AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Jeg tok sjansen, og stripet håret hjemme. Hadde en nydelig farge etter siste frisørbesøk, men etterveksten begynte å bli vel synlig. Tålmodighet er ikke min sterke side, så valgte å heller stripe hjemme. Det ble ikke så pent. Mer gul/orange noen steder i stedetfor kald blond som jeg likte. I tillegg mye lysere foran, og flekkete punkter på midten av hodet. Tips til å få det pent??!! Anonymkode: 7a8e4...c61
Sally-Go-Round Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Bestill time hos frisøren 🙂 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Bestill en frisørtime. Et bedre tips tror jeg ikke du kan få... Anonymkode: 2c697...506
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Frisør ja 😅 ikke begynn å eksprimentere for å få det peng igjen Anonymkode: f9461...722
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Blåshampoo/Lillashampoo kan KANSKJE hjelpe på det værste gul-/oransjesjæret.🙂 Anonymkode: 6bd6d...115
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 Heldig frisøren du kommer til. 🙄 Anonymkode: ee39b...88e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 Lillasjampo fra Fudge er den beste mot gulskjær 👍 Anonymkode: d75b8...f39
Kenelz Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 🤦🏼♀️ Uansett hvor mange ganger folk sier «Ikke gjør det hjemme! Det er en god grunn vi har frisører som har studert kjemikaler, etc.» så velger folk å ta den store sjansen å gjør det hjemme 😂 Bestill en time hos din frisør, blir trolig nok dyrere å rette opp enn å bare legge til striper på ubehandlet ettervekst. Beklager, er bare oppgitt da jeg leser så ofte om folk som har tabbet seg ut 😅 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldig frisøren du kommer til. 🙄 Anonymkode: ee39b...88e Ja det er da jobben deres å ordne hår da så. Fint de har kunder Anonymkode: f9461...722 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 24 minutter siden, Kenelz skrev: 🤦🏼♀️ Uansett hvor mange ganger folk sier «Ikke gjør det hjemme! Det er en god grunn vi har frisører som har studert kjemikaler, etc.» så velger folk å ta den store sjansen å gjør det hjemme 😂 Bestill en time hos din frisør, blir trolig nok dyrere å rette opp enn å bare legge til striper på ubehandlet ettervekst. Beklager, er bare oppgitt da jeg leser så ofte om folk som har tabbet seg ut 😅 For et patetisk svar. Det er faktisk ikke noe problem å stripe eller farge håret selv med litt øvelse. Anonymkode: 2bd00...d19 5
Kenelz Skrevet 28. september 2020 #11 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: For et patetisk svar. Det er faktisk ikke noe problem å stripe eller farge håret selv med litt øvelse. Anonymkode: 2bd00...d19 «med litt øvelse» Hvor mye øvelse skal håret få gjennomgå før den blir utsatt for kjemisk klipp? Svar: GANSKE lite 2
Nerine_ Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: For et patetisk svar. Det er faktisk ikke noe problem å stripe eller farge håret selv med litt øvelse. Anonymkode: 2bd00...d19 Det er vesentlig forskjell på fallhøyden ved å farge håret hjemme og stripe håret hjemme. Skaden man kan påføre håret ved å mislykket stripe håret kan også bli ille. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #13 Skrevet 29. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er da jobben deres å ordne hår da så. Fint de har kunder Anonymkode: f9461...722 Ordne opp tabber som folk har gjort hjemme ja, det er så jævlig iritterende. Også forventer de mirakler. Anonymkode: ee39b...88e 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #14 Skrevet 29. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For et patetisk svar. Det er faktisk ikke noe problem å stripe eller farge håret selv med litt øvelse. Anonymkode: 2bd00...d19 Ja, de som kan det. Men de som ikke kan det, bæør holde seg unna det. Anonymkode: ee39b...88e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #15 Skrevet 29. september 2020 10 timer siden, Kenelz skrev: 🤦🏼♀️ Uansett hvor mange ganger folk sier «Ikke gjør det hjemme! Det er en god grunn vi har frisører som har studert kjemikaler, etc.» så velger folk å ta den store sjansen å gjør det hjemme 😂 Kjemiundervisning er nok ikke så omfattende på frisørlinjen, altså. Tror ikke du har belegg for å påstå at frisører har «studert kjemikalier», men at frisører har mer peiling på hvordan dette skal gjøres (og hvilke produkter som bør benyttes) er nok riktig. Anonymkode: b0790...a8e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #16 Skrevet 29. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok sjansen, og stripet håret hjemme. Hadde en nydelig farge etter siste frisørbesøk, men etterveksten begynte å bli vel synlig. Tålmodighet er ikke min sterke side, så valgte å heller stripe hjemme. Det ble ikke så pent. Mer gul/orange noen steder i stedetfor kald blond som jeg likte. I tillegg mye lysere foran, og flekkete punkter på midten av hodet. Tips til å få det pent??!! Anonymkode: 7a8e4...c61 Mine tips, som kun er basert på egen erfaring: Blå/lillashampoo, head and shoulders og kuring. Så en type glansvask/toning over. Jeg hadde ikke tatt hele håret, men funnet en farge ganske tett opptil den du har og så bare laget diskrete striper med penselen. Fargemaske kan også hjelpe, og er mye mindre inngripende. Maria Nila er bra, samme med Four reasons. Anonymkode: 07dc1...99b
Kenelz Skrevet 29. september 2020 #17 Skrevet 29. september 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Kjemiundervisning er nok ikke så omfattende på frisørlinjen, altså. Tror ikke du har belegg for å påstå at frisører har «studert kjemikalier», men at frisører har mer peiling på hvordan dette skal gjøres (og hvilke produkter som bør benyttes) er nok riktig. Anonymkode: b0790...a8e Er en god grunn utdanning kreves for leke med kjemikaler 😉 også har vi teknikken, etc. Er forresten ikke en frisør, men har brent meg på å leke frisør hjemme og endt opp med å få kjemisk klipp. Tror de fleste vil unngå å ende opp som de her: 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #18 Skrevet 29. september 2020 Sjekk ut By Bente på facebook. Hun er så flink! Anonymkode: 925ca...301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå