AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Jeg har oppsamlingskopper til urin fra billige-tester som brukes til el-testing og graviditetstester. Har vært veldig fornøyd, bruk kanskje seks-sju ganger med en tur i oppvaskmaskin pr gang. Men da jeg tok den ut fra oppvaskmaskinen i dag var den blitt gul-aktig i fargen, og sprukket i de fleste "brettene". Den skal tåle opp til 230 grader. De andre koppene er enda i god stand. Har andre erfaring med dette? Eventuelt - har du erfaring med kundeservicen til nettsiden? Lurer på om det er verd å gi beskjed, men jeg føler jeg kanskje bør gjøre det da jeg tross alt velger disse for et mer miljøvennlig alternativ enn engangskopper. Det kan jo være nyttig for dem å kjenne til feilen, særlig hvis flere opplever det. Anonymkode: 4fa88...d3c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Eh oppvaskmaskin? Visste ikke at man kunne det engang jeg. Skyller den bare i lunket vann etterpå🤔 Anonymkode: 00a04...f36 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Det står den skal tåle det ja. Skyller den godt, før jeg har den i oppvaskmaskinen. Men det er kanskje rent nok å bare skylle den 🤔 Føler bare det er litt uhygienisk, men kanskje ikke.. Anonymkode: 4fa88...d3c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det står den skal tåle det ja. Skyller den godt, før jeg har den i oppvaskmaskinen. Men det er kanskje rent nok å bare skylle den 🤔 Føler bare det er litt uhygienisk, men kanskje ikke.. Anonymkode: 4fa88...d3c Det sies jo at urin er sterilt så bør jo holde. Men tar selvsagt en litt grundigere rengjøring innimellom. Anonymkode: 00a04...f36
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Takk for innspill 😊 Da gjør jeg nok det med de andre koppene, så slipper jeg at alle blir ødelagt. Anonymkode: 4fa88...d3c
Amatariel Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 Jeg skyller min bare i veldig varmt vann etter bruk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå