Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei har nå fått ny info på sporing oss DHL 

Behandlet for tollklarering på OSLO - NORWAY

betyr dette at pakken kommer idag ?? 
Står også på DHL sporings siden 

Estimert leveringsdato

September, 28 2020 - I løpet av dagen

så jeg får pakken fra DHL idag ? Bor i Elverum 

D60236BB-3E3F-43A4-8CD5-A6B6E31CAF2B.jpeg

Anonymkode: 77f9a...8c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er estimert. Så den KAN komme senere 

Anonymkode: ca065...802

Skrevet

Det kommer an på hvordan det går i tollen, og hvor langt det er til deg. Jeg har erfart at DHL kan bruke minutter til uker på klareringen; det siste var da jeg fikk tilsendt kjemikalier som muligens så skumlere ut enn hva de faktisk var. Fra varen er tollklarert til jeg får den på døra (i en nordnorsk småby) tar det normalt to virkedager. 

Anonymkode: 90791...519

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på hvordan det går i tollen, og hvor langt det er til deg. Jeg har erfart at DHL kan bruke minutter til uker på klareringen; det siste var da jeg fikk tilsendt kjemikalier som muligens så skumlere ut enn hva de faktisk var. Fra varen er tollklarert til jeg får den på døra (i en nordnorsk småby) tar det normalt to virkedager. 

Anonymkode: 90791...519

Den ble ferdig med tollklarering kl 13:05 idag ikke nye oppdateringer etter det på sporingen 

Anonymkode: 77f9a...8c7

Skrevet

Sist jeg fikk noe levert med DHL kom det over et døgn før estimert leveringstidspunkt. Skjønte ingenting da det ringte på døra før klokka 8 om morgenen. Og det sto budet fra DHL med pakken min. Han hadde funnet huset uten problemer, noe både Posten og Postnord sliter med.

Og bare for å ha sagt det, jeg bor ikke sentralt i en storby. Vi snakker nok heller om «der ingen skulle tru at nokon kunne bu»...

Så jeg tipper du får pakken din i løpet av svært kort tid.

Anonymkode: 2113b...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...