G.A. Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Har nå brukt Ladycomp i 3 måneder. Trodde egentlig ikke at jeg hadde EL uten pergotime. Men den blinker rødt nå... Hvor sikkert er det at jeg har EL når Ladycompen sier jeg har det? Tenkte at siden jeg ikke har brukt den så lenge så kanskje den ikke er helt å stole på, og at den tar EL ut i fra gjennomsnittet som alt er programmert.. Og hva med bruk at pergotime og Ladycomp? Står jo at Ladycomp ikke kan brukes i sammenheng med hormonell behandlig, men trodde det var snakk om hormoner som prevansjon da. Fikk ikke mer pergotime av legen, så det blir ikke noe problem fremover egentlig. Men bare lurer
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Når rødt lys blinker betyr det at LC forventer EL, ikke at du har eller har hatt EL. Hvor sannsynlig det er at LC har rett er vanskelig å si. Har man regelmessige sykluser med EL er det nokså sannsynlig, har man uregelmessige sykluser og EL er det (mye) mindre sannsynlig. Tenkte at siden jeg ikke har brukt den så lenge så kanskje den ikke er helt å stole på, og at den tar EL ut i fra gjennomsnittet som alt er programmert.. Tror du har rett i det. Jeg har ikke peiling på hvordan Pergotime påvirker syklusen, så resten av spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på.
G.A. Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2005 Der fikk jeg svar. Mange takk. Men dersom jeg feks har en syklus uten EL og tempen er ustabil, kan det da hende at den blinker rødt på dag 14 alikevel? Hva skal jeg da egentlig med denne LC'en? Klarer da selv å rekne ut når jeg forventer EL.., trenger ikke en maskin til 4500,- som sier at den forventer EL min dag 14..
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Men dersom jeg feks har en syklus uten EL og tempen er ustabil, kan det da hende at den blinker rødt på dag 14 alikevel? Ja, dessverre. Det har hendt meg flere ganger. Hva skal jeg da egentlig med denne LC'en? Klarer da selv å rekne ut når jeg forventer EL.., trenger ikke en maskin til 4500,- som sier at den forventer EL min dag 14.. ← Har tenkt den samme tanken mang en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå