Gå til innhold

Hva er det neste du skal kjøpe/ønsker deg til hjemmet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du bare får ett ønske - hva vil du kjøpe deg da?

Tenk at du har pengerne... ;)

Jeg vil ha hjørne-tv-bord! :)

(Jeg trenger tips til noen gaver og...fint med tips! :)  )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh bare ett ønske, vil egentlig ha totalrenovering av huset og kjøpe ALT nytt.  Men en ting, en kjøkkenmaskin :) 

eller så må det ha blitt noen hyller jeg selv må lage til TV stuen for å få en komplett look. Men har bare ikke orket å lage dem ennå.

For sånn egentlig så mangler jeg ikke noe på stuen eller kjøkknet. 

Skrevet

Jeg ønsker meg induksjonplatetopp :) Var for godt vant der jeg bodde før og nå syns jeg det er litt kjipt å lage mat fordi alt tar så tid og produserer masse varme. 

Skrevet

Masse! Ny komfyr,deretter ny tørketrommel, så blir det ny sofa,nye senger til ungene,kommode... Åh,vi trenger såå mye!😳 Synd vi ikke har råd til noe av dette med det første...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Repus Asserts skrev:

Masse! Ny komfyr,deretter ny tørketrommel, så blir det ny sofa,nye senger til ungene,kommode... Åh,vi trenger såå mye!😳 Synd vi ikke har råd til noe av dette med det første...

Ooops,der leste jeg gjennom hovedinnlegget... En ting- ny komfyr. Varmluft med induksjonstopp 

Skrevet

Jeg ville hatt en møbelsnekker lav sjenk som jeg skulle satt innntil sofaen vår.

Anonymkode: cc69c...f44

Skrevet

Det neste jeg skal kjøpe er nok bare en bitteliten ting på bruktbutikk, for har ikke så god råd. Men hvis jeg kunne ha fått en ny ting ville jeg nok valgt en ny seng eller nye gulv.

Anonymkode: 462a1...05e

Skrevet

Jeg ville utnyttet takhøyden med flere hyller. Syns det er noe herk å henge opp ting på betong vegger, så det blir utsatt hele tiden.

21 timer siden, blåtimen skrev:

Jeg ønsker meg induksjonplatetopp :) Var for godt vant der jeg bodde før og nå syns jeg det er litt kjipt å lage mat fordi alt tar så tid og produserer masse varme. 

Jeg kjøpte det konsekvent ikke, da jeg trengte ny. Jeg syns det er teit at de skrur seg av på egen hånd når de er varme, og jeg har hatt det i 5 år. Jeg hater å lage mat, på den platetoppen. Og at alt må være magnetisk syns var kjedelig også. Den nye platetoppen min kokker 5l vann på 5-7 minutter. Jeg syns ikke det er ille. 🙂

Anonymkode: 696d1...65b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er på jakt etter nye stoler til spisestuen. Vil helst kjøpe brukt, har veldig lyst på Syveren, men for en pris 😐 Er også på jakt etter et nytt salongbord til tv stuen, besøker finn ofte om dagene 😂

Endret av TulleJenny
Skrevet

Ittala Tools kasseroller, stekepanne, sauteringspanne, og ovnspanne

Anonymkode: 3765d...85c

Skrevet

En perfekt pult til å ha symaskin på, som passer på stua.

Anonymkode: e6ccd...293

Skrevet

Haha 😄 Jeg vurderer å kjøpe badebalje for voksene på coolstuff, hadde vært så fint nå som det er kaldt ute. 

Anonymkode: e756c...d27

• Liker 5
Skrevet

Vakumpakker!

Anonymkode: a984f...22e

Skrevet

Ny komfyr er det neste vi skal kjøpe 💸

Skrevet

Nye stoltrekk fra Bemz, da IKEA ikke selger trekk til disse lenger.

Anonymkode: b2979...6d3

Skrevet

TV-benk eller lav skjenk/skap e.l. Det ser litt rotete ut med åpen hylle under TV. 

Skrevet

Dampvasker. Tenkt på det lenge, men gidder ikke ha med på sykkelen, så venter at noen kan kjøre meg eller bussen går😄.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...