AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Kort fortalt så er vi en vennegjeng på 6 stk. Jeg er bestevenner med 2 av jentene og har kjent de lenger enn noen andre i gjengen. Problemet er at for et halvt år siden ble de to venninnene mine gode venner med 3 nye jenter vi møtte ut på byn. Hun ene av de 3 jentene er supergrei, men de 2 andre virker som de av en eller annen grunn prøver å fryse meg ut.. Vi alle hadde en fin tone i begynnelsen og de 3 nye jentene vi ble kjent med pleier å arrangere fester i helgene. I begynnelsen ble alle invitert inkludert meg, men nå virker det som at de 2 jentene prøver å presse meg ut av gjengen for de har de siste ukene sluttet å invitere meg med på ting men alle de andre i gjengen er invitert... hver helg ser jeg på snapchat og instagram at de drar på fester sammen uten at de inviterer meg med. Bestevenninnen min sier hun ikke skjønner hvorfor jeg ikke blir invitert for hun har sagt at disse 2 nye jentene driver å baksnakker meg på festene deres. Vet det høres ut som vi er i begynnelsen av tenårene men vi begynner faktisk å nærme oss 21 alle sammen. Det jeg ikke skjønner er at jeg ikke har gjort eller sagt noe som tilsier at de skal oppføre seg på den måten de gjør. De har liksom bare bestemt seg for å ikke like meg av en eller annen grunn.. Bestevenninnen min har prøvd å ta intiativ til å invitere meg med på festene men da får hun visst beskjed av de 2 jentene å ikke invitere meg. Så dette er bevisst et forsøk på å fryse meg ut. Spørsmålet mitt er da: skal jeg bare dukke opp på festene alikavell siden de 2 bestevenninnene mine vil jo ha meg der.. Og igår spurte bestevenninnen min meg om jeg ville komme selvom jeg ikke var invitert men ble litt nervøs så turde ikke å prøve å gjøre det. Blir bare så irritert når det ikke er noen grunn til hvorfor de oppfører seg som de gjør. Så hadde jo vært gøy å dukke opp og bare sehva slags reaksjon det blir.. Siden venninnene mine vil jo ha meg der liksom.. Noen andre som har gjort noe slikt? Dratt på fest uten invitasjon? Anonymkode: 5143c...38d 1
Lorieen Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Jeg ville funnet meg nye venninner. 22
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 27. september 2020 Hvorfor vil bestevenninnene dine henge med folk som behandler deg som dritt? Anonymkode: f7cac...331 126
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 Wow... gode venninner av deg som faktisk holder sammen med noen som behandler deg på den måten da... jeg hadde blitt PISSED om noen hadde gjort noe slik mot min beste venn, det hadde vært nok til at jeg ikke hadde orket å ha noe med dem å gjøre. Anonymkode: 00a2a...8e9 34
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 Hadde disse to "bestevenninnene" dine virkelig vært dine venner så ville de ikke dratt på disse festene selv! Aldri i verden at jeg hadde godtatt det dersom noen hadde prøvd å fryse ut en av mine venner fra vennegjengen! Anonymkode: 5fd51...cb8 39
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 Ts her Grunnen til at mine bestevenninner henger med dem er nok det at de er gode venner med disse jentene og alikavell vil de være venner med meg. De er ihvertfall lojale mot meg for om de jentene har slengt drit så kommer venninnene mine til meg med engang og sier hva de har sagt. Og de prøver å få disse jentene til å skjerpe seg men disse jentene har visst en personlighetstype som minner ekstremt om de jentene på ungdomskolen.. skikkelig umoden. Anonymkode: 5143c...38d 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #7 Skrevet 27. september 2020 Hadde to venner av meg begynt å snakke stygt om min bestevenninne og ikke invitert henne på fester, så hadde jeg ikke dratt på de festene selv. Da hadde jeg sagt til min bestevenninne at "Du, siden de er så kjipe og stenger deg ute, så synes jeg vi skal lage våre egne fester og ha det gøy sammen." Bestevennene dine er ikke særlig gode venner. De synes det er viktigere å dra på disse festene enn å være en god venn for deg. Og at hun prøvde å få deg til å komme på en fest du ikke var invitert til er jo helt hinsides. Man tråkker ikke opp på en fest når man vet vertene ikke vil ha deg der. Bra du var fornuftig nok til å ikke dra. Det er kjipt og urettferdig at de stenger deg ute sånn, men man har likevel ikke rett til å dukke opp i hjemmet til folk uten invitasjon. Kanskje du bør finne deg nye bestevenner. Disse høres ikke helt bra ut, siden de ikke står opp for deg. De medvirker til utestengelsen. Anonymkode: c76f0...9b0 32
