Gå til innhold

Er brownien min til å redde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skulle bake brownies i dag, og valgte å bruke ferdigpose (det enkle er ofte det beste). Problemet oppsto da jeg innså at jeg hadde tilsatt 1 liter (!) vann i stedet for 1 dl. Nå er jo skaden allerede gjort, så her kommer spørsmålet: Kan jeg bruke denne tynne røra til noe, eller må den gå rett i vasken? Jeg er av typen som ikke liker å kaste mat, og håper derfor at røra kan gjøre nytte av seg på en eller annen måte. Alle forslag og idéer mottas med stor takk.

Anonymkode: 9d2b1...53c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilsett 9 poser til med ferdigmix🤷‍♀️
Gjorde samme feil selv engang. Min gikk i vasken:/

• Liker 5
Skrevet

Det eneste jeg kan komme på er å kjøpe NI poser til og blande inn i den tynne røra. :fnise: 

Tror dessverre du har ødelagt den, men trøst deg med at det kun er noen gram sukker, mel og kakao. 

• Liker 1
Skrevet

Bruke den som sjokoladesaus på is f.eks?🤪

Anonymkode: 869f7...8c2

Skrevet

Ha den oppi en stor gryte og koke ned til en tykk sjokoladesaus og ha på is? :vetikke:Varm browniesrøre på is kan være nokså kvalmende, men kanskje du kan fryse røra i isbitkuber og ta opp en og en på skikkelig regnværsdager? 

Anonymkode: 5281f...08a

• Liker 2
Skrevet

Kast den. Lag ny med smør, sukker, egg, mel og vaniljesukker. Forøvrig bør du enten utvikle leseferdighetene dine, skaffe briller eller arbeide med grunnleggende logikk og forståelse. 

Anonymkode: bce04...584

• Liker 2
Skrevet

Stek som pannekaker?

Anonymkode: 7509d...4a2

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kast den. Lag ny med smør, sukker, egg, mel og vaniljesukker. Forøvrig bør du enten utvikle leseferdighetene dine, skaffe briller eller arbeide med grunnleggende logikk og forståelse. 

Du måtte bare, ikke sant?

Anonymkode: 31424...e38

• Liker 8
Skrevet

Høres ut som sjokoladevelling, som er dritgodt.

Anonymkode: 33169...1d7

Skrevet

Pisk kremfløte og bland sammen med browniegugga, blir bra iskrem av det, vel?

Anonymkode: 3df8e...675

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du måtte bare, ikke sant?

Anonymkode: 31424...e38

Ærlig talt, hva forventer du? 1 liter vann i den lille toro-posen? Det sier seg jo selv at det blir en tyntflytende saus som ikke er til å redde. Å ikke skjønne det FØR man fyller litermålet............. 

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, hva forventer du? 1 liter vann i den lille toro-posen? Det sier seg jo selv at det blir en tyntflytende saus som ikke er til å redde. Å ikke skjønne det FØR man fyller litermålet............. 

Forventer at folk klarer å svare hverandre skikkelig! Det er lov å gjøre feil, det gjør vi alle innimellom.

Ts: som andre skriver, kan du prøve å koke den inn. Vil ta en stund. Men jeg hadde nok kastet det.

Anonymkode: b367b...dae

Skrevet
På 28.9.2020 den 12.09, sstinemor skrev:

Tilsett 9 poser til med ferdigmix🤷‍♀️

Tenkte det samme. Så lager du mzaaange brownies og har i frysen. Så godt å ha og ta opp. De tiner jo fort når du tar stykker topp fra frysen,

Skrevet
På 28.9.2020 den 12.17, AnonymBruker skrev:

Det blir vel ikle brownies... er jo ikke sjokolade i den en gang

Anonymkode: d02e4...328

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...