AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hei, skrev denne under graviditet og baby, skjønte at det kanskje var litt feil kategori, så derfor er den lagt dobbelt opp Jeg er ferdig utdannet sivilingeniør om 1 år og har fått tilbud jobb og (Fremtidig) barnefar har 2,5 år igjen på sivilarkitektstudiet. Vi har leilighet og økonomien på plass. Er det noen som er kjent med hvordan det er å ha barn samtidig gå siste årene på sivilarkitekt? er ekstremt mye jobb for han på skole nnå , men jeg begynner å bli veldig utålmodig og har ønsket barn i når 7 år. Han ønsker å ta stor del i barnets liv og samtidig vil ha ha gode karakterer. Er det bedre at vi venter, eller ville dere hoppet i det? Jeg er 28 år btw. Jeg føler litt på den at når han er ferdig med utdanning, så vil han jo gjerne starte i jobb med en gang. Så da blir ting bare forskjøvet, for man har jo ikke lyst på barn første året i ny jobb, altså barn passer aldri helt perfekt sånn tidsmessig. Noen som har noen tanker? Anonymkode: f31a0...e02
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Jeg ville kjørt på. For det første vet dere ikke hvor lang tid det vil ta å bli gravide. Dessuten er det ofte mer krevende de første årene i jobb enn når man studerer. Anonymkode: 8d34e...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå