Gå til innhold

Rare matnyheter som floppet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om nyheter i butikkene. Hvilke nyheter kommer dere på som totalt floppet? 
De mest spesielle jeg kommer på er laksepølser og ferdigvispet egg.

Noen som kommer på noen flere?

DB941E2B-E43B-4D4F-BA7E-0AE4FDD64DBF.jpeg

C2C28FB5-4A09-42EE-A893-BC61C1D72587.jpeg

• Liker 22
Skrevet

Kan man legge til litt rare matnyheter man er 100% sikker vil floppe? :) Jeg ser ikke for meg at vegetarisk "kjøttpudding" selger noe særlig... et litt for spesielt produkt 

image.png.84e2a7b7e05515a1e1a14dc4f6160543.png

Anonymkode: d90b3...220

• Liker 9
Skrevet

Sjokoladepizzaen til Dr. Oetker er det første jeg tenker på når det kommer til matnyheter som floppet. :fnise:

Anonymkode: 03307...0ae

• Liker 40
Skrevet
  • Ferdigstekt kjøttdeig
  • Pasta boil in bag
  • Pølseballer

CA12EF2E-7E5A-447F-A20D-41D052C08950.jpeg

Anonymkode: 39e14...075

• Liker 41
Skrevet

Hahaha, jeg ser for meg et herremåltid av alle ingrediensene over kombinert! 😄

• Liker 15
Skrevet (endret)

egentlig ikke en dårlig idé, men 40/60 fra Tine:

http://3.bp.blogspot.com/-Dl1gctjjAds/VG-FRSyKTOI/AAAAAAAAANE/Rvk3Aq5joPM/s1600/analyse31.jpg

Egentlig litt rart at det produktet floppet, med tanke på at Noisy vel er omtrent det samme?

Endret av Pukkus
  • Liker 19
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjokoladepizzaen til Dr. Oetker er det første jeg tenker på når det kommer til matnyheter som floppet. :fnise:

Den likte jeg faktisk :)

Anonymkode: 43245...f19

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pizza er i utgangspunktet veldig søtt, særlig ferdigpizzaene, så ikke sikkert det går så ille. Man har ofte et sukkerbehov når man har lyst på pizza.

Anonymkode: 6b9b8...4d5

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Pukkus skrev:

http://3.bp.blogspot.com/-Dl1gctjjAds/VG-FRSyKTOI/AAAAAAAAANE/Rvk3Aq5joPM/s1600/analyse31.jpg

Egentlig litt rart at det produktet floppet, med tanke på at Noisy vel er omtrent det samme?

Noisy har vel litt kullsyre i seg? 

Jeg bruker å «tynne ut» juice med vann uansett, så jeg tipper mange tenker at om de vil ha tynnere juice kjøper de heller den som er konsentrert til samme pris og fyller på med vann selv..? 

• Liker 14
Skrevet
11 minutter siden, Pukkus skrev:

Men det fins i kartonger blanding av juice og vann, så ja rart det floppa. Er ikke likt noisy. Det er jo brus

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pizza er i utgangspunktet veldig søtt, særlig ferdigpizzaene, så ikke sikkert det går så ille. Man har ofte et sukkerbehov når man har lyst på pizza.

Anonymkode: 6b9b8...4d5

Du er klar over at den allerede har floppet?

Anonymkode: 3d68f...ec1

• Liker 20
Skrevet

SOHO-sjokoladen :skratte:

Nei, jeg tror ikke jeg klarer å komme på noe sånn i farten, men det er vel en del godteri som har kommet og gått like fort.

• Liker 8
Skrevet

Lenge siden, noe de kalte for yogones, en blanding av yoghurt og majones. Ingen suksess, mildt sagt.

• Liker 7
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Brunhilde said:

SOHO-sjokoladen :skratte:

Nei, jeg tror ikke jeg klarer å komme på noe sånn i farten, men det er vel en del godteri som har kommet og gått like fort.

Jeg digget SOHO! Sykt godt med det litt syrlige yoghurt fyllet mot sjokoladen. Var trist da den gikk ut av produksjon. 😅

• Liker 19
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Kajo skrev:

Jeg digget SOHO! Sykt godt med det litt syrlige yoghurt fyllet mot sjokoladen. Var trist da den gikk ut av produksjon. 😅

Ja to ganger har den kommet og gått. Ble like skuffet begge gangene den plutselig var vekke

Endret av Maleficenta
  • Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, Catalina Culès skrev:

a7721180-b9f8-44cd-b795-877604ac7402?fit=crop&h=1068&w=1600&s=8c68547feed3a41730a36ea5e1a657399266e50f

Ja denne fatta jeg ikke vitsen med. Er det ikke det samme som prim? 

• Liker 10
Skrevet

En flopp jeg kommer på, som jeg personlig skulle ønske de fortsatt softe var den stripete. Vet ikke om det var Mills eller kavli. Blanding av kaviar og ost. Den var kjempegod

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...