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #8 Skrevet 27. september 2020 Ikke finn deg i det. Jeg har hatt samme problem før. Ble invitert bare pga venninen var der. Skjønte jo at ingen likte meg. De gjorde alt sammen og var aldri plass til meg osv. Fikk være med på noe, men var ikke komfortabel heller. Skjønte at noe var galt, når det ble lagd gruppe for et arrangement og jeg ble invitert inn 3-4 mnd senere.. Nå har jeg bare en venn og er mye lykkeligere ☺ Du fortjener mye bedre! Finn noen som liker deg. Anonymkode: 04eb0...25a 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #9 Skrevet 27. september 2020 Det der er jo ikke venner av deg i det hele tatt. Ingen gode venninner hadde latt noen behandle deg sånn uten å reagere på en eller annen måte. De hadde iallefall ikke oppsøkt de om grunnen ikke er for å ta en alvorsprat med de. Du burde finnE deg nye bestevenninner. Anonymkode: 84bc5...d67 15
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 De drar på fester du er ekskludert fra, helg etter helg? De er tydeligvis ikke vennene dine. Jeg forstår at de vil være venner med disse nye, men de kan ikke være det uten å ofre deg. De må faktisk velge, selv om de ikke ønsker det. Og de har allerede valgt. Anonymkode: 2a705...7eb 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #11 Skrevet 29. september 2020 På 27.9.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev: Kort fortalt så er vi en vennegjeng på 6 stk. Jeg er bestevenner med 2 av jentene og har kjent de lenger enn noen andre i gjengen. Problemet er at for et halvt år siden ble de to venninnene mine gode venner med 3 nye jenter vi møtte ut på byn. Hun ene av de 3 jentene er supergrei, men de 2 andre virker som de av en eller annen grunn prøver å fryse meg ut.. Vi alle hadde en fin tone i begynnelsen og de 3 nye jentene vi ble kjent med pleier å arrangere fester i helgene. I begynnelsen ble alle invitert inkludert meg, men nå virker det som at de 2 jentene prøver å presse meg ut av gjengen for de har de siste ukene sluttet å invitere meg med på ting men alle de andre i gjengen er invitert... hver helg ser jeg på snapchat og instagram at de drar på fester sammen uten at de inviterer meg med. Bestevenninnen min sier hun ikke skjønner hvorfor jeg ikke blir invitert for hun har sagt at disse 2 nye jentene driver å baksnakker meg på festene deres. Vet det høres ut som vi er i begynnelsen av tenårene men vi begynner faktisk å nærme oss 21 alle sammen. Det jeg ikke skjønner er at jeg ikke har gjort eller sagt noe som tilsier at de skal oppføre seg på den måten de gjør. De har liksom bare bestemt seg for å ikke like meg av en eller annen grunn.. Bestevenninnen min har prøvd å ta intiativ til å invitere meg med på festene men da får hun visst beskjed av de 2 jentene å ikke invitere meg. Så dette er bevisst et forsøk på å fryse meg ut. Spørsmålet mitt er da: skal jeg bare dukke opp på festene alikavell siden de 2 bestevenninnene mine vil jo ha meg der.. Og igår spurte bestevenninnen min meg om jeg ville komme selvom jeg ikke var invitert men ble litt nervøs så turde ikke å prøve å gjøre det. Blir bare så irritert når det ikke er noen grunn til hvorfor de oppfører seg som de gjør. Så hadde jo vært gøy å dukke opp og bare sehva slags reaksjon det blir.. Siden venninnene mine vil jo ha meg der liksom.. Noen andre som har gjort noe slikt? Dratt på fest uten invitasjon? Anonymkode: 5143c...38d Jeg hadde ikke gått på festen. Men jeg hadde spurt meg selv hvorfor bestevenninnen min heller velger folk som baksnakker meg, enn å finne på noe sammen med meg. Det høres ikke ut som du har så gode venner, dessverre. Anonymkode: b43ac...832 18
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 Enig med resten her. De er ikke vennene dine noen av dem. Hvis du har andre venner så fokuser heller på dem. Hvis ikke får du fokusere på å finne nye venner. Tror også jeg hadde sagt rett ut til de "bestevennene" at det er jævlig dårlig gjort å ditche deg for dem. Anonymkode: 861ab...050 5
bluedot Skrevet 29. september 2020 #13 Skrevet 29. september 2020 På 27.9.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev: Kort fortalt så er vi en vennegjeng på 6 stk. Jeg er bestevenner med 2 av jentene og har kjent de lenger enn noen andre i gjengen. Problemet er at for et halvt år siden ble de to venninnene mine gode venner med 3 nye jenter vi møtte ut på byn. Hun ene av de 3 jentene er supergrei, men de 2 andre virker som de av en eller annen grunn prøver å fryse meg ut.. Vi alle hadde en fin tone i begynnelsen og de 3 nye jentene vi ble kjent med pleier å arrangere fester i helgene. I begynnelsen ble alle invitert inkludert meg, men nå virker det som at de 2 jentene prøver å presse meg ut av gjengen for de har de siste ukene sluttet å invitere meg med på ting