Minimor Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Er det noen som spiller Hattrick på nettet? Det må jo være noe av det mest geniale spillet på nett, og for fotballfrelste. Det vanskelige var å velge hvor en skulle legge dette inlegget. Jeg spiller i 6 div, med laget mekorms. Kjempemorsomt og underholdende. Hvilket lag er dere, og hvilken div er dere i? Eller er du bare nyskjerrig. Anbefales i hvertfall på det sterkeste.
Superlammet Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Samme divisjon som deg, i annen gruppe. Gutteklubben Brun Tupp. For å søke om lag, trykk her. Endret 25. juli 2005 av Superlammet
Minimor Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2005 Elsker du managerspill og fotball, så må du joine. Dette er et spill som er stort utbredt i hele verden. Alt fra De store landene, til kinesisk taipei(eller hva det heter) og Hong Kong, og mange andre små land. Prøv dere på dette og lykke til.
Gjest Embla s Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Takk for tipset! Selv er jeg ikke interessert, men jeg kjenner en som kan sitte i timesvis med managerspill, så han skal opplyses
Minimor Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2005 Ja. Her styrer du økonomi, juniorlag, kjøp og salg, taktikker, bygge stadion og selvfølgelig så kan du spille i ditt fylke(velge at laget er derfra). Kjempe spill
Minimor Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2005 Da er det ikke lenge igjen til denne sesongen i hattrick er over. Så alle nye burde begynne å søke snart hvis dere er interesserte. Jeg anbefaler dette på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå