Gjest Anonymus Notarius Skrevet 14. desember 2020 #161 Del Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 20.10.2020 den 17.22): Jeg liker ferdige ting, de er veldig praktiske. Men akkurat det med pizzabunner er jeg helt enig med! Hver gang min mor skal lage pizza så bruker hun Peppes ferdig deig. Jeg sitter der og må skjule at jeg brekker meg. Det smaker SÅ fælt! Anonymkode: da752...a5a Jeg er enig når det gjelder de ferdige deigene. Både Peppes og andre. De blir steinharde (selv om man ikke steker dem for lenge) og smaker ikke godt. Synes derimot at sånne halvstekte bunner ala den på bildet under er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 14. desember 2020 #162 Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg likte både Soho og cola med vanilje og kirsebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 14. desember 2020 #163 Del Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Denne var fææææl! Noe liknende fantes også i kanelversjon, og det er det verste jeg noen sinne har smakt 🤢 Anonymkode: d9d4b...c53 Den tyggisen med kanel husker jeg, den var grusom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #164 Del Skrevet 15. desember 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Denne var fææææl! Noe liknende fantes også i kanelversjon, og det er det verste jeg noen sinne har smakt 🤢 Anonymkode: d9d4b...c53 Elsker kaneltyggis 😍😍😍 Anonymkode: 02cb7...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. desember 2020 #165 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Elsker kaneltyggis 😍😍😍 Anonymkode: 02cb7...7c9 Jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årolilja Skrevet 16. desember 2020 #166 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 21.10.2020 den 9.12): Noen som husker Stimorol tyggis med sjokolade og karamell? Jeg personlig likte den utrolig godt, men jeg tror jeg var den eneste 😄 Anonymkode: 319a1...a2e Åååå denne husker jeg😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årolilja Skrevet 16. desember 2020 #167 Del Skrevet 16. desember 2020 En stund siden jeg har sett "Farris & Juice" i hyllene. Likte det jeg😋 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 16. desember 2020 #168 Del Skrevet 16. desember 2020 En eks av meg likte Dus, men han er den eneste jeg vet om som likte den drikken. Finnes mye rart på markedet. 🙈 Men alt er ikke for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #169 Del Skrevet 16. desember 2020 Smaken er virkelig som baken si. Her har du meg som pleide å kjøpe kasser med vanilje cola, og lager sjokolade pizza hjemme. Skulle ha prøvd den ferdig pizzaen gitt. Jeg husker godt en tid hvor alle skolene byttet ut litago med 24 melk, da det liksom skulle være sunnere og bedre eller noe i den duren, men så plutselig forsvant den helt! Anonymkode: bfa16...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå