AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Har et svakt minne av at jordmor tøyde og jobbet mye med åpningen før baby kom ut under min første fødsel. Kjente ingenting da jeg var opptatt med pressriene under en styrtfødsel som gikk veldig fort. Er dette noe som er vanlig praksis, eller må man be om det? Med tanke på at jeg ikke fikk en eneste rift må det jo ha vært effektivt. Anonymkode: a5599...671
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Det gjorde min også, men det finnes ikke forskning som støtter at det funker. Bare gammel myte. Hos meg var det sinnsykt vondt og jeg revnet herfra til månen uansett så jeg skal spesifikt be om at de IKKE gjør det neste gang Anonymkode: 470e6...a55 1
Milio Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 Ja, det gjorde de hos meg. Jeg hadde IKKE pressrier da de startet og de var 3 stk samtidig. Opplevde det traumatisk og jeg slet med at noen skulle røre underlivet mitt på 3 måneder etterpå. Ikke engang legen fikk titte på 6-ukerskontroll. Følelsen satt lenge i kroppen 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå