Snurrepurre Skrevet 28. september 2020 #41 Del Skrevet 28. september 2020 Hahaha! Denne tråden likte jeg! bidrar med kebabpizzaen som man kunne rulle. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #42 Del Skrevet 28. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pølser laget av fisk kommer snart tilbake (tror jeg, har sett det i flere spørreundersøkelser i det siste). Sikkert litt annerledes enn de der men det er i hvert fall pølser laget av fisk. Forhåpentligvis liker faren din de nye også! Anonymkode: e4c09...ec2 Haha. Takk for oppdateringen, han kommer til å bli såå glad! Gøy, da må resten av familien lide oss igjennom nye laksepølse middager. Jippi Anonymkode: fcb16...1e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #43 Del Skrevet 28. september 2020 Herregud, her var det mye som har gått meg helt hus forbi 😫🤪 Var en del som jeg aldri har sett før Anonymkode: 9e34a...f84 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #44 Del Skrevet 28. september 2020 Det har jo vært noen kreative potetsalater i årenes løp. Denne var skikkelig ekkel husker jeg: Anonymkode: ab9f6...af2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ElectricScum Skrevet 28. september 2020 Populært innlegg #45 Del Skrevet 28. september 2020 13 timer siden, Highhopes skrev: Inspirert av tråden om nyheter i butikkene. Hvilke nyheter kommer dere på som totalt floppet? De mest spesielle jeg kommer på er laksepølser og ferdigvispet egg. Noen som kommer på noen flere? Ferdigpisket omelett-gugge er populært i USA. Litt interessant å spekulere i hvorfor noe slår an i ett land og ikke i et annet. Jeg har en teori om at vi nordmenn er litt mer nøkterne og de fleste av oss vil synes at ferdigpisket omelett er toppen av latskap og vitner om moralsk forfall og dekadanse. 😄 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #46 Del Skrevet 28. september 2020 Denne flopper ikke bare én gang, men hele to ganger. Ikke skjønner jeg hvorfor for det var jo helt himmelsk, i i tillegg til at alle jeg kjenner savner den Anonymkode: 06006...dc1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #47 Del Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Denne flopper ikke bare én gang, men hele to ganger. Ikke skjønner jeg hvorfor for det var jo helt himmelsk, i i tillegg til at alle jeg kjenner savner den Anonymkode: 06006...dc1 Det er vel fordi nordmenn ikke vil ha noe annet enn salt, salt, salt og hundre typer paprikachips. Anonymkode: a5ab7...ed3 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #48 Del Skrevet 28. september 2020 38 minutter siden, Snurrepurre skrev: Hahaha! Denne tråden likte jeg! bidrar med kebabpizzaen som man kunne rulle. Denne var helt grusom 🤢 Anonymkode: d9d4b...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 28. september 2020 #49 Del Skrevet 28. september 2020 Denne var faktisk god. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. september 2020 #50 Del Skrevet 28. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne flopper ikke bare én gang, men hele to ganger. Ikke skjønner jeg hvorfor for det var jo helt himmelsk, i i tillegg til at alle jeg kjenner savner den Anonymkode: 06006...dc1 Den var bare så god, savner den jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #51 Del Skrevet 28. september 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Sjokoladepizzaen til Dr. Oetker er det første jeg tenker på når det kommer til matnyheter som floppet. Anonymkode: 03307...0ae Ja, den flotppet, men synes ikke sjokoladepizza er noe mer rart enn lakrispiper eller kinderegg. Det var jo kun sjokolade formet som en pizza. Drøssevis av godterier som er formet som ting de ikke er. Hadde vært noe annet om de strødde sjokolade over en tradisjonell pizza. Anonymkode: c4937...aa9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #52 Del Skrevet 28. september 2020 6 minutter siden, Catalina Culès skrev: Den var bare så god, savner den jeg også. Har sendt de gjentatte mailer i håp om retur, men ser ikke så bra ut enda Anonymkode: 06006...