AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hei har nå fått ny info på sporing oss DHL Behandlet for tollklarering på OSLO - NORWAY betyr dette at pakken kommer idag ?? Står også på DHL sporings siden Estimert leveringsdato September, 28 2020 - I løpet av dagen så jeg får pakken fra DHL idag ? Bor i Elverum Anonymkode: 77f9a...8c7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Det er estimert. Så den KAN komme senere Anonymkode: ca065...802
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Det kommer an på hvordan det går i tollen, og hvor langt det er til deg. Jeg har erfart at DHL kan bruke minutter til uker på klareringen; det siste var da jeg fikk tilsendt kjemikalier som muligens så skumlere ut enn hva de faktisk var. Fra varen er tollklarert til jeg får den på døra (i en nordnorsk småby) tar det normalt to virkedager. Anonymkode: 90791...519
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hvordan det går i tollen, og hvor langt det er til deg. Jeg har erfart at DHL kan bruke minutter til uker på klareringen; det siste var da jeg fikk tilsendt kjemikalier som muligens så skumlere ut enn hva de faktisk var. Fra varen er tollklarert til jeg får den på døra (i en nordnorsk småby) tar det normalt to virkedager. Anonymkode: 90791...519 Den ble ferdig med tollklarering kl 13:05 idag ikke nye oppdateringer etter det på sporingen Anonymkode: 77f9a...8c7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Sist jeg fikk noe levert med DHL kom det over et døgn før estimert leveringstidspunkt. Skjønte ingenting da det ringte på døra før klokka 8 om morgenen. Og det sto budet fra DHL med pakken min. Han hadde funnet huset uten problemer, noe både Posten og Postnord sliter med. Og bare for å ha sagt det, jeg bor ikke sentralt i en storby. Vi snakker nok heller om «der ingen skulle tru at nokon kunne bu»... Så jeg tipper du får pakken din i løpet av svært kort tid. Anonymkode: 2113b...2ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå