AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Hei! Jeg har hatt besøk av broren min i helgen. På lørdag dro jeg ut for og handle godteri og snæcks til oss. Han ble igjen i leiligheten. Jeg skulle nå ta alle medisinene mine før leggetid, men der var det ingenting. Jeg surrer mye, og tenkte at jeg sikkert hadde lagt de et annet sted. Etter mye leting, så har jeg enda ikke funnet de. Antidepressiva, angstmedisin, sovepiller, adhd medisin osv. Jeg har nå begynt å lure på om broren min har stjålet alt sammen? Han er rusmisbruker, og 35 år. Jeg tror ikke jeg vil spørre han om det, fordi det kun vil få han til å føle seg dum og som en dårlig storebror. Dette er selvsagt ikke greit av han, men han sliter nok som det er. Hva skal jeg si til legen i morgen? Jeg må ringe inn og fortelle situasjonen, da jeg ikke har noen av de faste medikamentene mine. Jeg er bare så redd for at de hadde anmeldt han, hvis jeg sier hvem det er. Burde jeg isåfall ta en hvit løgn og si at jeg hadde noen venninner over på lørdag, og at det må være en av de? Jeg vil ikke lyve, men jeg vil ihvertfall ikke at broren min havner i enda mer bråk. -mvh fortvila jente 25 år Anonymkode: ff109...0ca
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Har vært i samme situasjon, men det gjaldt min fetter. Min fastlege ønsket ikke å skrive ut nye resepter før jeg kunne legge fram bevis på at saken var anmeldt. Noe av det tyngste jeg har måttet gjøre 😢 Anonymkode: 7d633...0c2 3
heletv Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 Du gjør han ingen tjeneste med å ikke si at det var han. Om han ser at han kommer unna med det, vil han jo prøve igjen senere. Selvfølgelig forståelig at det er vanskelig, men du burde si ifra. Snakk med fastlegen din først, kanskje h*n kan hjelpe deg med hvordan du burde gå frem. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå