AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Har enda 2 uker til termin (førstegangsfødende), men har mensensmerter nå. Har hatt det tidligere også, men nå er det sterkere. Er ikke sammentrekninger/kynnere, mer den samme følelsen som jeg pleier å ha med mensen. Når jfg gikk på do forventen jeg nesten å se masse blod, for det føltes helt likt. Har også hatt litt flere kynnere de siste dagene enn ellers. Har i tillegg litt løs mage (ikke direkte diaré, men løsere enn vanlig). Følte også det var liiitt lyserosa på dopapiret, men mulig det bare var synsbedrag🤷♀️ Lille i magen beveger på seg. kan dette være starten på noe eller er det bare overtenking? Anonymkode: 5fb6c...4f7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Må legge til at de fleste på morssiden min (også min søster) har fått baby før termin. Noen noen uker før, mens andre noen dager. Ingen som jeg vet om som har gått på overtid🤔 Anonymkode: 5fb6c...4f7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har enda 2 uker til termin (førstegangsfødende), men har mensensmerter nå. Har hatt det tidligere også, men nå er det sterkere. Er ikke sammentrekninger/kynnere, mer den samme følelsen som jeg pleier å ha med mensen. Når jfg gikk på do forventen jeg nesten å se masse blod, for det føltes helt likt. Har også hatt litt flere kynnere de siste dagene enn ellers. Har i tillegg litt løs mage (ikke direkte diaré, men løsere enn vanlig). Følte også det var liiitt lyserosa på dopapiret, men mulig det bare var synsbedrag🤷♀️ Lille i magen beveger på seg. kan dette være starten på noe eller er det bare overtenking? Anonymkode: 5fb6c...4f7 Ja det kan selvsagt absolutt være det. Anonymkode: d0fa0...59a 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan selvsagt absolutt være det. Anonymkode: d0fa0...59a og min begynte forøvrig sånn, med mensmurringer kl 19:30. Modningsrier startet ca kl 23 og kl 10 morgenen etter ankom jeg føden med 5 cm åpning. Anonymkode: d0fa0...59a
Cer3s Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Jeg synes det høres ut som noe som er på gang! 😊 det kan såklart ta flere dager, men jeg ville absolutt gjort klart og vært forberedt på at noe kan skje når som helst 😁 Hos noen går det fort, hos andre kan det ta litt mer tid og det er umulig å vite siden det er din første fødsel. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 Det høres ut som kroppen gjør seg klar, men vær forberedt på at det kan stoppe opp. Jeg har to stk født før termin, tredjemann hadde to falske starter med begynnende rier, men kom ikke før han ble satt igang med drypp på overtid. Det var noen lange uker, så tror det er greit å være forberedt på at ingenting er sikkert før det virkelig er i gang, så slipper du kanskje bli så frustrert. 😊 (Og igangsettelse med drypp var ingenting å frykte, det gikk strålende. Ungen ute på 2 timer og det var fullstendig håndterbare smerter) Anonymkode: 053f3...9bb 1
Anjatapinjata Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 Hadde kraftige menssmerter i ca tre uker før fødsel startet her. Men det er nok individuelt 😊 fødte fem dager etter termin.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 Høres ut som det er noe på gang, men man kan ha det slik i flere uker før fødsel også.. Anonymkode: 58699...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå