Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skrev denne under graviditet og baby, skjønte at det kanskje var litt feil kategori, så derfor er den lagt dobbelt opp :)

Jeg er ferdig utdannet sivilingeniør om 1 år og har fått tilbud jobb og (Fremtidig) barnefar har 2,5 år igjen på sivilarkitektstudiet. Vi har leilighet og økonomien på plass. Er det noen som er kjent med hvordan det er å ha barn samtidig gå siste årene på sivilarkitekt? er ekstremt mye jobb for han på skole nnå , men jeg begynner å bli veldig utålmodig og har ønsket barn i når 7 år. Han ønsker å ta stor del i barnets liv og samtidig vil ha ha gode karakterer. Er det bedre at vi venter, eller ville dere hoppet i det? Jeg er 28 år btw. 

Jeg føler litt på den at når han er ferdig med utdanning, så vil han jo gjerne starte i jobb med en gang. Så da blir ting bare forskjøvet, for man har jo ikke lyst på barn første året i ny jobb, altså barn passer aldri helt perfekt sånn tidsmessig. Noen som har noen tanker? :)

Anonymkode: f31a0...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjørt på. For det første vet dere ikke hvor lang tid det vil ta å bli gravide. Dessuten er det ofte mer krevende de første årene i jobb enn når man studerer. 

Anonymkode: 8d34e...549

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...