AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Innenfor Europa. Anonymkode: dfc09...5b5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Spania, greit å reise der man kan språket. Anonymkode: 74d05...38e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 Budapest - uten tvil Europas fineste by. Anonymkode: dfc09...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Athen og Krakow Anonymkode: d6d26...da5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 Drar gjerne til Storbritannia. Til London på jenteturer, til Sør-England med familien om sommeren, til Skottland når jeg og mannen tar oss en årlig utflukt sammen. Anonymkode: afdec...775
Kjetil E Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 London og Sveits. London er en fantastisk by som byr på alt. Bare elsker den byen. Sveits er et land med fantastisk natur, mange store kjente idrettsarrangementer. Og noen jernbanestrekninger som overgår det meste av hva du kan tenke deg.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 Hellas. Både øyene og fastlandet. Anonymkode: d2f48...d11 1
AndreasBR Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 (endret) Kommer an på. Noen ganger toalettet, andre ganger dusjen 🤣 Kjøkkenet er også et flott sted. Men fra spøk til revolver, jeg vil tilbake til Skottland. Jeg var der i Februar/Mars tidligere i år, og det er helt fantastisk. Portugal og Spania er også bra. Her er utsikten fra Wallace Monument i Stirling, Skottland. (OBS! Bildene er mine, smårævva kvalitet da linsen på mobilen hadde sprekk) Endret 28. september 2020 av AndreasBR 1
SPOCA Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 Sør-England og London. Eller Storbritannia generelt.
AndreasBR Skrevet 28. september 2020 #11 Skrevet 28. september 2020 22 minutter siden, SPOCA skrev: Sør-England og London. Eller Storbritannia generelt. Hmm, hvorfor liker du sør bedre enn andre deler? London er en stor betong-jungel, gadd ikke engang stikke innom da jeg kjørte gjennom hele England, Wales og Skottland. Vært i Skottland før? Snowdonia i Wales er også bra.
SPOCA Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 3 timer siden, AndreasBR skrev: Hmm, hvorfor liker du sør bedre enn andre deler? London er en stor betong-jungel, gadd ikke engang stikke innom da jeg kjørte gjennom hele England, Wales og Skottland. Vært i Skottland før? Snowdonia i Wales er også bra. Fordi været generelt er bedre i sør. Og fantastiske strender. Det er en grunn til at det heter den engelske riviera. Cornwall er like nydelig. London er mer enn betong, det er da urolig mange flotte strøk i London. Men så foretrekker jeg å ikke gå der alle turistene går. Skottland er også flott, har vært der mange ganger. Planen var egentlig å ta tog fra Aberdeen helt ned til sør neste år, men det spørs. Jeg liker i grunn alle steder i Storbritannia. York er f.eks en av mine favorittbyer. Allikevel, sør har en ekstra sterk plass i hjertet mitt, da det minner meg om sommeren. Det er dit jeg drar når jeg vil ha sol og avslappende dager.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #14 Skrevet 29. september 2020 Senga mi! Anonymkode: 069cd...129
AndreasBR Skrevet 29. september 2020 #15 Skrevet 29. september 2020 (endret) 10 timer siden, SPOCA skrev: Fordi været generelt er bedre i sør. Og fantastiske strender. Det er en grunn til at det heter den engelske riviera. Cornwall er like nydelig. London er mer enn betong, det er da urolig mange flotte strøk i London. Men så foretrekker jeg å ikke gå der alle turistene går. Skottland er også flott, har vært der mange ganger. Planen var egentlig å ta tog fra Aberdeen helt ned til sør neste år, men det spørs. Jeg liker i grunn alle steder i Storbritannia. York er f.eks en av mine favorittbyer. Allikevel, sør har en ekstra sterk plass i hjertet mitt, da det minner meg om sommeren. Det er dit jeg drar når jeg vil ha sol og avslappende dager. Ahh.. Været i sør var ille da jeg var der.. Kjørte fra Oslo, Malmö, Hamburg, Tok toget over, kjørte Cornwall, Wales, Skottland.. Var så langt nord man kan komme (Dunnet Head) og så østkysten nedover mot London. Nærmeste jeg var London var flyplassen når jeg fløy til Gardermoen og tilbake en helg fordi jeg måtte fikse noe i Oslo. Deretter gikk turen over til Frankrike, ned til Fpania, og inn i Portugal. Hvor jeg ble i 8 uker. Turen føles så utrolig ut at det er vanskelig for meg å forstå at jeg faktisk har gjort det. Hadde det ikke vært for bildene tror jeg at jeg kunne trodd det var en drøm, hehe.. Jeg vil tilbake 😕 Hadde jeg visst det jeg vet idag hadde jeg ikke reist fra England men leid en leilighet der. Husker ikke helt hvor dette er tatt, men utifra bildeserien tror jeg det er nord i Skottland. Endret 29. september 2020 av AndreasBR 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #16 Skrevet 29. september 2020 Cayman Islands, mitt skatteparadis! Savner det SÅ mye Jaja, om 10 år kan vi reise igjen. Kanskje. Anonymkode: 218c3...dc8
Gjest Linny111 Skrevet 4. oktober 2020 #17 Skrevet 4. oktober 2020 On 9/29/2020 at 12:24 PM, AndreasBR said: Ahh.. Været i sør var ille da jeg var der.. Kjørte fra Oslo, Malmö, Hamburg, Tok toget over, kjørte Cornwall, Wales, Skottland.. Var så langt nord man kan komme (Dunnet Head) og så østkysten nedover mot London. Nærmeste jeg var London var flyplassen når jeg fløy til Gardermoen og tilbake en helg fordi jeg måtte fikse noe i Oslo. Deretter gikk turen over til Frankrike, ned til Fpania, og inn i Portugal. Hvor jeg ble i 8 uker. Turen føles så utrolig ut at det er vanskelig for meg å forstå at jeg faktisk har gjort det. Hadde det ikke vært for bildene tror jeg at jeg kunne trodd det var en drøm, hehe.. Jeg vil tilbake 😕 Hadde jeg visst det jeg vet idag hadde jeg ikke reist fra England men leid en leilighet der. Husker ikke helt hvor dette er tatt, men utifra bildeserien tror jeg det er nord i Skottland. Det ligner på John O'Groats Coastal Walk. Utrolig fint! Jeg bor selv i Skottland og synes fortsatt det er helt fantastisk å bo her. Har gått mye turer her under koronatiden. Spennende å få sett mer av landet man bor i. Japan er favorittreisemålet mitt. Sikkert litt klisjé, men jeg kjeder meg aldri der. Maten er kjempegod, de har så mange morsomme og effektive systemer og regler. Taiwan er også utrolig fint. Skulle jeg reist noe sted nå, ville det vært til Norge da. Savner å gå tur i Østmarka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå