AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Eller er det helt utopi å tenke slikt? Anonymkode: dffba...da1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Neida. Jeg ble slank med flat mage etter tre svangerskap. Riktig kosthold, yoga og løping var oppskriften her. Anonymkode: a7ba0...9e2 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida. Jeg ble slank med flat mage etter tre svangerskap. Riktig kosthold, yoga og løping var oppskriften her. Anonymkode: a7ba0...9e2 Imponerende! 👏🏻🥳 Veldig motiverende å høre😃👏🏻 Da vet jeg at jeg ikke jobber foreves☺️ Anonymkode: dffba...da1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 Jeg var slank i tenårene, men ble mer og mer chubby fra 20-25. Fikk barn da jeg var 25, og etter svangerskapet ble jeg overvektig. Begynte å trene og spise sunt (satte meg ordentlig inn i kosthold) etter graviditeten, og ble kjempegodt trent og slank. Var superfornøyd med kroppen. Nå er jeg gravid igjen, og har lagt på meg masse. Har tydeligvis ingen selvkontroll når jeg er gravid. Men nå vet jeg i det minste hva som skal til, og jeg vet hva jeg må gjøre for å komme i form igjen. Gleder meg til å få overskudd til trening og å føle meg vel igjen! Anonymkode: 4b6e5...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var slank i tenårene, men ble mer og mer chubby fra 20-25. Fikk barn da jeg var 25, og etter svangerskapet ble jeg overvektig. Begynte å trene og spise sunt (satte meg ordentlig inn i kosthold) etter graviditeten, og ble kjempegodt trent og slank. Var superfornøyd med kroppen. Nå er jeg gravid igjen, og har lagt på meg masse. Har tydeligvis ingen selvkontroll når jeg er gravid. Men nå vet jeg i det minste hva som skal til, og jeg vet hva jeg må gjøre for å komme i form igjen. Gleder meg til å få overskudd til trening og å føle meg vel igjen! Anonymkode: 4b6e5...a3b Imponerende! Har du noen tips/råd? Anonymkode: db251...46d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 Hadde ei venninne som alltid var litt kraftig. Hun ble syltynn etter at hun fikk barn. Anonymkode: 21fea...c88 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 Jeg hadde BMI på ca. 25 før jeg fikk barn og nå etter to barn er jeg på 21,5. Oppdaget løping og fikk et mye bedre kosthold etter barna kom. Anonymkode: d9c6a...88a 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde BMI på ca. 25 før jeg fikk barn og nå etter to barn er jeg på 21,5. Oppdaget løping og fikk et mye bedre kosthold etter barna kom. Anonymkode: d9c6a...88a Så flink du har vært! Veldig positivt å høre😃 Anonymkode: dffba...da1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 Både jeg, moren min og søstrene mine var smålubne helt til vi fikk barn. Etter det har vi alle vært veldig slanke, uten å gjøre noe spesielt for det. Jeg gikk litt ned i fettprosent under graviditeten, og ammeperioden tok vekk resten av det overflødige fettet. Så hos noen fungerer det tydeligvis slik at gjennomgått svangerskap gjør en tynnere. Anonymkode: 2bae3...f2d 3
addict Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Jeg har vel forsåvidt det. Men for å få flat mage måtte jeg ta bukplastikk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå