Gå til innhold

Damer ca 35år, hvilke bukser kjøper dere mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøper som regel vanlige skinny jeans, highwaist siden jeg er tynn og ikke har særlig rumpe, eller litt sånne vide bukser man kan bruke både til hverdags og fest, med litt sleng i bena.

Anonymkode: 82890...0ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøper er det Acne. Men er sjeldent, da de er så bærekraftige

Anonymkode: 6598e...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 år. Bruker bukser i naturmaterialer, så når det er kaldt i været bruker jeg nesten utelukkende bukser i ull (godtar litt iblandet syntetisk materiale i ullbukser så lenge andelen ull er høy). Bruker aldri svarte bukser. Fargene er gjerne dempet, men jeg har et par kordfløyelsbukser i litt sterkere farger. Jeg liker godt at det er litt struktur i materialet, for jeg er ikke så glad i helt glatt stoff. Foretrekker god vidde i beina, god høyde i livet, og fast og strukturert snitt rundt livet og baken. Korte, mellomlange og lange, jeg liker alle lengder.

Anonymkode: 5d361...957

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 38 år. Bruker bukser i naturmaterialer, så når det er kaldt i været bruker jeg nesten utelukkende bukser i ull (godtar litt iblandet syntetisk materiale i ullbukser så lenge andelen ull er høy). Bruker aldri svarte bukser. Fargene er gjerne dempet, men jeg har et par kordfløyelsbukser i litt sterkere farger. Jeg liker godt at det er litt struktur i materialet, for jeg er ikke så glad i helt glatt stoff. Foretrekker god vidde i beina, god høyde i livet, og fast og strukturert snitt rundt livet og baken. Korte, mellomlange og lange, jeg liker alle lengder.

Forresten eier jeg ikke et eneste par jeans, det glemte jeg å nevne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mest skinny bukser med høyt liv, de fleste i sort tøystoff (som ligger sammen med jeans men ikke er jeans) og et par i olastoff. 

Ala disse: https://www.veromoda.com/no/no/vm/kjoep-etter-kategori/jeans/vmsophia-high-waist-skinny-fit-jeans-10198520.html?cgid=vm-jeans&dwvar_colorPattern=10198520_Black

Men er på utkikk etter fine bukser som ikke er så trange men som heller ikke er rette jeans eller mom jeans (synes ikke jeg kler det) så skal følge med her :) De i første innlegg var fine, er de stretchy i stoffet?

Anonymkode: ff0f6...aaf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De i første innlegg var fine, er de stretchy i stoffet?

De er litt stretchy, men ikke mye. Veldig behagelig å gå i. Og holder seg pene lenge. 

Har lenge også hatt en annen favoritt av samme merke, som bare er litt ulik helt nederst: 

https://www.kleins.no/nica-l-pants-sort

Anonymkode: 368cf...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

De er litt stretchy, men ikke mye. Veldig behagelig å gå i. Og holder seg pene lenge. 

Har lenge også hatt en annen favoritt av samme merke, som bare er litt ulik helt nederst: 

https://www.kleins.no/nica-l-pants-sort

Takk for svar :) Må kanskje prøve et par sånne.

Litt OT men fant disse på samme side, ser jo akkurat ut som de Lois-buksene jeg gikk med i 9-10. klasse 😄 (Jeg er 35 år nå) https://www.kleins.no/5707-marconi-mist-new-raval-mork-bla

Kan 35-åringer gå med slengbukser da tro? 🤔

Anonymkode: ff0f6...aaf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan 35-åringer gå med slengbukser da tro? 🤔

Kjenner ei trebarnsmor på 45 som går med Lois bukser med sleng. Vil tru hun har en bmi på +/- 20, men hun kler de godt.

Så da må vel 35 åringer kunne gå med de😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du kjøpt ullbukser? Liker selv best å gå i naturmaterialer, men blir for det meste bomull. 

Anonymkode: c47c8...089

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper fra Calvin Klein og Guess. Har også noen fra Armani jeg liker godt. Guess er de som er mest varierende i kvalitet. De andre to varer lenge. Alle har fin passform. Guess er mest sexy. 

Anonymkode: 168f4...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 36 år. Pga jeg har mage som er litt stor så liker jeg å gå med bukser med strikk i livet og ikke jeans. Går med leggings lignende bukser, bare det at de har lang fotlengde og ikke innsvingende eller stopper rett ved ankelen. Elsker de buksene. 

Anonymkode: 8e99b...9f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 år, går nesten bare med jeans. Foretrekker Levis 501eller lignende. Tykke i stoffet (ser ut som 100% bomull men har et par prosent elastan for komfort), høy liv, men litt lavt plassert og ikke for små lommer. Tettsittende rundt rumpe og øvre del av lår (ikke typisk mom-fit), og straight leg. Ikke for vide bein/flare, synes den trenden blir litt voldsom på meg. Og ikke for korte, synes ankellengde kun er fint om sommeren.

Anonymkode: 14905...a63

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...