AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Ved inngangen i blokka, på verandaen, i leiligheten så det lukter ut i gangen, ut igjennom vinduet som det stinker opp til deg? Godtar dere dette? Og hva hadde dere i så fall gjort hvis styret ikke gjorde noe med det? Anmeldt styreleder? Hva gjør man når det ikke hjelper å klage? Bortsett fra å skriv flytt, fordi jeg har brukt x-antall kroner på leiligheten min. Anonymkode: 71c91...f0f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Du kan ikke nekte noen å røyke ute men mindre det er utenfor ditt eget hus i din egen hage, der tror jeg man står litt sterkere. Men i leilighet, nope. Anonymkode: aaced...a25 2
GammelKaktus Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 Så lenge det ellers var et oppegående menneske uten "trøblete" venner så hadde jeg ikke brydd meg. Hva tenker du egentlig at styret skal gjøre? 6
MissPierce Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Jeg ville mye heller hatt nabo som røyker hasj en vanlige sigaretter om lukten kommer inn hos meg. Sigarett lukt blir jeg fysisk dårlig av, hasj luktet bare søtt og forsvinner med en gang. Sigarett lukt henger igjen leeenge. 9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Jeg driter i hva naboen gjør så lenge jeg ikke plages av aktiviteten. Hvis jeg ikke kunne hatt vinduer oppe fordi det siver inn pot-lukt, hadde jeg blitt sur og sagt fra. Hvis det ble dealt eller man hadde plantasje ville jeg gått lenger, for det er virkelig plagsomt. Anonymkode: 2daaf...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ved inngangen i blokka, på verandaen, i leiligheten så det lukter ut i gangen, ut igjennom vinduet som det stinker opp til deg? Godtar dere dette? Og hva hadde dere i så fall gjort hvis styret ikke gjorde noe med det? Anmeldt styreleder? Hva gjør man når det ikke hjelper å klage? Bortsett fra å skriv flytt, fordi jeg har brukt x-antall kroner på leiligheten min. Anonymkode: 71c91...f0f Herregud.....du vil vel bestemme hva folk skal gjøre i egen leilighet du da? Hvis utlendinger lager mat med mye lukt som kjennes i oppgangen, kan da naboene nekte dem å lage mat? Skjerp deg, og pass på deg selv! Anonymkode: 57a7d...b80 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 Hadde jeg pladges av det hadde jeg tatt igjen, lagt kattedritt/hundedritt på døra deres, i postkassen etc til de sluttet. Går bra om de røyker ute i gokk, men ikke ved inngang, i liel, på balkong etc slik at det lukter narkotika Anonymkode: c5962...ab5 3
Hannah80 Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 Ups, burde kanskje ikke si det. Men lukten av hasjrøyking er tusen ganger bedre enn vanlig sigarettrøyk. Selv om det ikke er tillatt, så hadde jeg ikke tatt det videre. Man har uansett lov å røyke i eget hjem. 8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ved inngangen i blokka, på verandaen, i leiligheten så det lukter ut i gangen, ut igjennom vinduet som det stinker opp til deg? Godtar dere dette? Og hva hadde dere i så fall gjort hvis styret ikke gjorde noe med det? Anmeldt styreleder? Hva gjør man når det ikke hjelper å klage? Bortsett fra å skriv flytt, fordi jeg har brukt x-antall kroner på leiligheten min. Anonymkode: 71c91...f0f Om noen røyker hasj, hadde jeg anmeldt, for det er ikke lov. Om de røyker vanlige nikotin-røyk, får du ikke gjort så mye, da man har lov til å røyke. Du kan klage, men ofte blir vondt verre. Om du har prøvd å snakke med personen, og de ikke gidder å endre vaner (som å flytte på seg ol), kan alltids prøve å ta igjen med noe like irriterende, men også like lovlig og se om ikke fløyta får en annen tone. Anonymkode: bc3a6...f60 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 INGEN FIKK MED SEG; FOR DERE SOM ER I MOT HASJ!!! Anonymkode: 71c91...f0f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #11 Skrevet 28. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: INGEN FIKK MED SEG; FOR DERE SOM ER I MOT HASJ!!! Anonymkode: 71c91...f0f Er imot hasj, - men hva tapere gjør mot seg selv er opp til de - så lenge jeg ikke ser/merker det og det ikke påvirker noen jeg er glad i. Anonymkode: c5962...ab5 5
Hannah80 Skrevet 28. september 2020 #12 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: INGEN FIKK MED SEG; FOR DERE SOM ER I MOT HASJ!!! Anonymkode: 71c91...f0f Ro deg ned! Selv om folk er i mot hasj, hva kan gjøres mener du?? 7
Hannah80 Skrevet 28. september 2020 #13 Skrevet 28. september 2020 Er det selve lukten av hasj du ikke takler, eller er det røyklukt generelt?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #14 Skrevet 28. september 2020 Akkurat nå, Hannah80 skrev: Er det selve lukten av hasj du ikke takler, eller er det røyklukt generelt? Lukten av hasj. Jeg røyker ikke og syns ikje det lukter godt men å bo i tilnærmet et narkoreir er jævla ugreit! Anonymkode: 71c91...f0f 1
Djungelvrål Skrevet 28. september 2020 #15 Skrevet 28. september 2020 15 timer siden, MissPierce skrev: Jeg ville mye heller hatt nabo som røyker hasj en vanlige sigaretter om lukten kommer inn hos meg. Sigarett lukt blir jeg fysisk dårlig av, hasj luktet bare søtt og forsvinner med en gang. Sigarett lukt henger igjen leeenge. Hasj røykes ikke bart, det blandes jo med vanlig tobakk. Rart at ikke det også skulle henge igjen like mye som vanlig ren tobakk. 4
Tvist Skrevet 28. september 2020 #16 Skrevet 28. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg pladges av det hadde jeg tatt igjen, lagt kattedritt/hundedritt på døra deres, i postkassen etc til de sluttet. Går bra om de røyker ute i gokk, men ikke ved inngang, i liel, på balkong etc slik at det lukter narkotika Anonymkode: c5962...ab5 Da måtte du lagt ved en lapp, for de hadde sannsynligvis ikke tatt hintet.
MissPierce Skrevet 28. september 2020 #17 Skrevet 28. september 2020 2 timer siden, Apocalypte skrev: Hasj røykes ikke bart, det blandes jo med vanlig tobakk. Rart at ikke det også skulle henge igjen like mye som vanlig ren tobakk. Det er hasj lukten som kjennes da faktisk og ikke tobakken, selv om det er blandet. Liker ikke lukten av noen av delene, og holder meg langt unna det selv, men hasj lukten forsvinner som sagt fort, og henger ikke igjen på samme måte som tobakk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 Liker ikke lukta av verken hasj eller røyk, men reagerer mye sterkere på lukta av hasj. Det er ulovlig, det er et rusmiddel, det er en kvalmende søtlig lukt som jeg ikke vil bli utsatt for. Jeg ville vurdert å ringe politiet, muligens tatt en anonym klage via sameiet først. Anonymkode: 38673...af8 4
Oktobr Skrevet 1. oktober 2020 #19 Skrevet 1. oktober 2020 Uansett om det er hasj eller røykelukt så blir jeg kvalm og dårlig. Hadde ikke taklet det.
Thyra Skrevet 1. oktober 2020 #20 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg er ikke for hasj, men hva naboene gjør driter jeg i så lenge det ikke påvirker meg. Hvorfor skal du anmelde styreleder?!? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå