AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Hvilke erfaringer sitter dere igjen med? Er en stund til jeg skal føde, men jeg kjenner at jeg er nervøs for restriksjonene og utbrudd på sykehuset. Anonymkode: cf304...e6d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Fødte på Riksen i våres, 2. gangs. Var såvidt de hadde tid til å komme innom, så ikke mye til noen. Følte meg best ivaretatt av nattevaktene. Anonymkode: d0b1a...973 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fødte på Riksen i våres, 2. gangs. Var såvidt de hadde tid til å komme innom, så ikke mye til noen. Følte meg best ivaretatt av nattevaktene. Anonymkode: d0b1a...973 Ikke engang under selve fødselen?? Var ikke JM tilstede, var du mye alene? Anonymkode: cf304...e6d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 Fødte på Ullevål i mars og vi ble godt ivaretatt, kjempegod oppfølging under fødsel og etterpå, det var litt merkelig stemning på barselhotellet siden alle egentlig bare var litt engstelige og redde, men følte absolutt at vi ble godt ivaretatt. Anonymkode: 3b4c1...8e5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 Fødte på Ullevål i april, det gikk veldig fint. Var jo rart at mannen min måtte gå etter fødselen og jeg skulle over på barsel alene, men følte meg godt ivaretatt. Anonymkode: 07e70...9f9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke erfaringer sitter dere igjen med? Er en stund til jeg skal føde, men jeg kjenner at jeg er nervøs for restriksjonene og utbrudd på sykehuset. Anonymkode: cf304...e6d Fødte i august. Eneste jeg merket noe til var at jeg måtte gjennom coronateltet for å komme inn på føden (Ullevål), hvilket var litt irriterende for hadde allerede 5 cm åpning og stod der midt oppi rier og måtte svare på flere spørsmål 😂 Ellers fikk mannen komme inn med en gang og siden vi ble flyttet til barselhotellet fikk han sove over alle 3 nettene også. Merket mao ingenting spesielt til pandemien. Anonymkode: 1e8d0...151
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #7 Skrevet 27. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fødte på Ullevål i april, det gikk veldig fint. Var jo rart at mannen min måtte gå etter fødselen og jeg skulle over på barsel alene, men følte meg godt ivaretatt. Anonymkode: 07e70...9f9 På barselhotellet fikk samboer lov å bli med og være alle 3 nettene, så er bare selve barsel de ikke får lov. Anonymkode: 1e8d0...151
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 Fødte på riksen i våres. Det var helt tragisk. Fødselen var greit, men barsel var et helvete. 0 hjelp og jeg var nyoperert. Anonymkode: d1ff6...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 Fødte på Riksen nå i september, og jeg fikk kjempegod oppfølging- både under selve fødselen og etterpå. Fikk eget familierom pga komplikasjoner etter fødselen, så mannen sov sammen med oss og jeg merket egentlig lite til corona-restriksjoner. Har også født på Riksen tidligere, da midt under den travleste fellesferietiden. Da var det mye mer kaotisk og jeg fikk mye mindre hjelp og oppfølging. Så for vår del ble fødsel under pandemi en utelukkende positiv opplevelse, selv om det var litt kjedelig at ikke søsken eller besteforeldre fikk komme og hilse på såklart. Anonymkode: fa5ab...e9c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 På 27.9.2020 den 19.27, AnonymBruker skrev: Ikke engang under selve fødselen?? Var ikke JM tilstede, var du mye alene? Anonymkode: cf304...e6d Nei selve fødselen var fin! Barsel var ikke bra. Anonymkode: d0b1a...973 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå