Gå til innhold

Mest langvarige orgasme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med egne erfaringer eller som vet hvor langvarig den lengste orgasmen har vært?

Anonymkode: bc81d...16e

Skrevet

Mine egne varer fra et halvt til ett minutt.

Skrevet

Det svartnet faktisk, så sånn stjerner bakom øyeeplet... uviss lengde men sikkert ikke overkommelig å føle slikt igjen... det skal vel ikke så mye til🤞

Skrevet
1 time siden, Fioljenta skrev:

Vet ikke om jeg skal misunne alle på den listen... Tror jeg velger å sette pris på mine egne i stedet. 😉 

Haha, jeg tenker det samme. men når det er sagt kan man forlenge orgasmen hvis man rister litt på forhånd og holder ristingen og strammer lårmusklene samtidig til det er over... Jeg får iallefall sterkere orgasmer av det👌 Det må du teste ut @Fioljenta... regner med jeg får svar i morra? 🤭

Skrevet
7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Haha, jeg tenker det samme. men når det er sagt kan man forlenge orgasmen hvis man rister litt på forhånd og holder ristingen og strammer lårmusklene samtidig til det er over... Jeg får iallefall sterkere orgasmer av det👌 Det må du teste ut @Fioljenta... regner med jeg får svar i morra? 🤭

Hvorfor vente til i morgen? Å stramme musklene i bekkenbunnen, lårene og magen har vi for lengst funnet ut gjør orgasmen mer intens og lengre. Hos begge. Som regel (det er alltid litt uforutsigbart, synes jeg). 😊

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg har bare aldri hørt at noen forlenger orgasmen, med å spenne lårmusklene og skjelve før/under/etter orgasmen på KG før... Også vet jeg du er glad i  utforske ting, så det var derfor jeg siterte deg... Ja alt er vel uforutsigbart, både styrke og lengde. De beste orgasmene kommer som regel etter en 2-3 dagers opphold, da er det mye "spenninger" som skal ut av kroppen🤭

Skrevet
10 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ok, jeg har bare aldri hørt at noen forlenger orgasmen, med å spenne lårmusklene og skjelve før/under/etter orgasmen på KG før... Også vet jeg du er glad i  utforske ting, så det var derfor jeg siterte deg... Ja alt er vel uforutsigbart, både styrke og lengde. De beste orgasmene kommer som regel etter en 2-3 dagers opphold, da er det mye "spenninger" som skal ut av kroppen🤭

Jeg aner ikke om det er normalt eller ei, men det fungerer for oss. Og det er det som teller for oss. :-) 

Skrevet

Innimellom så har jeg orgasmer på 5-10 minutter som jeg må stoppe for det blir så sterkt at det er ubehagelig, og jeg er redd for å få hjertestopp. 😆

Det er visse stillinger og sikkert visse dager i løpet av syklusen så fremkaller sånne heftig orgasmer. 

Anonymkode: 0c122...d29

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Innimellom så har jeg orgasmer på 5-10 minutter som jeg må stoppe for det blir så sterkt at det er ubehagelig, og jeg er redd for å få hjertestopp. 😆

Det er visse stillinger og sikkert visse dager i løpet av syklusen så fremkaller sånne heftig orgasmer. 

Hadde jeg ikke stoppet disse lange orgasmene, vet jeg ikke hvor lenge jeg kunne holdt på

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg ikke stoppet disse lange orgasmene, vet jeg ikke hvor lenge jeg kunne holdt på

Haha, jeg har kurs for hjertestartere hvis du er i nærheten😅 neida, jeg tuller bare, jeg blir så fort revet med å se sånn positive og glade meldinger... men hva i himmelens navn er du gjør da? onani eller sex? wonanizer eller ronkemaskin?

Skrevet
På 29.9.2020 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Deilig, hvordan stopper du dem? Kunne du ikke bare kjøre på å se hvor det ender?

Gjest Warrior
Skrevet

Skulle ønske jeg visste det men det er jo umulig å ta tiden. Får si lenge nok. 

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Når jeg drikker alkohol så blir orgasmene utrolig lange.Det tar lang tid for å komme men når jeg først kommer så varer det nok 5-8 min.Helt utrolig digg😅

Skrevet
7 timer siden, Frøken Diamant skrev:

Når jeg drikker alkohol så blir orgasmene utrolig lange.Det tar lang tid for å komme men når jeg først kommer så varer det nok 5-8 min.Helt utrolig digg😅

Wow, da opplever du mest sannsynlig "full body orgasm"  den er ofte forbundet med tantric-sex men du kan også få den til alene.

Det som skjer er at orgasmen blir så sterk og befriende, at den brer seg over sammentrekningene og videre utover i kroppen. Kroppen skjelver og dirrer og det kjennes ut som lyn inni kroppen. Har lest en del om dette og både kvinner og menn kan trene på å få "full body orgasm"

Så hvis du får det når du drikker alkohol har det nok ei forklaring... Kan jeg spørre om du fikk det sammen med partner eller alene?

Gjest Frøken Diamant
Skrevet
2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Wow, da opplever du mest sannsynlig "full body orgasm"  den er ofte forbundet med tantric-sex men du kan også få den til alene.

Det som skjer er at orgasmen blir så sterk og befriende, at den brer seg over sammentrekningene og videre utover i kroppen. Kroppen skjelver og dirrer og det kjennes ut som lyn inni kroppen. Har lest en del om dette og både kvinner og menn kan trene på å få "full body orgasm"

Så hvis du får det når du drikker alkohol har det nok ei forklaring... Kan jeg spørre om du fikk det sammen med partner eller alene?

Har kun fått det med partner.Aldri klart det alene dessverre😅

Skrevet

Ca. 5 minutter her også. Bare med én spesiell partner. Er det rart jeg savner og lengter...

Anonymkode: edd5a...21d

• Liker 1
Gjest Morning Star
Skrevet

Synes det er vanskelig å si nøyaktig når orgasmen begynner. Er også ganske fersk når det kommer til å få noe mer enn bare vanlige utløsninger, det skjedde for første gang i vinter og har skjedd kanskje fem ganger totalt. Det begynner med at intense frysninger sprer seg i hele kroppen, så er det som om jeg mister kontroll over kroppen og musklene spenner seg, nesten til det punktet at det svartner. Så kommer utløsningen i flere omganger enn vanlig, kommer gradvis til meg selv mens det skjer. Føles som et par minutter, men skal jeg tippe så er det nok bare mellom tretti sekunder og et minutt.

Skrevet
3 timer siden, Frøken Diamant skrev:

Har kun fått det med partner.Aldri klart det alene dessverre😅

Jeg krysser fingre for deg at du får det til en dag🤞... selv om mannen din er god🧡

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca. 5 minutter her også. Bare med én spesiell partner. Er det rart jeg savner og lengter...

Jeg krysser fingrene for deg også, skulle ønske jeg ha sendt deg Reiki så du har fått det til igjen🧡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...