Gå til innhold

The Unabridged Journals

Gjest 24/7SylviaPlath

Anbefalte innlegg

Gjest 24/7SylviaPlath

Har bestemt meg for å gjøre en utfordring over 30 dager som går på "hjerte, sinn og kropp" slik at jeg kan endre livet mitt til det bedre. :)Starter denne tråden for min egen del slik at jeg har et sted å referere til og oppdatere for å holde meg selv ansvarlig. 

Fra 28 september til 28 oktober.

Her er målene mine:

1.) Gjennomføre en guidet meditasjon daglig. (Helst first thing in the morning.)

2) Gjøre 30/40 dager av boken "May Cause Miracles" - dag nr 1 i morra.

3.) Gjennomføre en 30 days shred gjennom daglig trening.

4.) Bleke tennene mine.

5) Bruke Foreo morgen og kveld.

6.) Spise vegetar.

7.) Studere 3 timer dagen.

8.) Skrive 1000 ord dagen og/eller ferdiggjøre plotting på Snowflake programmet.

9.) Intermittent fasting 12 timer dagen.

10.) Stå opp i et visst tidsrom.

11.) Spise slik at jeg er i kaloriunderskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 24/7SylviaPlath

Dagen i dag ble ikke helt som jeg trodde/planla (når blir den noengang det?) fordi jeg var innom flere apoteker på jakt etter en resept jeg trenger, men alle var tomme på grunn av korona.

Dette var skikkelig stressende, og jeg har ikke håndtert det så veldig bra. Samboer skal kjøre meg til det ene apoteket her i byen som har en resept inne (hele internettet er tomt også) i morgen, så det setter jeg pris på og er supert, men var likevel en wrench in my day. Merker at ting som jeg tror andre tar ganske greit blir et skikkelig problem for meg - jeg stresser og blir forbanna. Jeg går tross alt bare en dag uten resepten min (krysser fingrene!) og sånt skjer. Merker at jeg sliter med sinne og angst. Et av de største målene mine i denne perioden er å bli flinkere til å mestre sinnet mitt og ikke la meg vippes så mye av pinnen.

Jeg sto opp senere enn planlagt i dag, men dette plaget meg ikke så mye ettersom jeg ikke fikk sove før kl 04 i natt og innså at å stå opp tidlig ble urealistisk allerede da. I morgen blir annerledes ettersom jeg uansett vil ha den resepten så kjapt som mulig.

Men ja, jeg begynte dagen med en meditasjon via Calm. Jeg har gjort det jeg skal så langt i dag på mirakelkurset og gjør resten før senga. Jeg har spist vegetar, brukte Foreoen på huden min i dag morges og er i et (lite) kaloriunderskudd til tross for at jeg jeg stappet i meg noe mat grunnet stress rett etter det med resepten.

Jeg gjorde en heftig 10 minutters ab work-out på YouTube og merket at det hjalp på humøret mitt litt. Jeg hang jo ikke godt med, men dette er vel normalt og jeg regner med det er bedre allerede i morra. Jeg gleder meg til å få den magen jeg vil ha tilbake.

Jeg har ikke studert mer enn kanskje 30-40 minutter i dag og ikke skrevet noe enda. Jeg kommer til å studere litt til nå og så skrive så mye som jeg kan. Jeg tipper det ikke blir 1000 ord, men fremgang er målet, sant?

Dagen kunne vært bedre og den kunne vært verre. Jeg er bare glad og takknemlig for at jeg nå IAF har motet til å forbedre meg. Og takknemlig for snill samboer.

Kjennes litt godt ut å kunne lufte tankene mine her også selv om jeg synes det er kleint og egentlig håper at ingen leser. (Utifra den generelle responsen på dagbok forumene tror jeg egentlig jeg er trygg der, lol.) Jeg gleder meg til å ha det bedre med meg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...