PocaLoca Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Synes jeg leser hele tiden om drap på VG i år. Og spesielt om knivstikking. Føler at det er noen nye som har blitt knivstukket hver dag (overdrevet å si hver dag, men vertfall veldig ofte.) Det ligger jo ikke noe statistikk om i år enda siden året ikke er omme så kan liksom ikke sjekke forskjellen fra i fjor. Er det noen her som har lagt merke til det samme eller er det bare meg...?
SelmaV Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Nja, ikke i 2020 sånn spesielt markant, men en jevn økning årlig de siste 10 årene kanskje. Vet ikke hvordan statistikken er, mulig det kan oppleves at det er flere drap fordi det blir omtalt mer og oftere i media. Men ja.... man kan vel ikke akkurat si at man føler seg tryggere.
MalloryK Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Noen som vet navnet på hun som ble drept i Eidsvåg? Det er lokalt for meg. Finner ingenting på flashback. Send gjerne pm
Example Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Her kan jo koronasituasjonen også spille inn. Økonomiske, sosiale og psykiske problemer. Interessant å se om det blir flere partnerdrap i Norge enn normalt i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå