Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å miste innkallingen min til OUL på Ullevål 🙈 Jeg har spart på alle viktige (og mange mindre viktige) papirer jeg har fått i hele mitt liv, men nå har tydeligvis preggo-hjernen tatt over skuta. Enten har jeg lagt dem på et «lurt sted», eller så har jeg latt dem liggende og drive så mitt ryddefantom av en mann har kastet dem. Jeg vet når jeg har time, men resten av informasjonen er søkk vekk. 

Er det noen vennlige sjeler her som kan skrive noen ord om hva som sto I brevet? Får mannen være med eller er det korona-forbud mot slikt? Lå det ved et sånt MRSA-ark man skal fylle ut? Sto det noe annet jeg bør notere meg?

På forhånd takk, hilsen sløv og flau 😅

Anonymkode: 43e03...128

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine fra Rikshospitalet (også OUS) sto det:

- Oppmøtested, dato og tid (dette må du ringe og sjekke)

- At partner ikke får være med.

- Koronarestriksjoner, kontroll før man får komme inn på sykehuset (sikkert spørsmål om symptomer). Ikke kom hvis man var syk.

- Info om resistente bakterier og om man har hatt noen av disse.

- Info om egenandel og at man kan få bilder.

• Liker 1
Skrevet

Sted, dato og tid har jeg heldigvis notert! 😅 Tusen hjertelig takk 😁

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sted, dato og tid har jeg heldigvis notert! 😅 Tusen hjertelig takk 😁

Har du sjekket helsenorge? Mine kom digitalt dit også.

Skrevet

Du trenger ikke vite noe annet enn tid, dato og sted. Du må selvsagt ta med deg helsekortet ditt og ikke ha symptomer. 

Anonymkode: abfc1...f5e

Skrevet
1 time siden, Milio skrev:

Har du sjekket helsenorge? Mine kom digitalt dit også.

Tror jeg bare fikk det digitalt jeg, ikke noe i posten.

Anonymkode: 266eb...bf4

Skrevet

Logg inn på helsenorge.no, og se under pasientjournal. Dere ligger alle dokumenter - også innkallinger!

Skrevet
3 minutter siden, Remedy said:

Logg inn på helsenorge.no, og se under pasientjournal. Dere ligger alle dokumenter - også innkallinger!

Spørs det, funker ikke for de som bor i Midt-Norge.. Veldig irriterende da jeg selv har mistet innkallingsbrevet under flytting.

Anonymkode: 3c3d2...c1b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørs det, funker ikke for de som bor i Midt-Norge.. Veldig irriterende da jeg selv har mistet innkallingsbrevet under flytting.

Ja, ikke alle regioner. Men jeg antar at siden personen skal til Ullevål er det Helse Sør-Øst :)

Skrevet
2 minutter siden, Remedy said:

Ja, ikke alle regioner. Men jeg antar at siden personen skal til Ullevål er det Helse Sør-Øst :)

Stemmer! Glemte helt av at ts har nevnt Ullevål! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...