AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Baby har blitt for stor for bedside crib og siden vi ikke har plass til større seng på soverommet vårt blir det også eget rom. Baby er nok mer klar for dette enn mor! Litt usikker på om det er best å sove inne på rommet til baby eller bare kjøre cold turkey og sove på mitt eget rom, vi ammer fortsatt tre ganger om natten og det kan være en del oppvåkninger utenom også. Noen erfaringer rundt dette? Og veldig spent på om det blir bedre nattesøvn på oss av dette, hvordan var det for dere? Anonymkode: cb0c3...ceb
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Første la vi på eget rom da hun var ca. 4 mnd. Ammet enda på natt, men det ble mindre av det da hun lå på eget rom. Sov ikke inne på rommet hennes. Det var en del styr med nattesøvnen til hun var godt over året, sov nok litt mye på dagtid. Nr to havnet på eget rom ca. samtidig, men sov generelt mye bedre om natten, sjeldent jeg ammet om natten. Nattesøvnen ble hverken bedre eller verre da hun ble lagt på eget rom. Anonymkode: 9bd1b...459 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Første la vi på eget rom da hun var ca. 4 mnd. Ammet enda på natt, men det ble mindre av det da hun lå på eget rom. Sov ikke inne på rommet hennes. Det var en del styr med nattesøvnen til hun var godt over året, sov nok litt mye på dagtid. Nr to havnet på eget rom ca. samtidig, men sov generelt mye bedre om natten, sjeldent jeg ammet om natten. Nattesøvnen ble hverken bedre eller verre da hun ble lagt på eget rom. Anonymkode: 9bd1b...459 Takk for svar, da håper jeg kanskje det blir litt mindre amming på oss også, fortsatt veldig usikker på om jeg bør sove på samme rom eller ikke. Anonymkode: cb0c3...ceb
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 I forhold til å sove på samme rom, så er det bare å prøve seg frem. Prøv noen netter med å ikke dele rom, hvis det ikke fungerer sover du på rommet. Her hadde vi noen mnd når eldste var rundt 3 år hvor vi måtte dele rom, hun drømte så mye. Da var det bedre å sove på samme rom. Gjør det som gjør at flest mulig sover best mulig. Alt er en fase, det går over, og så endrer det seg igjen. Anonymkode: 9bd1b...459
Bokdamen Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Vi legger minstemann på eget rom og jeg legger meg i min seng. Har en seng stående der enn så lenge. Ammer liggende én gang ila natten. Hvis hun sovner godt, legger jeg henne i egen seng og går inn til oss. Hvis klokken er etter 5 eller hun er urolig sover jeg videre sammen med henne etter amming. Hun er 10 mnd, men ville prøvd på en lignende variant 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå