Gå til innhold

førskolelærer

Gjest Gjest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*

Har kommet inn på førskolelærer,men er veldig i tvil om det er dette jeg vil.

Skal ta det på 3 år,men tror det kan bli tøfft....

Noen her som har gått det, og kan en dele opp det første året slik at jeg kan ta det første året på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Tenk deg godt om før du velger den utdanelsen. Jeg kjenner endel venninner som har tatt den , og som sier at det er veeeldig vanskelig å få jobb. Jeg ville valgt noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRose

Det kommer jo veldig ann på hvor i landet du bor. Generelt er det mangel på førskolelærere!Og behovet vil vel også bli større( barnehageutbygging) Ønsker du å veilede, gi råd og støtte til barn og foreldre er utdannelsen riktig. Du må jo like de oppgavene som følger med yrket. Lykke til uansett, jeg skal ta utdannelsen til neste høst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet lærer, og har mange ganger ønsket jeg valgte førskolelærer isteden. Da jeg var på jobbjakt (for bare noen få mnd siden) var det stort sett bare førskolelærer-jobber utlyst her jeg bor (østlandet). Jeg tror ikke det er så vanskelig å få jobb, men som det nevnes over her - så kommer det jo an på hvor du bor i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førskolelærer og syns det er helt supert!!!

Jeg kjenner ingen arbeidsledige førskolelærere, jeg bor i Akershus.

Et yrke som bringer mange gleder og bekymringer daglig! Og det blir aldri kjedelig! Kunne ikke tenke meg å gjøre noe annet, har alt ansvaret og friheten som jeg ønsker meg i en jobb.

MEN lønna er ikke bra...så hvis du vil bli rik- velg noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...