Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg filmen Truman Show igår, og begynte å tenke "Hva om verden ER sånn?" at vi lever i ei boble der noen utenfor regisserer hva som skal skje. Noen flere som såg filmen og begynte å tenke litt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Porselen
Skrevet

Det har jeg igrunnen tenkt på noen ganger, hva om vi bare er noens fantasi eller om noens drøm eller en del av en lek eller et spill, eller som i dette tilfellet bare deltakere i et ufrivillig realityshow? Jeg for min del kunne tenkt meg en bedre rolle! Iallfall av og til. :ler:

Skrevet

Hehe. Skumle greier. Hadde vært temmelig skummel å sitte i båten, og plutselig kræsje i veggen. hehe...

Nei jeg regisserer kun mitt eget liv, og det er jeg glad for. hehe

Gjest gjest1
Skrevet

Tenk om alle dere på kg er bare skuespillere da, og at alle ser hva jeg gjør! Etter 1 gang jeg så denne filmen var jeg alltid livredd for å gjøre nakne ting og å klø meg i nesa og spiste uten og søle, jeg blir altfor påvirket av filmer!

Skrevet

Hehe. Passe på hva en gjør til enhver tid ja. hehe. Når en har seg, eller når en er i dusjen, eller setter seg på porselenet..... Vi alle ser deg. hehe..

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Mnja, tenkte det etter Matrix også, jeg. "Tenk om hele verden bare er falsk?" Næh, jeg trur ikke det. Men det som får meg til å tenke når jeg ser The Truman Show er om ikke noen snart finner ut å lage et helt likt realityprogram. Synes de lager reality av alt for tia, jeg... :roll:

Skrevet

Det er en skummel tanke. Ikke gi den ideen til noen desperate tv kanaler. hehe.....

En vet jo aldri hva tv finner på, bare for å ha høyest seer tall.

:klappe:

Gjest gjest1
Skrevet

Har alltid hatt den tanken helt siden jeg var bitte liten!

Og når noe jeg syntes var urettferdig hendte meg, eller ekle ting, så tenkte jeg at jeg måtte heve meg over det, eller ta det som en mann, for det var noen som "testet" meg, og ville observere hvordan jeg taklet stress-situasjoner el.l.

Syntes folk er så rare og gjør så mye ubegripelig at jeg ikke kunne tro det var mennesker som meg, som tenkte og resonnerte på samme måte, men roboter som var programmert til å oppføre seg merkelig for å teste min reaksjon.

Og målet med denne testingen? klarte aldri å finne ut det.

:)

Skrevet

Jeg hadde også lignende tanker da jeg var liten. Eller, jeg trodde at det fantes en annen verden, en annen planet og vi var deres tv-underholdning. Og selvfølgelig trodde jeg at jeg hadde en viktig rolle i denne underholdningen, så innimellom gikk jeg og snakket for meg selv om det jeg mente var spennende emner, så romvesnene skulle få noe morsomt å se på :rodme:

Gjest SumoBryter
Skrevet

En av den kategorien. Jeg likte filmen veldig godt men tanke stoffet er det samme som hos the Matrix og Fightclub.

Skrevet

*frysninger* Tenkte sånn etter Enemy of the State også... Har lest litt om The Island som har kinopremiere i august... den ser ut til å kunne trykke på noen av de samme knappene... Er spennende da... men gir meg en creepy følelse. Samme gjør Truman Show. :sjenert:

Skrevet
Og selvfølgelig trodde jeg at jeg hadde en viktig rolle i denne underholdningen, så innimellom gikk jeg og snakket for meg selv om det jeg mente var spennende emner, så romvesnene skulle få noe morsomt å se på  :rodme:

Jeg kan ikke noe for det, men: :ler:

(ser for meg en liten jente som underholder romvesener) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...