Gå til innhold

Ok at baby sitter i vogn mens mor jobber i hagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde jeg nemlig i går, baby på 9 mnd  satt i vognen mens jeg holdt på med diverse i hagen. Pratet med han underveis, men gikk litt til og fra (så han hele tiden). Så kommer naboen bort og sier at jeg bør ta meg av babyen. Jeg ble litt paff, og tok han med meg inn. Gjorde jeg noe galt her? Baby klagde ikke, og var blid og fornøyd.

Anonymkode: 5c78d...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. d er Ok :) Ikke tenk mer på de drittfolka som sikkert sliter med ett eller annet

Anonymkode: eb170...b73

• Liker 14
Skrevet

Nei det er selvsagt helt fint.

Anonymkode: 45c9c...934

• Liker 5
Skrevet

Om babyen var sikret i vogna med seler og du hadde han i øyesyn hele tiden, ser jeg ikke noe problem med det. 
Hva tenker du er grunnen til at naboen reagerer? 

• Liker 13
Skrevet

Så lenge du hele tiden har kontroll på hva som skjer så er det da ikke noe problem. Ungen har bare godt av å sitte å se på omgivelsene fremfor å bli aktivisert av deg 100% 

Anonymkode: 73ce8...69e

• Liker 6
Skrevet

Det er bedre at han sitter trygt i en vogn enn å fare rundt på egenhånd mens du har fokus litt her og der, synes jeg da. Så lenge barnet er fornøyd, så er det en kjempeflott løsning.

• Liker 7
Skrevet

Utrolig rart av naboen 😳 ei lita stund i vogn mens mamma pusler i hagen er helt innafor... 

Anonymkode: 5866d...05a

• Liker 12
Skrevet

Noen skal klage på alt. Hadde du ikke jobbet i hagen, så hadde hun gjerne klagd på at du forsømte hagen, du som var hjemme og greier.

Anonymkode: 47bb3...695

• Liker 8
Skrevet

Drit i naboen, han/hun har tydeligvis ikke peiling.

Anonymkode: 6cdae...8c3

• Liker 3
Skrevet

Drit i naboen din, han er sikkert en av de idiotene som mener alt er omsorgssvikt nå til dags.

Anonymkode: 028b8...9ee

• Liker 5
Skrevet

Det er selvfølgelig helt greit. 

Kom nettopp hjem fra intervalløkt på bane. Og der var det ei småbarnsmor som løp kortintervaller og trente styrke, mens barnet sov i vogn. Hun var maks 100 meter unna, og banen er inngjerdet og ganske skjermet. Min eneste tanke var at det var helt genialt å trene på den måten. 

Anonymkode: 41dbc...70d

• Liker 4
Skrevet

Har kjøpt hørselvern til 9 mnd baby. Brukes gjevnt å trutt når jeg kapper plank. Han sitter å ser på i vogna at jeg snekrer. Etter 3 unger hadde området forfalt ganske mye om en ikke kunne latt ungene sitte i vogna av og til. Kan ikke se at barn kan ta noe skade av det.

En forskjell på om barnet får oppmerksom het vs ikke. Eller 1t vs 5t og 2 dager i uka vs 7 dager i uka. Bruk sunn fornuft.

Hilsen bv pedagog.

Anonymkode: 0bf40...da3

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...