lillesnillelilla Skrevet 28. september 2020 #1 Del Skrevet 28. september 2020 Noen her som har erfaring fra sukker.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Del Skrevet 28. september 2020 Ikke bra. Anbefaler det ikke. Anonymkode: ef8e9...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Del Skrevet 28. september 2020 Mitt inntrykk er at det er de samme som er der hele tiden og kommer det noen nye så kaster alle seg over en og sender melding. Jeg laget konto der og deaktiverte den for å åpne den en lang stund senere. Akkurat de samme menneskene som var der. Og ikke en av de var min type. Anonymkode: 94db5...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Del Skrevet 28. september 2020 Eksisterer virkelig sukker.no enda? 😄 Jeg traff mannen min der. Ti år, to unger og en kattepus siden så aldri si aldri 😉 Anonymkode: dafc1...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Del Skrevet 28. september 2020 4 timer siden, lillesnillelilla skrev: Noen her som har erfaring fra sukker.no? Jada. Og jeg har truffet flere flotte damer der. Problemet er at overraskende mange av damene i min aldersgruppe (45+) søker tildels svært unge menn. Så om jeg skulle være innenfor søkefeltet så forteller det meg at når en dame søker mann mellom 25 og 50 så er de egentlig ute etter en ung hunk. Og der kan ikke jeg konkurrere. Anonymkode: e7145...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Del Skrevet 28. september 2020 Var på siden i noen år, kikket innom engang iblant. Fikk aldri en eneste melding der, selv om jeg gjorde en innsats med profil og bilder. Anonymkode: 4b74a...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #7 Del Skrevet 28. september 2020 fant nåværende samboer der 😛 sammen i 4 år Anonymkode: 09b10...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Del Skrevet 28. september 2020 sukker.no er bra den, men det er litt lite utskifting av folk der. Om du ikke har prøvd den før så er den verdt å prøve. Men det er ikke noe poeng i å betale for mer enn 1 mnd, om du ikke har møtt noen der på den tiden så skal det mye til at det dukker opp noen nye med det første. Bedre å stikke innom og sjekke en gang i halvåret eller noe da. Anonymkode: f7a5a...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #9 Del Skrevet 28. september 2020 Samboer og to barn her. Alt vel 🙂 Anonymkode: 6fe7b...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #10 Del Skrevet 28. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada. Og jeg har truffet flere flotte damer der. Problemet er at overraskende mange av damene i min aldersgruppe (45+) søker tildels svært unge menn. Så om jeg skulle være innenfor søkefeltet så forteller det meg at når en dame søker mann mellom 25 og 50 så er de egentlig ute etter en ung hunk. Og der kan ikke jeg konkurrere. Anonymkode: e7145...756 Det er mulig det er prank. Det er masse menn der som typisk har sånne "puler gjerne dattera til kompiser men ligger ikke med damer på min egen alder!"-grenser. Mann 42 søker kvinner 18-40 osv. Anonymkode: 7f0b6...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #11 Del Skrevet 28. september 2020 Jeg orka det ikke rett og slett. Ble bombadert av meninger med uønska tilbud før jeg engang hadde sakt hei. Og dette selvfølgelig av men jeg er totalt uinteressert i. Kanskje det funker om man er ekstremt tålmodig og blokkerer, og venter på at noe bra skal dukke opp, men for min del blir det litt sånn at man bare begynner å hate menn. Og det er trist for jeg er ikke sånn i utgangspunktet. Så jeg holder meg til tinder hvor man må ha match og hvor folk faktisk har mer vett på hvordan man snakker til folk man ikke kjenner. Anonymkode: a06ef...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå