AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hei dere! Jeg har vært i et forhold med en mann i snart 8år. Han har noen kvaliteter som jeg ikke finner særlig tiltrekkende, men jeg valgte og innlede et forhold til han til tross for dette. Han er pen, smart, veltalende og morsom. Men, sexen har for min del egentlig aldri vært helt fantastisk (den er grei, jeg får alltid orgasme, men det er ikke fantastisk). Jeg har sett ved flere tråder her inne, at folk virker som om de virkelig ikke bryr seg om penisstørelse etc. Mannen min har ikke den størrelsen jeg egentlig foretrekker (men, det har egentlig nesten ingen av exene mine hatt eller. Men, det har gått bra.) Det som gjør at det blir et problem, er at det virkelig er en skillpade penis. Altså når han går i bokser så ser man ikke en vanlig penis og pung pouch. Dette synes jeg egentlig er ganske frastøtende 😳 men, peisen hans er helt grei vanlig strl når han har ereksjon. Men, før den tid. Blæh.. Og det og gi BJ er egentlig helt uaktuelt.. Så spml mitt er egentlig hvordan får dere til og ikke bry dere om penis, er det noen som har tips på hva jeg kan prøve og fokusere på istedenfor? Anonymkode: a1e1e...09a
PM75 Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Jeg har aldri opplevd å være med en mann hvor jeg synes penis er frastøtende! Jeg kan tenke meg til at det kan oppleves frastøtende med dårlig hygiene eller slikt, men bare på grunn av utseendet?!?!?! Det må jo ligge noe annet bak din aversjon enn utseende på penis og pung? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå