AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #121 Skrevet 2. oktober 2020 På 28.9.2020 den 12.25, Pukkus skrev: egentlig ikke en dårlig idé, men 40/60 fra Tine: Egentlig litt rart at det produktet floppet, med tanke på at Noisy vel er omtrent det samme? Drakk en sånn en gang og fikk vondt i magen etterpå, det hadde jeg resten av dagen 😞 Anonymkode: 6d91e...5c9
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2020 #122 Skrevet 2. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: SOHO er jeg ganske sikker på at ikke floppet. Folk elsket den, men de hadde problemer med holdbarheten. Det gikk ikke fort nok å distribuere og omsette produktene, og de fikk ikke til å øke holdbarheten. Jeg minnes Sandwich-is med pepperkake. Tror jeg bare så den ett år, så forsvant den. Ble kvalm av den 😅 Husker også Grillkokker, en slags marshmallow med ENDA mer sukker. Jeg elsket det! Anonymkode: 8838f...f35 Og det i seg selv er jo en gigantisk flopp! 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #123 Skrevet 2. oktober 2020 På 28.9.2020 den 12.25, Pukkus skrev: egentlig ikke en dårlig idé, men 40/60 fra Tine: Egentlig litt rart at det produktet floppet, med tanke på at Noisy vel er omtrent det samme? Denne drakk jeg som liten, hadde glemt det😍 Likte den veldig godt! Anonymkode: da752...a5a
every woman Skrevet 3. oktober 2020 #124 Skrevet 3. oktober 2020 På 2.10.2020 den 19.53, AnonymBruker skrev: Jeg minnes Sandwich-is med pepperkake. Tror jeg bare så den ett år, så forsvant den. Ble kvalm av den 😅 Anonymkode: 8838f...f35 Den var jo helt nydelig! Synd den aldri kom tilbake, jeg savner den ennå. 1
broadwaycappuchino Skrevet 11. oktober 2020 #125 Skrevet 11. oktober 2020 På 28.9.2020 den 11.02, AnonymBruker skrev: Ferdigstekt kjøttdeig Pasta boil in bag Pølseballer Anonymkode: 39e14...075 Så akkurat en annen tråd hvor noen ønsket seg pasta boil-in-bag! Hvorfor floppet dette, er da minst like genialt som med ris! 3
-jk- Skrevet 11. oktober 2020 #126 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, broadwaycappuchino skrev: Så akkurat en annen tråd hvor noen ønsket seg pasta boil-in-bag! Hvorfor floppet dette, er da minst like genialt som med ris! Det er jo ikke genialt med ris heller? Fast porsjonsstørrelse så man får ikke laget så mye man ønsker, og det er et sabla klin å klippe opp den glovarme posen etterpå. Nei takk, bruker helt vanlig, rimelig ris i en liten (og billig) riskoker. Fungerer knall og jeg kan lage akkurat så mye jeg vil. 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #127 Skrevet 11. oktober 2020 Kaldrørt saus! Fantes Bl.a. I bearnaise. Blandet rett i rømmeboksen. Genial, og kjempegod! Anonymkode: d7e7f...ed7 4
Gjest Malika Skrevet 11. oktober 2020 #128 Skrevet 11. oktober 2020 3 timer siden, -jk- skrev: Det er jo ikke genialt med ris heller? Fast porsjonsstørrelse så man får ikke laget så mye man ønsker, og det er et sabla klin å klippe opp den glovarme posen etterpå. Nei takk, bruker helt vanlig, rimelig ris i en liten (og billig) riskoker. Fungerer knall og jeg kan lage akkurat så mye jeg vil. Ris boil-in-bag er tragisk! Behøver ikke riskoker heller, bare skylle risen og ta oppi et fingerledd med vann og litt salt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #129 Skrevet 20. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg begriper ikke hvorfor en del mennesker velger å kjøpe sånn "ferdig pizzabunn" bare for å slenge på litt kjøttdeig, revet ost, og så videre. Men sånn pizza smaker jo absolutt RÆVVA da. Dersom man aldri gidder å lage ordentlig pizza-bunn fra bunnen av, så burde man egentlig kutte ut å steke pizza i det hele tatt. For den elendige bunnen der var virkelig ikke noe som helst å "skryte" av. Anonymkode: 79b23...3be Jeg liker ferdige ting, de er veldig praktiske. Men akkurat det med pizzabunner er jeg helt enig med! Hver gang min mor skal lage pizza så bruker hun Peppes ferdig deig. Jeg sitter der og må skjule at jeg brekker meg. Det smaker SÅ fælt! Anonymkode: da752...a5a 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #130 Skrevet 20. oktober 2020 På 3.10.2020 den 20.02, every woman skrev: Den var jo helt nydelig! Synd den aldri kom tilbake, jeg savner den ennå. Den har/skal komme tilbake så jeg🤗 Anonymkode: da752...a5a
