AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Hei, Jeg og samboer har bare hatt ubeskyttet sex 2 eller 3 ganger. Men nå syns jeg det lukter sånn tiss. Beklager , høres ikke så fint ut, men sånn er det. Syns det lukter av meg. Men har luktet overalt , på alle klærne og når jeg var på do, men lukter det ikke av noe. Samboer luktet ikke noe 🙈 Kan jeg være gravid allerede? Har også vært veldig tørst i det siste. Kan dette også være et tegn? Har ett barn , så har vært gravid før, men ganske lenge siden. Så bare lurer på om noen har hatt det samme. Anonymkode: 63c19...401
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Sansynligvis bakteriell vaginose. Da må du enten til fastlege eller gyn å få antibiotika. Det er utrolig vanskelig å vli kvitt dette ved å bare bruke reseptfrie medikamenter som feks vivag. Du må nok kanskje bruke dalacin vagitori Anonymkode: 1d499...814
Peony89 Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Jeg hadde det slik første graviditet. Jeg vasket og vasket, men kunne ikke bli kvitt lukten! Ingen andre enn meg luktet det heller.. gikk over av seg selv rundt 9-10 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå