Gå til innhold

Hva gjør dere når dere har UVI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tranebærjuice

Anonymkode: dcde8...9e5

Skrevet

Antibiotikakuren hjelper jo allerede etter noen timer? Jeg hadde ganske heftig UVI der jeg tisset rent blod og hadde store smerter. Seks timer etter jeg tok første tablett av selexid kuren var smertene borte. 

Anonymkode: 26889...809

Skrevet

Oppdatering: i går drakk jeg bortimot 3,5 L vann og følte meg betydelig bedre. Da jeg våknet i dag morges hadde jeg fremdeles trang til å tisse uten at noe særlig kom ut (etter å allerede ha vært på do tidligere), og litt redusert allmentilstand. Antibiotika ble tatt med morgenfrokosten og jeg krysser fingrene for at jeg vil klare å lese litt utover kvelden istedenfor 

Ts

Anonymkode: 69902...8c1

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antibiotikakuren hjelper jo allerede etter noen timer? Jeg hadde ganske heftig UVI der jeg tisset rent blod og hadde store smerter. Seks timer etter jeg tok første tablett av selexid kuren var smertene borte. 

Anonymkode: 26889...809

Er jo ikke alle som er som deg? 

Selexid funker ikke på meg. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: i går drakk jeg bortimot 3,5 L vann og følte meg betydelig bedre. Da jeg våknet i dag morges hadde jeg fremdeles trang til å tisse uten at noe særlig kom ut (etter å allerede ha vært på do tidligere), og litt redusert allmentilstand. Antibiotika ble tatt med morgenfrokosten og jeg krysser fingrene for at jeg vil klare å lese litt utover kvelden istedenfor 

Ts

Kan være den typen medisin du har fått ikke funker på denne typen uvi. Derfor skal urinen helst dyrkes 

Skrevet

Drar til legen og får resept på antibiotika.

Skrevet
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Drar til legen og får resept på antibiotika.

Hun har det 

Skrevet
7 timer siden, BethD skrev:

Kan være den typen medisin du har fått ikke funker på denne typen uvi. Derfor skal urinen helst dyrkes 

Nå har jeg kun en dag med antibiotika igjen og symptomene er borte vekk ☺️Sopp har jeg derimot fått (selvsagt). Er det noen som har noen tanker om når jeg kan begynne med behandling mot soppen med tanke på at jeg fremdeles vil ha antibiotika i systemet? Jeg tenker å kjøpe en kapsel som man svelger, ikke noe krem eller stikkpiller som tar noen dager for å få effekt

Ts 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg kun en dag med antibiotika igjen og symptomene er borte vekk ☺️Sopp har jeg derimot fått (selvsagt). Er det noen som har noen tanker om når jeg kan begynne med behandling mot soppen med tanke på at jeg fremdeles vil ha antibiotika i systemet? Jeg tenker å kjøpe en kapsel som man svelger, ikke noe krem eller stikkpiller som tar noen dager for å få effekt

Ts 

Du kan starte når som helst :)

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

Ta Diflucan med en gang. 

Dropp alt av piller og krem, det kan trigge sopp igjen, så er du inne i en ond sirkel. 

Anonymkode: bff8a...07d

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta Diflucan med en gang. 

Dropp alt av piller og krem, det kan trigge sopp igjen, så er du inne i en ond sirkel. 

Veldig merkelig råd. Canesten har alltid funket på meg. Hvordan Kan det trigge sopp når det skal drepe den?

Skrevet
43 minutter siden, BethD skrev:

Veldig merkelig råd. Canesten har alltid funket på meg. Hvordan Kan det trigge sopp når det skal drepe den?

UVI, mente jeg. Mye fukt/klamt, og økt utflod over unødvendig mange dager.

Med Difluctan tar du problemet mye raskere, soppen er borte neste dag, og uten å styre med krem og stikkpiller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...