Gå til innhold

Kan sexleketøy selges?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en Womanizer i gave fra mannen min. Dyre greier, men ikke noe for meg. Det ble for direkte. Jeg prøvd bare to ganger, men det holdt. Siden har den ligget i esken sin, i mer enn et år.

Det er jo dumt. Den får masse skryt og fungerer tydeligvis for mange. Synes også det er helt feil å kaste den, den er jo egentlig ny. Men - hva gjør man med slikt?  Avskriver den, og kaster den likevel? Eller finnes det et second hand-marked også for sånt?

Det høres jo rart ut. Mange rygger vel av tanken. Men, altså, ved å rengjøre godt, hva da? Er det mulig å finne en ny eier for sånt likevel - det er sikkert dem som hadde likt å eid noe sånt, men ikke tar seg råd til det. Eller vil det bare virke idiotisk å prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen leketøy kan desinfiseres (kokes). Jeg ville undersøkt om womanizer kan. I så fall er det jo mulig å selge/gi bort. Men jeg tror ikke jeg hadde lagt det ut på Finn lissom. Kanskje noen du kjenner? (Litt vanskelig å komme inn på tema, men kanskje, kanskje dere har en samtale dere det passer å si: «Jeg har forresten en womanizer liggende i skuffen...»)

Men, det kan kanskje være en ide å finne andre måter å bruke den på... Du fikk den av mannen din, hva med å prøve den mot strengen der forhuden møter glansen? Eller over brystvortene? Eller på andre tidspunkt i elskoven? (F.eks. bare noen få minutter rett før du kommer - da kanskje du tåler mer?). 

Ellers har jo noen av nettbutikkene «orgasmegaranti» eller annen returrett hvis du ikke liker produktet. Men ett år etter er nok litt for lenge.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt brukte sexleker😬

• Liker 1
Skrevet

Ligger da ei annonse ute på finn.no

Brukt max 2 ganger... 🤪

Anonymkode: 26638...191

Skrevet

Nei fy f.... æsj! Wtf 

Skrevet

Ville heller anbefalt å bruke den en gang til og så selge den via Nakenprat. Da kan du få mer enn den kostet. Kjøperen blir å være en mann.

Anonymkode: 39b37...d22

• Liker 2
Skrevet
På 29.9.2020 den 5.42, AnonymBruker skrev:

Ville heller anbefalt å bruke den en gang til og så selge den via Nakenprat. Da kan du få mer enn den kostet. Kjøperen blir å være en mann.

Hvis du vil selge via Nakenprat, du må skrive 200 kommentarer først, ikke sant? 🤔

Skrevet
2 timer siden, Avanua skrev:

Hvis du vil selge via Nakenprat, du må skrive 200 kommentarer først, ikke sant? 🤔

I så fall er det vel bare å bruke noen timer på å svare på tråder der.

Skrevet

Kjøperen kommer nok til å desinfisere den uansett, pga renslighet og smitte... såfremt man ikke selger de til en overkåt mann som vil bruke dildoen som slikkepinne😅 Truser og sokker går jo ned på høykant, så hvorfor ikke et leketøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...