Minimor Skrevet 25. juli 2005 #1 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det noen som spiller Hattrick på nettet? Det må jo være noe av det mest geniale spillet på nett, og for fotballfrelste. Det vanskelige var å velge hvor en skulle legge dette inlegget. Jeg spiller i 6 div, med laget mekorms. Kjempemorsomt og underholdende. Hvilket lag er dere, og hvilken div er dere i? Eller er du bare nyskjerrig. Anbefales i hvertfall på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 25. juli 2005 #2 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Samme divisjon som deg, i annen gruppe. Gutteklubben Brun Tupp. For å søke om lag, trykk her. Endret 25. juli 2005 av Superlammet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2005 Elsker du managerspill og fotball, så må du joine. Dette er et spill som er stort utbredt i hele verden. Alt fra De store landene, til kinesisk taipei(eller hva det heter) og Hong Kong, og mange andre små land. Prøv dere på dette og lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. juli 2005 #4 Del Skrevet 25. juli 2005 Takk for tipset! Selv er jeg ikke interessert, men jeg kjenner en som kan sitte i timesvis med managerspill, så han skal opplyses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2005 Ja. Her styrer du økonomi, juniorlag, kjøp og salg, taktikker, bygge stadion og selvfølgelig så kan du spille i ditt fylke(velge at laget er derfra). Kjempe spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 28. juli 2005 Da er det ikke lenge igjen til denne sesongen i hattrick er over. Så alle nye burde begynne å søke snart hvis dere er interesserte. Jeg anbefaler dette på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå