikke sett på en gang. jeg forstår at disse kravene er der for en grunn men... jeg har ikke noe sjans. Nå som sagt går jeg på skole men dette tar tid, og jeg er fattig hele tiden. Og nå er der i tillegg corona tider, enda vanskeligere å skaffe jobb. ser ikke en annen utvei enn dette, midlertidig. ts Anonymkode: c00bf...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #10 Del Skrevet 28. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i all verden får deg til å tro at en 30-åring ikke er attraktiv? Anonymkode: 91fb0...de9 Jeg tror ikke at en 30 åring ikke er attraktiv. Jeg bare lurer på om det er bare unge jenter som får solgt sex eller vil menn ha kvinner i andre aldre også... jeg aner jo ikke. Derfor opprettet jeg denne tråden her. Jeg ble ikke født prostituert akkurat. ts Anonymkode: c00bf...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #11 Del Skrevet 28. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og nå er der i tillegg corona tider, enda vanskeligere å skaffe jobb. Synes det er frist at du vurderer å prostituere deg, og i disse koronatider er det vel ekstra risikabelt. Anonymkode: 308b9...472 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #12 Del Skrevet 28. september 2020 Det er fortsatt noen bransjer som ansetter uten særlig erfaring. Disse ønsker ofte spesifikt studenter til å jobbe deltid. Erfarne prostituerte mister mye inntekt nå under Corona. Folk kjøper rett og slett mindre sex nå. I tillegg er det smittefare ved nærkontakt. Det siste unngår du om du istedet gjør cam-arbeid, telefonsex eller selger bilder. Anonymkode: a34eb...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #13 Del Skrevet 28. september 2020 Hva med å vaske ned hus/leiligheter for folk som flytter? Anonymkode: a39dd...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 28. september 2020 #14 Del Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men blir så jævlig deprimert av alt. Tror du egentlig at prostitusjon hjelper mot depresjon? Jeg er redd det vil sende en allerede vanskelig livssituasjon inn i et svalestup. Ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #15 Del Skrevet 28. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: En jente som er 31 hvis hun ser veldig ung ut og ser ut som å være mellom 20-23? jeg vurderer å selge sex og å ha 2-3 faste kunder. Men lurer da på om mennene kommer til å synes at jeg er for gammel eller skal jeg heller bare lyve om alderen og si at jeg er 22 for eksempel. Jeg vet de vil tro glatt på det, da ingen tar meg for å være mer enn 22. men jeg vil jo helst være ærlig. Anonymkode: c00bf...298 Allright - la oss si at jeg har en noe uvanlig erfaring med denne bransjen med tanke på hvilken del av verden vi bor i. Nei, har ikke vært prostituert og heller aldri vært en kunde av en prostituert. Erfaringen min er kraftig utdatert dog og hører til en annen tid og sted - faktisk over 15 år siden og jeg har gått videre med livet mitt. Videre ønsker jeg å informere at jeg absolutt ikke har fordommer mot at du prøver å tjene penger på denne måten. Hvorvidt jeg ville tatt det valget eller ikke uttaler jeg meg ikke om. Når det er sagt - - Disse tider er absolutt de verste til å være prostituert. En ting er korona og all risiko det medfører - sleng i den økonomiske krisen som er allerede godt i gang og jeg ser for meg 2-.3 år med nedetid. Sånt rent optimistisk. - De mest attraktive prostituerte er i 20 årene, men du ville ikke vært den første som lyver om alderen din. Dessuten så finnes det prostituerte i alle aldre og du har damer i 50-årene som startet i den bransjen og det er fordeler i å være godt voksen som starter med dette. Det finnes ikke en fasit her, alle kvinner har sin hylle, selv om ungdommelighet selger mest uten tvil og at du må pivotere fort i den bransjen fortere enn hvis du var 21. - 2-3 faste kunder er ikke nok til å leve av på sikt. Selvfølgelig avhenger dette veldig av situasjonen men jeg kan ikke se for meg at de enten blir lei av deg eller at det såpass tette forholdet med de samme kundene ikke vil medføre risiko for visse typer komplikasjoner på sikt (emosjonelt fra kundens side som gjør du må ditche dem). - Det er forbudt å kjøpe seksuelle tjenester i Norge og Sverige. Det innebærer at det vil være en meget spesiell type kunder som besøker deg. De som omgår loven her i Norge, drar til Danmark eller Tyskland. Noe å tenke på hvis du skal operere i Norge. - Til sist - KG er ikke et sted du vil samle erfaring og stille spørsmål om prostitusjon. Google SAAFE og du kommer til et meget god engelsk forum av prostituerte for prostituerte. Les gjerne deres negative erfaringer med prostitusjon - dette kommer fra et ikke-moraliserende standpunkt og er derfor meget relevant for deg. Anonymkode: efe22...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #16 Del Skrevet 28. september 2020 Får si som i boken jeg leser nå av Stephen King i Geralds game. A woman is only a supportsystem for a cunt. Anonymkode: 7796c...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #17 Del Skrevet 28. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En jente som er 31 hvis hun ser veldig ung ut og ser ut som å være mellom 20-23? jeg vurderer å selge sex og å ha 2-3 faste kunder. Men lurer da på om mennene kommer til å synes at jeg er for gammel eller skal jeg heller bare lyve om alderen og si at jeg er 22 for eksempel. Jeg vet de vil tro glatt på det, da ingen tar meg for å være mer enn 22. men jeg vil jo helst være ærlig. Anonymkode: c00bf...298 Jeg nærmer meg 40 og har absolutt ingen problem med menn som vil ha meg.Så ikke lyg på alderen din! Anonymkode: 710ac...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #18 Del Skrevet 28. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Får si som i boken jeg leser nå av Stephen King i Geralds game. A woman is only a supportsystem for a cunt. Anonymkode: 7796c...f2d Og med det mener du.....? Anonymkode: 308b9...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå