AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Hei. Jeg har 4 dager igjen til mensen, tok en tidlig test i dag med morgenurin, den var negativ. Er all håpet ute, eller har noen av dere opplevd å få en negativ tidlig test, men likevel fått en positiv test etter forventet mens? Jeg har litt mensenmuringer som kommer og går i løpet av dagen, ingen sterke smertre altså. Er litt kvalm gjenom dagen, og veldig trøtt. Vi har prøvd i 13 måneder, denne gangen føltes det bare så annerledes, jeg vet ikke hvorfor, jeg bare følte at NÅ klaffer det. Anonymkode: 39066...f72
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Tittelen din antyder at du er gravid i uke 4 og har fått en negativ test, ganske misvisende. Utover det, så nei, det er ikke for sent. Test når/hvis mens uteblir. Anonymkode: 353d6...ad6 12
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tittelen din antyder at du er gravid i uke 4 og har fått en negativ test, ganske misvisende. Utover det, så nei, det er ikke for sent. Test når/hvis mens uteblir. Anonymkode: 353d6...ad6 Beklager, gikk litt fort når jeg skrev. Anonymkode: 39066...f72
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har 4 dager igjen til mensen, tok en tidlig test i dag med morgenurin, den var negativ. Er all håpet ute, eller har noen av dere opplevd å få en negativ tidlig test, men likevel fått en positiv test etter forventet mens? Jeg har litt mensenmuringer som kommer og går i løpet av dagen, ingen sterke smertre altså. Er litt kvalm gjenom dagen, og veldig trøtt. Vi har prøvd i 13 måneder, denne gangen føltes det bare så annerledes, jeg vet ikke hvorfor, jeg bare følte at NÅ klaffer det. Anonymkode: 39066...f72 Jeg ville forberedt meg på at jeg ikke er gravid. Vanlig å få positiv test på morgenen så nærme ikm. Kan selvfølgelig bli positiv, eggløsningen kan feks ha skjedd senere enn forventet. Symptomene du merker er nok mest vanlige hormonelle forandringer, i og med at testen er negativ. Hadde det vært symptomer på graviditet, så hadde hcg vært såpass høyt at det ville ha gitt utslag på en test. Krysser fingrene for at du har en positiv test snart😊 Anonymkode: 67c6e...f9d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville forberedt meg på at jeg ikke er gravid. Vanlig å få positiv test på morgenen så nærme ikm. Kan selvfølgelig bli positiv, eggløsningen kan feks ha skjedd senere enn forventet. Symptomene du merker er nok mest vanlige hormonelle forandringer, i og med at testen er negativ. Hadde det vært symptomer på graviditet, så hadde hcg vært såpass høyt at det ville ha gitt utslag på en test. Krysser fingrene for at du har en positiv test snart😊 Anonymkode: 67c6e...f9d Herlighet. Vær så snill, les deg opp FØR du kommer med slike påstander. Nei, det er ikke vanlig å få positiv test før uteblitt mensen, man skal faktisk helst IKKE teste før den dagen man forventer mensen. De aller fleste vil nok anbefale å vente til noen dager ETTER forventet mens før man tester. Kjenner jeg blir en smule provosert over slike som deg, som kommer inn og skal ødelegge håpet til andre prøvere. Har du virkelig ikke lest noen andre tråder om akkurat dette med når man bør teste? Da ville du ha sett at de fleste ikke får positiv føe etter forventet mens. Anonymkode: 82e5d...954 15
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet. Vær så snill, les deg opp FØR du kommer med slike påstander. Nei, det er ikke vanlig å få positiv test før uteblitt mensen, man skal faktisk helst IKKE teste før den dagen man forventer mensen. De aller fleste vil nok anbefale å vente til noen dager ETTER forventet mens før man tester. Kjenner jeg blir en smule provosert over slike som deg, som kommer inn og skal ødelegge håpet til andre prøvere. Har du virkelig ikke lest noen andre tråder om akkurat dette med når man bør teste? Da ville du ha sett at de fleste ikke får positiv føe etter forventet mens. Anonymkode: 82e5d...954 Vær så snill å les deg opp selv. Er komisk at du kommer her å skriver dette innlegget når du selv bommer. At du skriver «da ville du ha sett at de fleste ikke får positiv test før etter forventet mens» er idiotisk. Nesten alle får positiv test dagen før IKM om man har regnet riktig i forhold til el. Og ikke etter forventet mens. Ca 80% får positiv test før IKM. Gjør litt research før de skriver at du blir provosert av hva andre skriver her inne. Ps: er ikke meg du siterte. Anonymkode: cc92f...9ff 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #7 Skrevet 27. september 2020 Jeg spurte ikke når jeg bør ta en test. Jeg spurte om noen har opplevd å få negativ test 4 dager flr ikm, for å så teste positivt noen dager senere! TS. Anonymkode: 39066...f72 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #8 Skrevet 27. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill å les deg opp selv. Er komisk at du kommer her å skriver dette innlegget når du selv bommer. At du skriver «da ville du ha sett at de fleste ikke får positiv test før etter forventet mens» er idiotisk. Nesten alle får positiv test dagen før IKM om man har regnet riktig i forhold til el. Og ikke etter forventet mens. Ca 80% får positiv test før IKM. Gjør litt research før de skriver at du blir provosert av hva andre skriver her inne. Ps: er ikke meg du siterte. Anonymkode: cc92f...9ff https://www.klikk.no/foreldre/gravid/bligravid/nar-kan-man-ta-graviditetstest-2576634 Kom gjerne med noen troverdige kilder du og Lykke til med testing TS, ikke bry deg om de bittre damene her, det er nok sårt for dem å høre om andre mulig gravide - når de selv sliter. Anonymkode: 82e5d...954 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #9 Skrevet 27. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.klikk.no/foreldre/gravid/bligravid/nar-kan-man-ta-graviditetstest-2576634 Kom gjerne med noen troverdige kilder du og Lykke til med testing TS, ikke bry deg om de bittre damene her, det er nok sårt for dem å høre om andre mulig gravide - når de selv sliter. Anonymkode: 82e5d...954 Klikk.no er nå ikke en spesielt vitenskapelig og troverdig kilde da 🙈🙈🙈 Anonymkode: 3e91b...d2c 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #10 Skrevet 27. september 2020 Har ikke opplevd det selv, da jeg ble kjapt gravid selv, men jeg trodde det var først ved 3 dager før IKM det er stor sjans for at testen slår ut hvis man var gravid? Jeg brukte CB digital den gangen jeg testet, og da mener jeg det stod bakpå at det var rundt 60% sjans for å få riktig svar 4 dager før IKM, mens det var rundt 90% 3 dager før IKM. Jo nærmere IKM man kommer, jo sikrere blir testen. Jeg vil si at håpet ikke er ute for deg, men samtidig er du jo ikke gravid inntil det motsatte er bevist. Anonymkode: aa344...dc2 1
Kenelz Skrevet 27. september 2020 #11 Skrevet 27. september 2020 Sånn: https://www.apotek1.no/graviditet/er-jeg-gravid Så slipper dere å krangle 😂 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #12 Skrevet 27. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg spurte ikke når jeg bør ta en test. Jeg spurte om noen har opplevd å få negativ test 4 dager flr ikm, for å så teste positivt noen dager senere! TS. Anonymkode: 39066...f72 Jeg har vel det tror jeg. Iallefall basert på hva som ble termin Anonymkode: 0f31a...c4d
Curlyme Skrevet 27. september 2020 #13 Skrevet 27. september 2020 Kjære ts. Det er godt mulig du kan få positiv senere. Jeg testa med morgen urin da mens var 1 dag forsinka,den var negativ. Jeg hev testen mensen kom aldri det ble baby😂😂😂 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #14 Skrevet 27. september 2020 Ja det er mulig Anonymkode: de122...3e7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #15 Skrevet 28. september 2020 Mine tester har gitt en svak-svak strek med morgenurin på dagen med forventet mens. Hadde aldri fått positiv test 4 dager før forentet mens. Har ikke vært tydelig positiv før to-tre dager etter forventet mens. Så håpet er ikke ute! Det står jo også på pakken hvor sikre testen er i forhold til når du tester. Anonymkode: befda...baa 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #16 Skrevet 28. september 2020 Jeg fikk faktisk positiv test med RSFU sin tidligtest 5-6 dager før mensen skulle komme. Anonymkode: 132c9...d56
Safiye Skrevet 28. september 2020 #17 Skrevet 28. september 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #18 Skrevet 28. september 2020 https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ sjekk ut den siden - her kan du se hvor sikker g-testen er ut i fra hvilken dpo du er på 😊 syns det var litt kult. Anonymkode: 64127...224
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #19 Skrevet 14. oktober 2020 På 27.9.2020 den 16.16, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har 4 dager igjen til mensen, tok en tidlig test i dag med morgenurin, den var negativ. Er all håpet ute, eller har noen av dere opplevd å få en negativ tidlig test, men likevel fått en positiv test etter forventet mens? Jeg har litt mensenmuringer som kommer og går i løpet av dagen, ingen sterke smertre altså. Er litt kvalm gjenom dagen, og veldig trøtt. Vi har prøvd i 13 måneder, denne gangen føltes det bare så annerledes, jeg vet ikke hvorfor, jeg bare følte at NÅ klaffer det. Anonymkode: 39066...f72 Hvordan har det gått?😊 Anonymkode: 67c6e...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå