Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vasker du håret?

Kurer du det hver gang?
lufttørke eller føne?

Anonymkode: a398e...145

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker det daglig da jeg løper hver dag og svetter mye. Lufttørker. Kurer det en gang i uken maks. 

Anonymkode: 717e4...3b7

Skrevet

2 gr i uka. Har langt krøllete hår som ikke trenger å børstes heller. De dagene jeg vasker det setter jeg på hårmaske. Ellers bruker jeg hårolje daglig. Lufttørke

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Annen hver dag. Lufttørker bruker kur 1 gang i uken. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

3-4 ganger i uka, avhengig av hva jeg holder på med. Kurer en gang i uka (søndag). Lufttørker alltid.

Anonymkode: 4654d...401

Skrevet

Jeg vasker håret 2-3 dager i uka, mer om jeg har hvert i skogen eller trent. 

Skrevet

En gang i uken. Tørker litt med føner. 

Anonymkode: 6a9d1...565

Skrevet

Vasker håret 2 ganger i uka. Lufttørker som regel. Børster også håret kun når jeg vasker det. 

Kurer det aldri lenger😂 men får ikke slitt og flokete hår uansett.. 

Anonymkode: cf523...dc1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har brukt corona - hjemmekontortid til å gå fra å vaske håret 1-2 ganger daglig til 1-2 ganger i uka. 

Kurer det hver gang jeg vasker det. Tuppene blir litt tørre når jeg vasker så sjelden som nå, så har også daglig litt på tupper også. 

Endret av Trolltunge
Skrevet

Hver fjerde dag.

Anonymkode: 58f50...39f

Skrevet

2 ganger i uka. Kurer ca. annenhver gang. Som oftest lufttørker jeg det. 

Anonymkode: 292b9...82d

Skrevet

2-3 ganger i uka. Kurer aldri. Har kort hår.

Anonymkode: 18c5c...bd9

Skrevet

Ca hver 4 - 5 dag. Kurer aldri. Lufttørker.

Anonymkode: d62d9...448

Skrevet

Prøver å gjøre det annenhver dag, men det er fett etter halvannen dag, så om jeg skal ut døra så blir det vasket hver dag. 

Kurer aldri.

Veksler mellom lufttørking og hårføning. 

Anonymkode: 267dc...f8d

Skrevet

2 ganger i uka, som regel onsdager og søndager. Bruker hårkur hver gang og lar det "bestandig" lufttørke (føner det maks 2 ganger i året, og da kun dersom jeg skal bruke rettetang etterpå). I følge frisøren min har jeg god hårkvalitet på grunn av disse tingene. 

Anonymkode: 0a4db...954

Skrevet

Hver tredje dag ca. Lufttørker. Bruker ikke kur, men hårolje etter i fuktig hår etter vask.

Skrevet (endret)

To dager i uka, som regel onsdag og lørdag :) Kurer aldri. I sommerhalvåret lufttørker det. Resten av året varierer det med føning og lufttørking, avhengig av om jeg skal ut i skarp luft like etterpå

Endret av Millimani
Skrevet

Hver dag. Elsker følelsen av å være nydusjet og ha nyvasket hår. Er raus med balsam og prøver å kure håret jevnlig, så det virker ikke som om det har tatt noen skade heller. (Har langt hår med ganske mye krøll.) Lufttørker, aldri føner. 

Anonymkode: 3aacd...998

• Liker 1
Skrevet

Hver 2. eller 3. dag :) 

Skrevet

En gang i uka. 

Proteinkur og fuktkur om hverandre hver 14.dag. Styler med Dyson Airwrap (før dette brukte jeg føner og rundbørste)

Det er tykt og langt, og blir ikke fett. Men på dag 6-7 bruker jeg gjerne litt tørrshampoo, og har det oppsatt.

Trener ute, og svetter lite, men om jeg svetter mye må jeg vaske hyppigere. Og skal jeg noe spesielt på dag 6-7 vaskes håret selvfølgelig før det. 

Anonymkode: 7a67b...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...