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #53 Del Skrevet 28. september 2020 15 minutter siden, ElectricScum said: Ferdigpisket omelett-gugge er populært i USA. Litt interessant å spekulere i hvorfor noe slår an i ett land og ikke i et annet. Jeg har en teori om at vi nordmenn er litt mer nøkterne og de fleste av oss vil synes at ferdigpisket omelett er toppen av latskap og vitner om moralsk forfall og dekadanse. 😄 Om man spiser mye omelett så skjønner jeg at man kjøper ferdigpiskede egg. Samme om man driver et industrielt kjøkken. Men mange av oss har jo egg i kjøleskapet av mange andre grunner. Selv har jeg alltid egg i kjøleskapet fordi det kan brukes til så mye. Kanskje har jeg lyst på kokte egg, kanskje skal jeg lage en matrett med kun eggeplommen eller kun eggehviten? Synes det er mer praktisk å ha hele egg i kjøleskapet en nå ha en dunk med ferdigpiskede egg, en dunk med eggeplommer, en dunk med eggehvite og i tillegg noen hele egg i tilfelle jeg ønsker kokte egg. Det tar tross alt ikke veldig mange sekunder å knuse egg om man kun spiser egg i moderate mengder. Anonymkode: c4937...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #54 Del Skrevet 28. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at den allerede har floppet? Anonymkode: 3d68f...ec1 Jeg googlet den...trodde det var en vanlig pizza med noen sjokoladebiter på, men der tok jeg feil gitt. Dette ser jo helt forferdelig ut: https://www.oetker.no/no-no/vaare-produkter/ristorante/ristorante-sjokoladepizza Anonymkode: 6b9b8...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #55 Del Skrevet 28. september 2020 Den spansk spekeskinke-chipsen ser god ut, men jeg tror at hvis jeg hadde spist den ville jeg bare fått lyst på spekeskinke eller spekekjøtt, så da hadde jeg spist det med flatbrød istedenfor. Hmm...fikk lyst på det nå faktisk. Anonymkode: 6b9b8...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 28. september 2020 #56 Del Skrevet 28. september 2020 13 timer siden, Ullvott skrev: Da Tine tenkte at det var en god idé å blande juice og melk 😝 Sånn som jeg husker denne så smakte den mildt sagt forferdelig. Et eller annet veldig ekkelt med kombinasjonen melk og juice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. september 2020 #57 Del Skrevet 28. september 2020 Vaniljecola husker jeg. Den var grusom! Også var det en lipton grønn te med sitron (tror jeg) i grønn flaske. Den drakk jeg mye en periode men den forsvant. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #58 Del Skrevet 28. september 2020 Husker ikke lengre navnet, men det var en brus som smakte helt jævlig for noen år siden, glad den forsvant fra butikkhyllene Anonymkode: 7ce0e...e71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #59 Del Skrevet 28. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg googlet den...trodde det var en vanlig pizza med noen sjokoladebiter på, men der tok jeg feil gitt. Dette ser jo helt forferdelig ut: https://www.oetker.no/no-no/vaare-produkter/ristorante/ristorante-sjokoladepizza Anonymkode: 6b9b8...4d5 Altså, det er jo en slags kake omtrent, eller varmt brød med sjokoladepålegg, ikke spesielt forferdelig i det hele tatt sånn sett. En vanlig salt pizza med kjøtt og ost og hele pakken og så noe sjokoladebiter på høres mye verre ut Cola med vaniljesmak er en flopp jeg husker fra jeg var liten, jeg vet ikke om det er sant men husker det var folk i klassen min som sa at de ga det ut gratis på fabrikken og at det var ungdom som jobbet der med å stå og helle ut brusen. Bare et minne jeg fikk nå, jeg så da for meg at folk sto manuelt og åpnet flaskene og helte ut brus, men det må da gå an på samlebånd? Jaja, vond var den og flopp var det iallfall! Anonymkode: 346fb...ed4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. september 2020 #60 Del Skrevet 28. september 2020 🤷🏼♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå