AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 ...mens dere var separert, og hadde sex i senga deres. Og dere ble sammen igjen en stund etterpå, og dro på familieferier «som vanlig» på hytta...ville det plaget dere? Anonymkode: 867f1...800
Nuith Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 Det ville plaget meg mye mer at han hadde sex med noen andre, enn at det var på hytta vår. Men når det er sagt, så ville jeg insistert på ny madrass og nytt sengetøy. 13
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 Ja, det ville faktisk plaget meg mer enn om de hadde hatt sex i sengen hjemme. Anonymkode: 51c3c...f7f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det ville faktisk plaget meg mer enn om de hadde hatt sex i sengen hjemme. Anonymkode: 51c3c...f7f Hvorfor? Anonymkode: 867f1...800
Gjest Blondie65 Skrevet 27. september 2020 #7 Skrevet 27. september 2020 I en bolig eller en hytte som vi eier i fellesskap så ville jeg foretrukket at mannen hadde respektert meg såpass at denne ikke ble brukt til det formålet. I en hytte han eier selv kan han gjøre som han vil, men det er ikke sikkert at jeg ville dratt på den hytten igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #8 Skrevet 27. september 2020 Hvorfor har du planer om å bli sammen med ektefellen igjen? Hvorfor i det hele tatt separeres? Anonymkode: 11a8b...bdc 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. september 2020 #9 Skrevet 27. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ville det plaget dere? Nei.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #10 Skrevet 27. september 2020 Nei. Hilsen dame Anonymkode: b6d55...a80 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #11 Skrevet 27. september 2020 1 time siden, Blondie65 skrev: I en bolig eller en hytte som vi eier i fellesskap så ville jeg foretrukket at mannen hadde respektert meg såpass at denne ikke ble brukt til det formålet. I en hytte han eier selv kan han gjøre som han vil, men det er ikke sikkert at jeg ville dratt på den hytten igjen. Men dere var jo ikke sammen. Dere var separert. Da står man fritt til å ha sex med den man vil, selvsagt. En god del par deler både bolig og hytte etter separasjon og skilsmisse, enten fordi man ikke har råd til å eie to hytter eller to boliger, eller fordi man tenker at man som ansvarlige voksne skylder barna sine det lille offeret. Men man kan jo selvsagt da ha sex med andre, i det feller huset og den felles hytta. Noe annet er helt irrasjonelt. Anonymkode: a0975...807 4
Karoline85 Skrevet 27. september 2020 #12 Skrevet 27. september 2020 Nei, jeg hadde ikke brydd meg. Så lenge sengetøyet er vasket så hadde det gått fint. Hadde vært verre dersom eksen ble tenkt på og var i fokus ofte, uavhengig av sengetøy og ulike møbler som er rundt om. 4
Gjest Blondie65 Skrevet 27. september 2020 #13 Skrevet 27. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men dere var jo ikke sammen. Dere var separert. Da står man fritt til å ha sex med den man vil, selvsagt. En god del par deler både bolig og hytte etter separasjon og skilsmisse, enten fordi man ikke har råd til å eie to hytter eller to boliger, eller fordi man tenker at man som ansvarlige voksne skylder barna sine det lille offeret. Men man kan jo selvsagt da ha sex med andre, i det feller huset og den felles hytta. Noe annet er helt irrasjonelt. Anonymkode: a0975...807 Hvis vi er separert og eiendommene ikke skiftet og han har planer om å finne tilbake til forholdet er det ikke noe sjakktrekk å invitere partnere med på hytten. Når det gjelder et felleseie etter skifte så er det en helt annen sak - da er det ikke slik at vi skal bygge opp tillit og forhold igjen. Her er vi kanskje forskjellige?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #14 Skrevet 27. september 2020 Kommer an på hvem som gjorde det slutt. Anonymkode: 51393...f9b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #16 Skrevet 27. september 2020 Ja, her hadde jeg vel tenkt at den hytten er fullstendig tilsølet, bare å brenne dritten. Neida, men det hadde ikke vært noe sted jeg hadde hatt gode minner til så det ville tatt lang tid før jeg ville tilbake dit. Anonymkode: 0116f...939 2
Meadow Skrevet 27. september 2020 #17 Skrevet 27. september 2020 Hvis man skal tenke sånn får man jo problemer med å sove på hotell (det er jo eklere, fremmede mennesker hadde seg i samme sengen kanskje for under ett døgn siden).
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #18 Skrevet 27. september 2020 Nei. Det var slutt/tatt ut seprasjon. Anonymkode: 26f2d...cb8
Gjest Blondie65 Skrevet 28. september 2020 #19 Skrevet 28. september 2020 11 timer siden, Meadow skrev: Hvis man skal tenke sånn får man jo problemer med å sove på hotell (det er jo eklere, fremmede mennesker hadde seg i samme sengen kanskje for under ett døgn siden). Nei, dette er ikke samme sak. Det handler ikke om at fremmede mennesker har seg et eller annet sted. Det handler om at et fremmed menneske har hatt seg i en eller flere bestemte senger som jeg er delvis eier av. Det kan jo godt være at du hadde blitt svett i pannen selv hvis du bodde på rom nr 403 og fikk vite at akkurat på dette rommet hadde mannen din hatt sex med noen bak din rygg. Da kan du velge rom 404 i stedet. Men du kan ikke velge bort hytten eller soverommet i ditt eget hjem.
LillEve Skrevet 30. september 2020 #20 Skrevet 30. september 2020 Definitivt! Ville fått alle slags bilder i hodet.. Madrassen måtte i hvertfall blitt byttet, haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå