Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vart litt nysgjerrig på kor store senger deke har, vart litt inspirert av det tråden under..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en seng på 180x200

Alt for stor, til og med for 2.. :)

Skrevet

Vi har 150*200.

Har hatt 180*200, men det ble bedre plass av å bytte ut til mindre (liten leilighet) og ikke hadde vi brukt for så bred seng heller ;)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har 120x200. Hadde 90x200 før, men det ble håpløst trangt når kjæresten var på besøk, så jeg kjøpte ny i forrige uke :)

Skrevet

Vi kjøpte oss 180x200 i forrige uke, og jeg har aldri sovet bedre! Vi hadde 120x200 og den var alt for liten for oss to pluss hundene.

Skrevet

Jeg har 160x200. Jensen rammemadrass.

Skrevet

Har stooor seng - 200x220 - deilig det :)

Skrevet

Helt vanlig dobbeltseng, 160x200.

Gjest Embla s
Skrevet

160x200. Rammemadrass fra IKEA. Hadde ordentlig sengegavl i hver ende først, men det tok så mye plass, så nå har jeg bare bittesmå ben montert under senga. Kunne iblant ønske meg litt større seng, syns Lillbilles seng på 200x220 høres helt herlig ut!

Skrevet

180x200. Større enn det vi strengt tatt trenger, men jeg sover som et barn:)

Skrevet

Har også stooor seng- 180x210.

Sarabi: Har du hundene i senga?? :sjokkbla:

Gjest Ananas
Skrevet

Jeg har 120x220, spesialbestilt i ekstra lengde.

For 1000 kroner mer kunne jeg fått 130x230 og vendbar madrass med avtagbart trekk, hvis jeg hadde kjøpt fra Ekornes. Det angrer jeg på at jeg ikke gjorde, 220 er akkurat litt kort, men i alle fall bedre enn å sove med beina dinglende utafor senga.

Dyna mi er 140x250, også den spesialsydd. Den kunne også godt ha vært lenger, 270 eller kansje 3m.

Skrevet

180*200!

Digger stor plass, selv om vi bruker lite av den!

Hehe...

Skrevet

160x200. :) Perfekt for både en og to synes jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

180*200 her, kunne aldri tenkt med noe mindre :)

Skrevet
180*200 her, kunne aldri tenkt med noe mindre :)

Samme her. Det er deilig med stor plass, særlig når det ligger en pus i enden og Soulmannen sover urolig. ;)

Skrevet

Vi har 150*200- meina eg.

Når vi kjøpe ny seng skal vi ha minst 180*200 den vi har no er litt for lita synes eg..

Gjest Revenka
Skrevet

Vi har 180x200. Det er god plass for 2. Kunne ha klart oss med mindre ja. Men det er deilig med stor seng da.

Skrevet

Då er det ein del som har store senger, ville synast det var litt rart om det berre var vi, som synast det var deilig me 180*200.

Men så har vi eit lite nurk som kjem oppi på morgenen, og som virkelig kan breie seg i forhold ti størrelsen :ler:

Skrevet

Vi har 150*200. Er fornøyd med størrelsen, men neste gang vi kjøper ny tror jeg vi satser på 180*200. Har vært deilig med stooor seng :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...