Gå til innhold

Burde det tas som kompliment eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En 15 år yngre  mann som tar kontakt hver gang han er kåt??? Gjort i 1.5 år snart. Vi hadde en greie de første 4 mnd’ene etter det har jeg ikke vært med han fysisk .. fortsatt tas det kontakt innimellom men vil tydeligvis ikke treffes noe som passer meg helt greit. Er vel kanskje greit å vite at man popper inn i tankene til en ung kjekk mann innimellom eller😂👍🏻??

Anonymkode: b42dc...e45

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En 15 år yngre  mann som tar kontakt hver gang han er kåt??? Gjort i 1.5 år snart. Vi hadde en greie de første 4 mnd’ene etter det har jeg ikke vært med han fysisk .. fortsatt tas det kontakt innimellom men vil tydeligvis ikke treffes noe som passer meg helt greit. Er vel kanskje greit å vite at man popper inn i tankene til en ung kjekk mann innimellom eller😂👍🏻??

Anonymkode: b42dc...e45

Hva synes du selv da? ikke vær blyg med å svare... men jeg synes det blir kleint hvis dere ikke treffes oftere enn bare med ord. Plagsomt er det nok ikke, da hadde du slått i bordet for lengst🤭

Jeg har det likedan, men hun er for ung synes jeg. Hun skal ikke besudles med meg, hun fortjener real love... Hvis ikke hadde hun vært her nå før kl 14🤪

Skrevet

Hadde jeg vært singel, og vedkommende var kjekk så hadde jeg tatt det som et kompliment, helt klart, men nå som jeg er i et fast forhold hadde det bare blitt kleint. :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...