Titti Skrevet 20. september 2002 #1 Skrevet 20. september 2002 Hei. Vil bare spre min frustrasjon og høre om noen har samme opplevelse..... Jeg er ei overvektig jente som har sånnsett godtatt det og trives, men jeg har ei vekt som svinger VELDIG! I løpet av 2001 gikk jeg ned 23 kg; -ikke at jeg sjerpet meg så veldig mye, men litt. I år har jeg gått opp 15 kg; -og ikke har jeg forandret spisevanene så mye heller. Har vært hos lege, men det er ingen stoffskifteforandringer eller noe sånt. Er det noen som har opplevd noe lignende og har kanskje noen lure tips/råd? Vil ned de 15 kg igjen......
Gjest miena Skrevet 20. september 2002 #2 Skrevet 20. september 2002 Jeg ville bare si at jeg vet hvordan det er å være i dine sko. Jeg slanket meg 23 kg for noen år siden. Da trente jeg og spiste lite fett. Jeg var SÅÅÅ stolt av meg selv!! Men nå har jeg lagt på meg alt igjen. Selv om jeg prøver og prøver, så klarer jeg ikke å komme meg ned. Så du er ikke alene. Tror forandringen må komme som holdningsendring. Litt etter litt. Lett er det ikke!! Men har du klart det før, klarer du det igjen!! Jeg gir meg ihvertfall ikke før. Klem Miena
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #3 Skrevet 20. september 2002 Hei Uff dette med vekta er ikke lett, selv har jeg gått opp og ned i perioder,nå er jeg i slitet med å gå ned igjen. Jeg tenkte å tipse deg om en slags slanke side,men som også går på tips,råd osv. Og der er en slankedagbok som du kan opprette for å få motivasjon, råd ,puff og mange slankevenner som er i samme båt. Den har jeg benyttet en stund og fått masse inspirasjon Legg turen innom : www.slankere.com Tror du vil finne mye nyttig der og mange i samme situasjon Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå