Gå til innhold

Privat øvelseskjøring, betaling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor du i nærheten av Lillehammer,  så veit jeg om en som du kan øvelseskjøre gratis med. Han holder på med øvelseskjøring på fritiden si. Bil med manuell gir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, StinaHagen1986 skrev:

Bor du i nærheten av Lillehammer,  så veit jeg om en som du kan øvelseskjøre gratis med. Han holder på med øvelseskjøring på fritiden si. Bil med manuell gir?

Er det virkelig folk som gjør sånt? Hva er motivet? en uvanlig nestekjærlighet eller et intenst ønske om at alle skal være perfekte sjåfører? Skjønner at folk driver med veldedig arbeid altså, men gratis øvelseskjøring for folk man ikke kjenner? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får feks det gjennom flere frivillighetssentraler.  Han har vært gjennom det i noen år.  Dessuten er det anbefalt med mengde kjøring og da må man øvelseskjøre mye. Det er flere som ikke har råd til å ta altfor mange kjøretimer og noen som ikke har noen og øvelseskjøre med.  Men det er ikke jeg som tilbyr det, men synes det er et bra tilbud jeg da men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ALDRI øvelseskjørt med noen jeg ikke kjenner..

Går på risiko..

Anonymkode: 22dd2...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamse20

selvfølgelig skal du betale bensin om du får folk til og låne deg bil og øvelseskjøre med.. Hvor gammel er du?

Koster og kjøre, er ikke gratis om du tror det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pås skrev:

Er det virkelig folk som gjør sånt? Hva er motivet? en uvanlig nestekjærlighet eller et intenst ønske om at alle skal være perfekte sjåfører? Skjønner at folk driver med veldedig arbeid altså, men gratis øvelseskjøring for folk man ikke kjenner? 

Sikkert betaling i natura🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Pås skrev:

De finnes, jeg kjenner flere stk som gjør det. Helt vanlige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 28.9.2020 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Fremdeles ikke lov å ta vederlag for drivstoff og bompenger, loven er klar på dette og den gjelder for alle uansett livssituasjon.

Anonymkode: c6d1d...985

hvilken lovbestemmelse er det som er klar på dette??????

Anonymkode: 6e4d6...b58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...