men alle de andre i gjengen er invitert... hver helg ser jeg på snapchat og instagram at de drar på fester sammen uten at de inviterer meg med. Bestevenninnen min sier hun ikke skjønner hvorfor jeg ikke blir invitert for hun har sagt at disse 2 nye jentene driver å baksnakker meg på festene deres. Vet det høres ut som vi er i begynnelsen av tenårene men vi begynner faktisk å nærme oss 21 alle sammen. Det jeg ikke skjønner er at jeg ikke har gjort eller sagt noe som tilsier at de skal oppføre seg på den måten de gjør. De har liksom bare bestemt seg for å ikke like meg av en eller annen grunn.. Bestevenninnen min har prøvd å ta intiativ til å invitere meg med på festene men da får hun visst beskjed av de 2 jentene å ikke invitere meg. Så dette er bevisst et forsøk på å fryse meg ut. Spørsmålet mitt er da: skal jeg bare dukke opp på festene alikavell siden de 2 bestevenninnene mine vil jo ha meg der.. Og igår spurte bestevenninnen min meg om jeg ville komme selvom jeg ikke var invitert men ble litt nervøs så turde ikke å prøve å gjøre det. Blir bare så irritert når det ikke er noen grunn til hvorfor de oppfører seg som de gjør. Så hadde jo vært gøy å dukke opp og bare sehva slags reaksjon det blir.. Siden venninnene mine vil jo ha meg der liksom.. Noen andre som har gjort noe slikt? Dratt på fest uten invitasjon? Anonymkode: 5143c...38d Om jeg hadde vært en av disse bestevenninnene dine, hadde jeg snakket med de nye vennene om hvorfor de ikke vil ha med deg. Dersom de ikke hadde noen god grunn eller at der er noen misforståelser som ligger til grunn, hadde jeg kuttet de ut tvert. 1
norw Skrevet 29. september 2020 #14 Skrevet 29. september 2020 Bør uansett ikke feste for ofte og med for mange nå. Hold deg hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #15 Skrevet 29. september 2020 Fysisk alder er kanskje over 20, men den mentale må være langt under... Anonymkode: 25551...bdd 6
Cuntzilla Skrevet 29. september 2020 #16 Skrevet 29. september 2020 (endret) For noen drittfolk. Og da sikter jeg til de såkalte bestevenninnene dine, ikke de to nye jentene. Du har jo ikke lojale venner fordi de kommer til deg hver gang de nye snakker dritt om deg!! En lojal bestevenn hadde jo heller stått opp for deg, gitt de nye jentene så ørene flagret og boikottet festene deres. Og det at du skal dukke opp uten å være invitert er et elendig råd, jeg kan ikke uttrykke sterkt nok hvor ufattelig dårlig idé det er. Skulle nesten tro bestevenninnene dine prøver å drite deg ut med vilje her, og få deg til å bli enda mer mislikt enn du åpenbart allerede er. Alternativt er "bestevenninnene" dine bare veldig egoistiske - de setter de nye vennene og deres fester over deg, men prøver å si at du kan jo bare komme, sånn at de selv ikke skal ha så dårlig samvittighet for å rett og slett bare ha valgt deg bort til fordel for noen andre. Jeg beklager å måtte si det, men det virker jo som bestevenninnene dine på en måte er litt enige med de nye jentene om at du skal ut? De er jo deltakende i utfrysingen, det kunne ikke skjedd uten deres tillatelse. Endret 29. september 2020 av Cuntzilla 10
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #17 Skrevet 29. september 2020 På 27.9.2020 den 21.51, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil bestevenninnene dine henge med folk som behandler deg som dritt? Anonymkode: f7cac...331 Enig! TS; Disse bestevenninnene du har hatt i lang tid, er ingen gode venninner, hvis de lar disse nye venninnene fryse deg ut! De burde heller latt være å være med dem, ergo er det de som er de falske! Kutt dem ut, og gi dem klar beskjed! Anonymkode: a1e42...897 2
Morten1 Skrevet 3. oktober 2020 #18 Skrevet 3. oktober 2020 Det er synd det er slik, men enkelte folk er bare sånn. Ser for meg at disse 2 er usikkre, den ene leder ann med litt baksnakking og den andre henger seg på. Kanskje du er penere enn de, ikke vet jeg. Jeg tror faktisk det ikke gjør saken noe bedre ved å bare dukke opp, da komme de til å snakke om det senere bak din rygg. Det er ikke lett å få seg nye venner rett som det er, men kanskje like greit å trekke seg litt unna, da snakker jeg om de alle sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #19 Skrevet 3. oktober 2020 Det eneste som funker her er at de andre jentene tar et tydelig standpunkt: slutt å frys ut og snakk dritt om venninnen min. Ellers kommer ikke vi. Nå får jo de 2 masse rom til å herse. Alle danser etter deres pipe. Anonymkode: c4cfd...aea
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #20 Skrevet 3. oktober 2020 Desverre normalt for alderen deres Anonymkode: 81b78...c3b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå