AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Måtte ta taxi til og fra jobb her en dag, hvor jeg måtte betale selv, og sjefen sier at jeg skal sende han kvitteringene sånn at han betaler det på neste lønn. Hvordan skriver jeg det til han på mail? Er redd jeg ikke får de pengene, men vet liksom ikke hva jeg skal skrive på mailen. Liksom, hei her er kvitteringene for taxi betaler du meg 1400kr tilbake til neste lønn?!? Hjelp meg med å formulere meg folkens hehe Anonymkode: fc8b4...559
Teyla Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 "Som avtalt sender jeg her kvitteringer for taxi <dato>" med din vanlige signatur.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 "Som avtalt...." er alltid en bra måte å starte en mail hvor en sender etterlyst informasjon. Anonymkode: 8c6fb...58a
ekkoet Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Enig med over. Men ville ikke dette være greiere å føre som en reiseregning? (eller har du ikke den typen jobb at du bruker dette?)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Husk å ta kopi av kvittering Anonymkode: 40a92...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå