Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er gravid og ca 15 uker på vei. Puppene har den siste tiden blitt vondere og vondere, og ikke bare knoppen, men altså hele brystet. Gjør vondt både med og uten berøring. Har et barn på 3 år fra før, og jeg husker ikke å ha opplevd det ikke slikt når jeg gikk gravid da. Er det normalt å ha så vonde bryst når man går gravid? Kan det være tette melkeganger allerede nå? (Har alltid hatt litt melk i brystene selv om det er lenge siden ammeslutt). 

Anonymkode: a0df9...3a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vond her også! Gir seg noen perioder (uke 17 nå) også kommer det tilbake.

Fikk beskjed at det bare er østrogen som morkaken produserer i rikelige mengder. 😊

Om det blir for ille tar du kontakt med din jordmor eller fastlege, men om de får gjort noe tviler jeg på..

Skrevet

Vondt ja! Jeg hadde så innmari vonde/ømme bryster 😅 Det gikk gradvis over noen uker før ordinær ultralyd mener jeg å huske. 

Anonymkode: ba261...881

Skrevet

Takk for svar! Da får jeg legge bekymringene på hylla og tenke at dette er heeelt normalt (og at alt er som det skal). Hadde vært fint om det gikk over snart da 😉

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar! Da får jeg legge bekymringene på hylla og tenke at dette er heeelt normalt (og at alt er som det skal). Hadde vært fint om det gikk over snart da 😉

Men har du virkelige smerter som ikke går over hadde jeg tatt en sjekk hos fastlegen bare for å utelukke noe farlig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...