Gå til innhold

For lite sex i forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert blir spurt om før, men hva er "gjennomsnittet" på hvor ofte man har / bør ha sex i et etablert ekteskap / forhold?
Vi har har hatt sex kanskje 3 4 ganger siden våren, altså inkludert sommerferie og jeg blir sprø
Kona mener jeg maser,..og jeg synes det faktisk er helt fair å ha sex f.eks 2-4 ganger på en måned
Jeg er lei av å runke alene i hemmelighet 

Anonymkode: 678db...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift i snart 15 år, vi har sex ukentlig, kan bli to ganger, men sjelden tre. Ingen av oss har overskudd til mer i en ellers travel hverdag. 

Å mase om sex er intet annet enn patetisk, og sånt blir det ikke MER sex av, heller mindre :( Du må legge mindre press på henne, og trygge henne på at du ikke er sur fordi det ikke blir sex hver kveld. Spør henne i dag om dere kan avtale sex på fredag. Da kan hun legge seg i kveld og vite at det ikke blir noe "mas" om sex denne uken. Gi henne en klem, la hun sove i armkroken, få henne til å slappe av - uten at det handler om sex. La henne finne igjen lysten sin, så kommer det av seg selv. Flørt med henne!!! 

Anonymkode: b9780...130

• Liker 4
Skrevet

Omtrent så ofte som begge har lyst til.

Anonymkode: bb56a...9f3

• Liker 1
Skrevet

1-4 ganger i uka, alt etter hvor travelt det er.

K40

Anonymkode: cab53...776

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha sex flere ganger i uka, men hva jeg eller gjennomsnittet føler har jo ikke noe betydning for lysten til kona di. Hun blir ikke noe kåtere av at du vifter med statistikk. 

Anonymkode: ad765...533

• Liker 1
Skrevet

Har vært i et forhold siden desember 2019. Vi har sex hver gang vi møtes, så blir i alle fall 4-5 ganger per uke. Vi er forelsket og har det veldig fint. Regner med at det sikkert kan bli mindre når vi etterhvert flytter sammen, men regner med i alle fall 2-3 ganger per uke.

Anonymkode: 71e0b...f0a

Skrevet

Oijj, det var jo lite da, men ikke la deg sammenlignes med meg eller andre på forumet. Tror det er best hvis du gir henne skikkelig kvalitets sex når hun først får, altså gi henne nytelser hun så gjerne vil ha mere av... I dagliglivet er det jo også viktig at dere har litt kroppskontakt og småkyss, litt pjusking og oppmerksomhet elsker vel alle damer. Det skal så veldig lite til for at hun legger godkinnet til da. Skap nyskjerighet, litt småpirring, sørg for at hun føler seg elsket...

Alt det jeg skriver er kanskje lettere enn det høres ut, men med erfaring er det mye av dette som er felles for alle kvinner🤞

• Liker 1
Skrevet

Vi har vel i snitt en gang i uka. Men hvorfor runke i hemmelighet? Kanskje hun er mer åpen for dine behov hvis hun skjønner hvor mye mer du har behov for? Det er ikke alltid jeg har lyst men jeg bidrar da med en hånd eller munn når han har veldig lyst. Og han gjør det samme for meg  

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Lipyros skrev:

Vi har vel i snitt en gang i uka. Men hvorfor runke i hemmelighet? Kanskje hun er mer åpen for dine behov hvis hun skjønner hvor mye mer du har behov for? Det er ikke alltid jeg har lyst men jeg bidrar da med en hånd eller munn når han har veldig lyst. Og han gjør det samme for meg  

Unnskyld at jeg siterer deg, men du har virkelig forstått ting synes jeg. Jeg har jo også fingret frem mange godlyder, men det gjør jeg med glede, og jeg trenger ikke komme hver gang. Hun vet jeg tar det igjen senere, og hun vet at jeg elsker det. Jeg har nok fremskaffet ei mye mere fornøyd kvinne med mine fingre og kyss i nakken, enn å bare se blid ut å glane på tv-skjermen...

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd å endre væremåte i stedet for å bare "mase"?

Gjør du noe husarbeid? Gir du henne positiv oppmerksomhet uten å forvente sex?

Hvis hun står for brorparten av arbeidet, og samtidig bare blir maset på slik at du får tømt deg -- ikke særlig sexy.

Begynn å pusle med ting i huset, gi henne komplimenter, puse på henne i sofaen uten å la hånden gli ned til skrittet. Prøv å få henne forelsket igjen.. og TA VARE på deg selv.. Forny klesskapet ditt, jogg deg en tur.. Ingen vil jo ha sex med en utslitt boms med ølmage. 

(Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut altså, eller hvordan hverdagen er -- men om du føler deg truffet av noen av punktene mine så vær så snill ta noen grep.)

Anonymkode: d41f3...44c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...