Ariana807 Skrevet 20. oktober 2020 #131 Skrevet 20. oktober 2020 Dette er ting jeg savner, som jeg likte, men som tydelig ikke var populære nok til å kunne bli i butikken 🥺 Dus! Pølseballer! Sjokoladepizza! Snjo! Sørlandschips Sitronpepper! Sjoko-Kirsj! Men den første og største floppen jeg kom på var «Dus». Jeg likte godt denne drinken. Er jo enkel å lage selv om man ønsker, men er ikke helt det samme 😅😂 Tropo er nå delvis tilbake i butikken, men kun i små flasker. Så vet ikke om den strengt tatt da var en flopp 😅 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #132 Skrevet 20. oktober 2020 On 9/29/2020 at 1:31 PM, Nuith said: Jeg så noen hadde nevnt pølsekuler, men ikke de pølsekulene her: for rundt 20 år siden solgte de i en periode små posjonspakninger med pølsekuler på den ene siden og en tomatbasert salsa på den andre siden i en sånn dobbel plastskål. Kom med plastgaffel og var "det perfekte måltidet på farta, kan spises både varm og kald!" Ååååå, de elsket jeg!! Anonymkode: 8bb27...a11
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #133 Skrevet 20. oktober 2020 På 28.9.2020 den 23.25, AnonymBruker skrev: Altså, det er jo en slags kake omtrent, eller varmt brød med sjokoladepålegg, ikke spesielt forferdelig i det hele tatt sånn sett. En vanlig salt pizza med kjøtt og ost og hele pakken og så noe sjokoladebiter på høres mye verre ut Cola med vaniljesmak er en flopp jeg husker fra jeg var liten, jeg vet ikke om det er sant men husker det var folk i klassen min som sa at de ga det ut gratis på fabrikken og at det var ungdom som jobbet der med å stå og helle ut brusen. Bare et minne jeg fikk nå, jeg så da for meg at folk sto manuelt og åpnet flaskene og helte ut brus, men det må da gå an på samlebånd? Jaja, vond var den og flopp var det iallfall! Anonymkode: 346fb...ed4 Vaniljecola er da ikke en flopp! Den selges fortsatt og her i huset eeeelsker vi den! Den selges i svære brett i Sverige og i flere butikker her i Norge også. 😋 Anonymkode: dc241...8e4 5
Snurrepurre Skrevet 20. oktober 2020 #134 Skrevet 20. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaniljecola er da ikke en flopp! Den selges fortsatt og her i huset eeeelsker vi den! Den selges i svære brett i Sverige og i flere butikker her i Norge også. 😋 Anonymkode: dc241...8e4 Elsker vaniljecola! 😂😍 4
Lykkerusen Skrevet 20. oktober 2020 #135 Skrevet 20. oktober 2020 På 28.9.2020 den 23.25, AnonymBruker skrev: Altså, det er jo en slags kake omtrent, eller varmt brød med sjokoladepålegg, ikke spesielt forferdelig i det hele tatt sånn sett. En vanlig salt pizza med kjøtt og ost og hele pakken og så noe sjokoladebiter på høres mye verre ut Cola med vaniljesmak er en flopp jeg husker fra jeg var liten, jeg vet ikke om det er sant men husker det var folk i klassen min som sa at de ga det ut gratis på fabrikken og at det var ungdom som jobbet der med å stå og helle ut brusen. Bare et minne jeg fikk nå, jeg så da for meg at folk sto manuelt og åpnet flaskene og helte ut brus, men det må da gå an på samlebånd? Jaja, vond var den og flopp var det iallfall! Anonymkode: 346fb...ed4 Må bare svare her; jeg jobbet faktisk med å åpne og helle ut innholdet av imstal eller farris flasker en gang. Skulle tjene penger til tur med koret og måtte stå ute i 4 timer og bare helle ut drikke 🙈😅
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #136 Skrevet 20. oktober 2020 På 29.9.2020 den 13.31, Nuith skrev: At jeg ikke fikk med meg HaPå med ananassmak, den skulle jeg gjerne ha smakt! Søt og syrlig, omtrent som kremgo mandarin og ananas, blandet med melisglasur. På 28.9.2020 den 21.56, Apocalypte skrev: Cola med kanelsmak, kjøpte den i fjor rundt juletider. Så de solgte den etter jul billig for å kvitte seg med restene, regner ikke med at vi ser den igjen. Smakte cola med risgrøt. Grusomt. Syns den smakte som Dr. Pepper. Anonymkode: ba3a0...c47
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #138 Skrevet 20. oktober 2020 5 hours ago, Ariana807 said: Dette er ting jeg savner, som jeg likte, men som tydelig ikke var populære nok til å kunne bli i butikken 🥺 Dus! Pølseballer! Sjokoladepizza! Snjo! Sørlandschips Sitronpepper! Sjoko-Kirsj! Men den første og største floppen jeg kom på var «Dus». Jeg likte godt denne drinken. Er jo enkel å lage selv om man ønsker, men er ikke helt det samme 😅😂 Tropo er nå delvis tilbake i butikken, men kun i små flasker. Så vet ikke om den strengt tatt da var en flopp 😅 Sitronpepper...? Anonymkode: 02cb7...7c9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #139 Skrevet 20. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Sitronpepper...? Anonymkode: 02cb7...7c9 Anonymkode: 0c324...a63 5
Ariana807 Skrevet 20. oktober 2020 #140 Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sitronpepper...? Anonymkode: 02cb7...7c9 Ser noen allerede har svart med bilde. Den beste smaken som var! Den fikk en ny sjanse noe år tilbake, men ja det slo ikke ann 🥺 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå