AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #21 Skrevet 28. september 2020 Tranebærjuice Anonymkode: dcde8...9e5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #22 Skrevet 28. september 2020 Antibiotikakuren hjelper jo allerede etter noen timer? Jeg hadde ganske heftig UVI der jeg tisset rent blod og hadde store smerter. Seks timer etter jeg tok første tablett av selexid kuren var smertene borte. Anonymkode: 26889...809
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #23 Skrevet 29. september 2020 Oppdatering: i går drakk jeg bortimot 3,5 L vann og følte meg betydelig bedre. Da jeg våknet i dag morges hadde jeg fremdeles trang til å tisse uten at noe særlig kom ut (etter å allerede ha vært på do tidligere), og litt redusert allmentilstand. Antibiotika ble tatt med morgenfrokosten og jeg krysser fingrene for at jeg vil klare å lese litt utover kvelden istedenfor Ts Anonymkode: 69902...8c1
Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #24 Skrevet 29. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Antibiotikakuren hjelper jo allerede etter noen timer? Jeg hadde ganske heftig UVI der jeg tisset rent blod og hadde store smerter. Seks timer etter jeg tok første tablett av selexid kuren var smertene borte. Anonymkode: 26889...809 Er jo ikke alle som er som deg? Selexid funker ikke på meg.
Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #25 Skrevet 29. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering: i går drakk jeg bortimot 3,5 L vann og følte meg betydelig bedre. Da jeg våknet i dag morges hadde jeg fremdeles trang til å tisse uten at noe særlig kom ut (etter å allerede ha vært på do tidligere), og litt redusert allmentilstand. Antibiotika ble tatt med morgenfrokosten og jeg krysser fingrene for at jeg vil klare å lese litt utover kvelden istedenfor Ts Anonymkode: 69902...8c1 Kan være den typen medisin du har fått ikke funker på denne typen uvi. Derfor skal urinen helst dyrkes
Honey Dew Skrevet 29. september 2020 #26 Skrevet 29. september 2020 Drar til legen og får resept på antibiotika.
Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #27 Skrevet 29. september 2020 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Drar til legen og får resept på antibiotika. Hun har det
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #28 Skrevet 29. september 2020 7 timer siden, BethD skrev: Kan være den typen medisin du har fått ikke funker på denne typen uvi. Derfor skal urinen helst dyrkes Nå har jeg kun en dag med antibiotika igjen og symptomene er borte vekk ☺️Sopp har jeg derimot fått (selvsagt). Er det noen som har noen tanker om når jeg kan begynne med behandling mot soppen med tanke på at jeg fremdeles vil ha antibiotika i systemet? Jeg tenker å kjøpe en kapsel som man svelger, ikke noe krem eller stikkpiller som tar noen dager for å få effekt Ts Anonymkode: 69902...8c1
Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #29 Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg kun en dag med antibiotika igjen og symptomene er borte vekk ☺️Sopp har jeg derimot fått (selvsagt). Er det noen som har noen tanker om når jeg kan begynne med behandling mot soppen med tanke på at jeg fremdeles vil ha antibiotika i systemet? Jeg tenker å kjøpe en kapsel som man svelger, ikke noe krem eller stikkpiller som tar noen dager for å få effekt Ts Anonymkode: 69902...8c1 Du kan starte når som helst
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #30 Skrevet 30. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg kun en dag med antibiotika igjen og symptomene er borte vekk ☺️Sopp har jeg derimot fått (selvsagt). Er det noen som har noen tanker om når jeg kan begynne med behandling mot soppen med tanke på at jeg fremdeles vil ha antibiotika i systemet? Jeg tenker å kjøpe en kapsel som man svelger, ikke noe krem eller stikkpiller som tar noen dager for å få effekt Ts Anonymkode: 69902...8c1 Ta Diflucan med en gang. Dropp alt av piller og krem, det kan trigge sopp igjen, så er du inne i en ond sirkel. Anonymkode: bff8a...07d
Gjest BethD Skrevet 30. september 2020 #31 Skrevet 30. september 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta Diflucan med en gang. Dropp alt av piller og krem, det kan trigge sopp igjen, så er du inne i en ond sirkel. Anonymkode: bff8a...07d Veldig merkelig råd. Canesten har alltid funket på meg. Hvordan Kan det trigge sopp når det skal drepe den?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #32 Skrevet 30. september 2020 43 minutter siden, BethD skrev: Veldig merkelig råd. Canesten har alltid funket på meg. Hvordan Kan det trigge sopp når det skal drepe den? UVI, mente jeg. Mye fukt/klamt, og økt utflod over unødvendig mange dager. Med Difluctan tar du problemet mye raskere, soppen er borte neste dag, og uten å styre med krem og stikkpiller. Anonymkode: bff8a...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå