Gå til innhold

Hvor mye er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, hvor mye er det greit å la andre se?

Vi bor i kollektiv, er studenter. Satt og så film i helga, vi var to par og en til. Det andre paret satt i sofaen, hun satt mellom bena hans og lente seg mot ham. Bare chillet. Innimellom kyssa de, de har heller ikke kjent hverandre lenge og da blir det litt kos. Så hadde han hånda under genseren hennes og tok på brystet hennes mens de klina. De satt jo bakerst av alle, så jeg så dem bare når jeg vred på hodet. Men vi var jo i samme rom, ganske nær hverandre... Og senere skjedde det igjen, men da tok han hånda nedi joggebuksa hennes, mellom bena. Jeg kunne se at han bevegde hånda der nede, mens de tungekyssa. Det varte ikke lenge, kanskje bare et halvt minutt og det var ikke mulig å se noe på grunn av klærne, men da var ikke tvil om hva som skjedde, og to av oss så det. Ganske heftig, men litt kleint og.

Anonymkode: 4e895...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det hadde vært greit. De burde ha funnet seg et mer privat sted når de ikke kunne holde seg. 

• Liker 4
Skrevet

Det er nok noe jeg kunne ha funnet på med e venninne, men da skulle ingen ha fattet mistanke eller sett noe... helt lyd og luktfritt...

At noen kysser synes jeg er bare søtt, men hvis det kommer stønn og høy pusting har jeg nok bedd de om å finne en seng...

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

At noen kysser synes jeg er bare søtt, men hvis det kommer stønn og høy pusting har jeg nok bedd de om å finne en seng...

Nettopp, litt kyssing innimellom gjør ingenting, men når det er fingring, stønning osv. er det ikke så kult å være vitne til. 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, PassionatePatti skrev:

Nettopp, litt kyssing innimellom gjør ingenting, men når det er fingring, stønning osv. er det ikke så kult å være vitne til. 

Ja samme her, jeg har faktisk sagt det før til elskende par, og sier det gjerne en gang til🤭 vanskelig å konsentrere med filmen som går også da...

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja samme her, jeg har faktisk sagt det før til elskende par, og sier det gjerne en gang til🤭 vanskelig å konsentrere med filmen som går også da...

Sand, det er veldig distraherende når noen sitter og holder på i nærheten. xD 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, PassionatePatti skrev:

Sand, det er veldig distraherende når noen sitter og holder på i nærheten. xD 

Kanskje er det pitte pitte pittelitt misunnelse? Jeg innrømmer gjerne det for jeg er alt for glad i kosen....

Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Kanskje er det pitte pitte pittelitt misunnelse? Jeg innrømmer gjerne det for jeg er alt for glad i kosen....

Litt er det nok, underbevisst om ikke annet, men mest irritasjon i mitt tilfelle. Hadde jeg f.eks. vært på kino, og noen i nærheten hadde gravd i buksa på hverandre så hadde jeg blitt mektig forbanna. :P 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, PassionatePatti skrev:

Litt er det nok, underbevisst om ikke annet, men mest irritasjon i mitt tilfelle. Hadde jeg f.eks. vært på kino, og noen i nærheten hadde gravd i buksa på hverandre så hadde jeg blitt mektig forbanna. :P 

Ja der er jeg også enig, synes de var litt mere uforskylt det paret som satt bakerst i rommet da.. Men jeg har nok heller tatt en unnskyldning å funnet senga. Men selv unnskyldningen ville nok ha blitt lagt merke til, men det kan de nok for selv da de først gav blaffen i andre...🙈

Gjest Paramount
Skrevet

Enten sier du fra på en høflig måte at du blir forstyrret, eller så demper du lyset og konsentrerer deg om det du finner mest spennende, paret eller filmen.

Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja der er jeg også enig, synes de var litt mere uforskylt det paret som satt bakerst i rommet da.. Men jeg har nok heller tatt en unnskyldning å funnet senga. Men selv unnskyldningen ville nok ha blitt lagt merke til, men det kan de nok for selv da de først gav blaffen i andre...🙈

Det er sant, men ja, når man vet at det blir filmkveld, da går det an å gjøre seg ferdig bak lukkede dører på forhånd. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...